Round 2: Malaysian Grand Prix, Sepang, Kuala Lumpur

Gestart door Maikel0230, 16 maart 2014 - 10:30:53

« vorige - volgende »

Perton

Maldonado is ook helemaal niet slecht, alleen veel te wild, terwijl meer rust hem betere resultaten zou geven. Dat is ook waarom ik hem niet in de Formule 1 vind thuishoren, omdat hij gewoon een belabberde mentaliteit en bijbehorende rijstijl heeft. Maar als het op pure snelheid aankomt, denk ik dat alleen de echte toppers beter zijn dan hij, en van hen ook niet eens allemaal.

Sphinx

CitaatMaldonado is ook helemaal niet slecht, alleen veel te wild, terwijl meer rust hem betere resultaten zou geven.

What he says  :) Ik vergelijk hem niet voor niks met Andrea de Cesaris, die dezelfde mindset had in het begin van zijn carriére:  met één verschil, hij was wat diplomatieker en trapte niet na naar de teams waar hij voor gereden heeft. Als ie nou rust had bewaard had ie nu wél een goede auto gehad, maar als je ziet hoe hij zelfs nadat duidelijk werd hoe moeilijk Lotus het had nog over "de beste beslissing van zijn leven" rept... dan denk ik

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Tuesday

Citaat van: Sphinx op 17 maart 2014 - 16:09:20
CitaatMaldonado is ook helemaal niet slecht, alleen veel te wild, terwijl meer rust hem betere resultaten zou geven.

What he says  :) Ik vergelijk hem niet voor niks met Andrea de Cesaris, die dezelfde mindset had in het begin van zijn carriére:  met één verschil, hij was wat diplomatieker en trapte niet na naar de teams waar hij voor gereden heeft. Als ie nou rust had bewaard had ie nu wél een goede auto gehad, maar als je ziet hoe hij zelfs nadat duidelijk werd hoe moeilijk Lotus het had nog over "de beste beslissing van zijn leven" rept... dan denk ik
nou, wie weet krijgt hij nog gelijk ook. Dat Williams het nu beter doet dan Lotus lijkt me duidelijk, maar wie weet hoe de verhoudingen over een paar maanden liggen. Coureurs zijn aan het begin van een seizoen altijd vol vetrouwen en denken altijd dat het beter zal gaan dan ooit en willen de moed er in houden. Maar goed, dat soort uitspraken zijn ook maar bijzaak, F1 coureurs roepen wel vaker rare dingen. Maar bij Maldonado wordt dat altijd weer extra breed uitgemeten. Dat ie wat wild was, dat is zo, maar volgens mij is dat inmiddels ook redelijk bijgedraaid. Hij heeft vorig jaar afgezien van de 1e 2 races en Monaco alles uitgereden iig. En als Sutil tegen hem aanrijdt krijgt hij van sommigen nog de schuld ook.Ik vind t zelf ook niet echt een prettige gozer, dus dat veel mensen m niet mogen kan ik me voorstellen, maar k vind wel dat we m gewoon objectief moeten blijven beoordelen. En misschien is het wel dankzij hem en zn geldschieters dat Lotus uberhaupt nog mee doet. In die zin zou het sowieso al de beste beslissing van zn leven kunnen zijn. Williams blij dat ie weg is en Lotus ook blij. Niks mis met die beslissing lijkt me ;)

FolkertE

Ik kwam dit tegen op een Site.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=57153 Als dat zo is, is het een beest van een motor. IIG ten op zichte van de concurenten.

Dimensie

Citaat van: F1fan2987 op 18 maart 2014 - 09:51:43
Ik kwam dit tegen op een Site.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=57153 Als dat zo is, is het een beest van een motor. IIG ten op zichte van de concurenten.

Dit past misschien beter in het motoren draadje?

FolkertE

Citaat van: Dimensie op 18 maart 2014 - 11:14:55
Citaat van: F1fan2987 op 18 maart 2014 - 09:51:43
Ik kwam dit tegen op een Site.

http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=57153 Als dat zo is, is het een beest van een motor. IIG ten op zichte van de concurenten.

Dit past misschien beter in het motoren draadje?
Ja, nu je het zegt is dat misschien betere plek. Excuus.

FolkertE

nou, dat word nog wat volgend weekend. Redelijke kans op regen van af zaterdag.

http://www.weeronline.nl/Azie/Maleisie/Kuala-Lumpur/3510379
http://www.weeronline.nl/Azie/Maleisie/Sepang/3567983
Wist niet zeker  of je nou Sepang of Kuala-Lumpur moest kiezen. Dus dan maar allebei.

Matthijs

Het is nog een week vanaf nu he, dan zegt een weerbericht niet zoveel. Zeker niet in plaatsen als Kuala Lumpur waar het van kurkdroog in moeson kan veranderen in 2 minuten.

FolkertE

Ja dat weet ik, maar toch het kan toch wel redelijke indicatie geven wat het weer gaat worden.

Perton

Mwoah, valt best mee. Ik denk dat ik de afgelopen vijf jaar wel 25 of 30 keer een week van te voren heb gelezen dat er kans op regen was, en dat het vervolgens in het weekend kurkdroog was. Of dat de regen al op vrijdag en zaterdag was gevallen en de hemel leeg was voor zondag. Dus meer dan een indicatie dat het binnenkort een keertje rondom Sepang gaat regenen, is het eigenlijk niet.

En als ik eerlijk ben, heb ik liever een chaotische kwalificatie dan een race die misschien wel gestopt wordt. En niet omdat ze in de Formule 1 mietjes zijn (da's een mening die ik niet altijd deel), maar omdat de regen gewoon daadwerkelijk te hevig is, als die valt.

Maikel0230

Ik kan alleen maar zeggen dat het tijdens een GP weekend in Maleisië minstens 1 keer regent

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 23 maart 2014 - 20:54:03
Ik kan alleen maar zeggen dat het tijdens een GP weekend in Maleisië minstens 1 keer regent
in Nederland ;)

FolkertE

Citaat van: Perton op 23 maart 2014 - 20:50:34
Mwoah, valt best mee. Ik denk dat ik de afgelopen vijf jaar wel 25 of 30 keer een week van te voren heb gelezen dat er kans op regen was, en dat het vervolgens in het weekend kurkdroog was. Of dat de regen al op vrijdag en zaterdag was gevallen en de hemel leeg was voor zondag. Dus meer dan een indicatie dat het binnenkort een keertje rondom Sepang gaat regenen, is het eigenlijk niet.

En als ik eerlijk ben, heb ik liever een chaotische kwalificatie dan een race die misschien wel gestopt wordt. En niet omdat ze in de Formule 1 mietjes zijn (da's een mening die ik niet altijd deel), maar omdat de regen gewoon daadwerkelijk te hevig is, als die valt.
Ja dat is ook weer waar ja. Ach ja we zien het wel. Hoop op chaotische kwalificatie, met wisselvallig weer op zondag.

Perton

Dat bericht over hotels dat op de frontpage staat... allemaal heel zielig voor die Chinese families natuurlijk, maar wat een idiote stemmingmakerij (niet van jullie natuurlijk, maar van de verhalen waar jullie naar verwijzen).

Het is natuurlijk een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Zoals Buxton ook schreef: je kon eigenlijk niet verwachten dat de families drie weken na dato nog in hotels zouden zitten, maar dat is wel gebeurd. Het lijkt me dan ook logisch dat je ze in hotels plaatst waar ruimte is. Dat waren drie weken geleden deze hotels, nu zijn die hotels volgeboekt, dus verplaats je je. Waarschijnlijk interesseert het die mensen niet eens waar ze zitten, zolang ze maar snel antwoord krijgen over het lot van hun geliefden.

Maikel0230

Exactly, daarom dat ik eigenlijk ook bewust de column van Buxton had inbegrepen in het artikel. De mainstream media probeert op de rug van die slachtoffers hun verdriet en hoop een controverse te creëren die er eigenlijk geen is.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25