Round 2: Malaysian Grand Prix, Sepang, Kuala Lumpur

Gestart door Maikel0230, 16 maart 2014 - 10:30:53

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Perton op 24 maart 2014 - 12:58:06
Dat bericht over hotels dat op de frontpage staat... allemaal heel zielig voor die Chinese families natuurlijk, maar wat een idiote stemmingmakerij (niet van jullie natuurlijk, maar van de verhalen waar jullie naar verwijzen).

Het is natuurlijk een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Zoals Buxton ook schreef: je kon eigenlijk niet verwachten dat de families drie weken na dato nog in hotels zouden zitten, maar dat is wel gebeurd. Het lijkt me dan ook logisch dat je ze in hotels plaatst waar ruimte is. Dat waren drie weken geleden deze hotels, nu zijn die hotels volgeboekt, dus verplaats je je. Waarschijnlijk interesseert het die mensen niet eens waar ze zitten, zolang ze maar snel antwoord krijgen over het lot van hun geliefden.


Precies! De media die een rel zoekt mag zich schamen...niet de F1.

Jehoentelaar

Ben ik weer.

Ik kijk vanmiddag/vanavond de race van Australiƫ terug, dan kan ik weer inhoudelijk meedraaien hier zo. Kan echter niet wachten tot komend weekend, wanneer mijn seizoen echt begint. :)

Perton


Jehoentelaar

Na vijf rondjes dan, want toen viel ik in slaap gisteravond. Van lichte vermoeidheid, niet omdat het zo saai was.

Gerard

Komend weekend gaat de klok weer om he mensen ... Let dus op hoe laat je gaat kijken of hoe laat de Wekker gezet moet worden... ;)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 24 maart 2014 - 16:51:02
Komend weekend gaat de klok weer om he mensen ... Let dus op hoe laat je gaat kijken of hoe laat de Wekker gezet moet worden... ;)


Dank voor de tip...En wanneer ga ze dat afschaffen...zo'n onzin dat gedoe met zomer/wintertijd...



Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar


Maikel0230

Kun je niet voorspellen denk ik, heb al previews gelezen die drie dagen droog weer geven, F1 Fanatic zegt alleen op vrijdag regen. Maleisiƫ dat moet je gewoon ondergaan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Jep, in de regio gaan sowieso weer geweldige hoosbuien vallen. We zullen zien wanneer ze het circuit meepakken.

robbert

benieuwd hoe lang het gaat duren eer de race stil gelegd word, en hoeveel ronden sc we te zien krijgen.  :D

Enzo

Citaat van: Sabai op 26 maart 2014 - 19:14:06
Citaat van: Edwin90 op 26 maart 2014 - 18:40:25
http://www.gppits.net/magazine/preview_petronas_malaysian_grand_prix/

Dat geluid van die Ferrari   8) Ja dat mis ik echt.

Ja ik ook, echt een totaal andere sport in die tijd en veel dichter bij wat Formule 1 zou moeten zijn in mijn ogen. Ben het dan ook met de criticasters eens en heb geen hoge pet op van het huidige concept.

Super Seb

Goedemorgen allen, BBC 2 staat aan (kanaal 51, UPC), op naar VT2. Ben benieuwd!
"Keep calm and ignore Multi-21....."