Round 2: Malaysian Grand Prix, Sepang, Kuala Lumpur

Gestart door Maikel0230, 16 maart 2014 - 10:30:53

« vorige - volgende »

Tuesday

#240
Citaat van: Kootje op 04 april 2014 - 11:48:24
Hmmm  :-\ ..... ik dacht dat er geen teamorders waren gegeven? ???

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/308764/williams-zegt-sorry-voor-maleisische-teamorders/
ze heeft de teamorders toch nooit ontkent?? ze heeft alleen gezegd dat Felipe ze niet genegeerd heeft. Dat de orders uiteindelijk niet zijn opgevolgt betekend niet dat ze per definitie genegeerd zijn.

Wings

Citaat van: Kootje op 04 april 2014 - 11:48:24
Hmmm  :-\ ..... ik dacht dat er geen teamorders waren gegeven? ???

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/308764/williams-zegt-sorry-voor-maleisische-teamorders/

Het zoveelste kleurloos figuur. Kan er niks aan doen maar veeg mijn reet af met het diplomatiek gedoe. Alsof de hele wereld uit een boom komt vallen en niet begrijpt wat zich daar af heeft gespeeld. Jammer Claire.

0634

Citaat van: Tuesday op 04 april 2014 - 15:26:15
Citaat van: Kootje op 04 april 2014 - 11:48:24
Hmmm  :-\ ..... ik dacht dat er geen teamorders waren gegeven? ???

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/308764/williams-zegt-sorry-voor-maleisische-teamorders/
ze heeft de teamorders toch nooit ontkent?? ze heeft alleen gezegd dat Felipe ze niet genegeerd heeft. Dat de orders uiteindelijk niet zijn opgevolgt betekend niet dat ze per definitie genegeerd zijn.

Wat blijft er dan over?

Er is een teamorder.

A) Je volgt hem op.
B) Je volgt hem niet op.
C) Je valt stil voordat je de kans hebt hem op te volgen.
D) Je overtuigd je teambaas dat het beter is niet aan de kant te gaan.

A, C en D zijn niet gebeurd. Is er nog een vijfde mogelijkheid?

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 04 april 2014 - 19:20:01
Citaat van: Tuesday op 04 april 2014 - 15:26:15
Citaat van: Kootje op 04 april 2014 - 11:48:24
Hmmm  :-\ ..... ik dacht dat er geen teamorders waren gegeven? ???

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/308764/williams-zegt-sorry-voor-maleisische-teamorders/
ze heeft de teamorders toch nooit ontkent?? ze heeft alleen gezegd dat Felipe ze niet genegeerd heeft. Dat de orders uiteindelijk niet zijn opgevolgt betekend niet dat ze per definitie genegeerd zijn.

Wat blijft er dan over?

Er is een teamorder.

A) Je volgt hem op.
B) Je volgt hem niet op.
C) Je valt stil voordat je de kans hebt hem op te volgen.
D) Je overtuigd je teambaas dat het beter is niet aan de kant te gaan.

A, C en D zijn niet gebeurd. Is er nog een vijfde mogelijkheid?
nou ja, Massa heeft iig geantwoord, wat er precies allemaal gezegd is weet ik niet. Daarnaast werd Bottas later verboden om Massa aan te vallen en heeft Williams ook nog eens zn excuses aangeboden, dus optie D is niet geheel uitgesloten. Maar dan nog, als Claire Williams zelf geloofd in haar uitspraak, dan staat ze niet te liegen, ook al is het 100% onjuist. Daar ging het mij om.

Dimensie

Citaat van: Jeroen op 04 april 2014 - 19:20:01
Citaat van: Tuesday op 04 april 2014 - 15:26:15
Citaat van: Kootje op 04 april 2014 - 11:48:24
Hmmm  :-\ ..... ik dacht dat er geen teamorders waren gegeven? ???

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/308764/williams-zegt-sorry-voor-maleisische-teamorders/
ze heeft de teamorders toch nooit ontkent?? ze heeft alleen gezegd dat Felipe ze niet genegeerd heeft. Dat de orders uiteindelijk niet zijn opgevolgt betekend niet dat ze per definitie genegeerd zijn.

Wat blijft er dan over?

Er is een teamorder.

A) Je volgt hem op.
B) Je volgt hem niet op.
C) Je valt stil voordat je de kans hebt hem op te volgen.
D) Je overtuigd je teambaas dat het beter is niet aan de kant te gaan.

A, C en D zijn niet gebeurd. Is er nog een vijfde mogelijkheid?

D?
Claire zegt toch dat Massa antwoordde: i'm now getting faster en dat: he did pulled out

Perton

Hij antwoordde (voor zover wij kunnen bepalen met de info die we hebben) pas nadat er vier keer tegen hem gepraat was, en de vierde keer door iemand anders dan zijn engineer, iemand met een hogere positie binnen het team nog. F1 Fanatic kon de stem niet plaatsen, maar het ging schijnbaar om de hoofdengineer van het team.

Dan heeft ie toch op zijn minst de radio genegeerd.

Tuesday

Citaat van: Perton op 04 april 2014 - 23:58:50
Hij antwoordde (voor zover wij kunnen bepalen met de info die we hebben) pas nadat er vier keer tegen hem gepraat was, en de vierde keer door iemand anders dan zijn engineer, iemand met een hogere positie binnen het team nog. F1 Fanatic kon de stem niet plaatsen, maar het ging schijnbaar om de hoofdengineer van het team.

Dan heeft ie toch op zijn minst de radio genegeerd.
de keren ervoor werd er alleen gezegd dat Valterri sneller was en dat Massa hem niet op moest houden, niet dat hij hem voorbij moest laten. Toen er werd gezegd dat hij Valterri voorbij moest laten reageerde Massa wel.

Perton

En Massa zei direct na de race al dat hij teamorders had genegeerd, maar zijn woorden zal je vast ook wel weer kunnen verdraaien of goedpraten, dus ik ben klaar met deze discussie.

Tuesday

Citaat van: Perton op 05 april 2014 - 00:49:28
En Massa zei direct na de race al dat hij teamorders had genegeerd, maar zijn woorden zal je vast ook wel weer kunnen verdraaien of goedpraten, dus ik ben klaar met deze discussie.
dat heeft ie niet gezegd, tenminste niet in de interviews die ik heb gezien.

0634