Round 2: Malaysian Grand Prix, Sepang, Kuala Lumpur

Gestart door Maikel0230, 16 maart 2014 - 10:30:53

« vorige - volgende »

Franky R.


Breaktest

Citaat van: Maikel0230 op 29 maart 2014 - 13:28:39
Gridstraf voor Bottas
http://www.gppits.net/nieuws/gridstraf_voor_valtteri_bottas/

En geen actie tegen Alonso of Kvyat, zoals gezegd dus, gewoon een race-incident
Duidelijk. Dan heb ik het verkeerd gezien.

0634

Citaat van: Perton op 29 maart 2014 - 09:10:08
Is dat nou Gullit bij Ferrari, of iemand die erg op hem lijkt?
Samen met Cruijff en nog iemand had hij deze week iets officieels te doen in Maleisie stond in de Telegraaf. Weet niet meer precies wat. Hij had lekker staan keuvelen met Emmo Fitti. Tevens was hij uitgenodigd om eens rond te kijken in de paddock.

janke

Op Twitter loopt H Marko rond te bazuinen dat de RBR de beste op de grid is. Vandaag oke in deze omstandigheden. Bij de VTs niet echt top vond ik. We zullen zien morgen.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: janke op 29 maart 2014 - 14:43:43
Op Twitter loopt H Marko rond te bazuinen dat de RBR de beste op de grid is. Vandaag oke in deze omstandigheden. Bij de VTs niet echt top vond ik. We zullen zien morgen.


Ach, Helmut Marko...Vond hem een maand geleden toch beter te pruimen, toen het niet zo goed ging...En heb je een link, Janke?

0634

Nouja, ze werden nog net niet uitgelachen in de winter, iedereen zat zich te verkneukelen en nu staan ze op rij 1.

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 29 maart 2014 - 14:45:55
Citaat van: janke op 29 maart 2014 - 14:43:43
Op Twitter loopt H Marko rond te bazuinen dat de RBR de beste op de grid is. Vandaag oke in deze omstandigheden. Bij de VTs niet echt top vond ik. We zullen zien morgen.


Ach, Helmut Marko...Vond hem een maand geleden toch beter te pruimen, toen het niet zo goed ging...En heb je een link, Janke?

http://www.formula1.com/news/interviews/2014/3/15628.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Ik wil hem geen ongelijk geven maar ik denk dat hij de wagen van Mercedes toch onderschat hoor en in de VT's leek die Red Bull toch niet zo veel beter dan een Ferrari of Williams hoor.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert


Tuesday

Citaat van: Perton op 29 maart 2014 - 11:00:12
Kan de BBC nu wel panisch doen dat Vettel het net niet haalt, maar als de regen net lichtjes erger is geworden, dan mis je de cut off ook net. Ze zitten altijd perfect op het randje, dus dan gaat het bij een klein tegenslagje mis. Kan gebeuren.
dat was een hele domme fout van Vettel, hij pakte in de 2e sector 2 tiende op Hamilton (verloor in de eerste wel 4 tiende), brak toen zn rondje af en nam teveel tijd om vervolgens een fractie te laat over de lijn te komen. Dus hij vergooid daar 2 rondjes in één keer. Maar goed, hij zat wel vlak achter Ricciardo en direct achter m zaten ook mannen die hij niet mocht hinderen, dus t was ook wel een lastige situatie, maar echt handig was het niet.

FolkertE

Citaat van: Wings op 29 maart 2014 - 12:13:14
Citaat van: Maikel0230 op 29 maart 2014 - 12:06:47
Citaat van: Breaktest op 29 maart 2014 - 11:59:22
Alleen een minpuntje voor Coulthard. Het was voor iedereen duidelijk, behalve Button, dat intermediates de verkeerde bandenkeuze was. Dat heeft niets met gokken en hopen op het beste te maken. 
En het incident tussen Alonso en Kvyat was grotendeels de Ferrari rijder aan te rekenen. Dan moet je dat ook zeggen en niet vergoeilijken.

Waarom zou dat Alonso zijn fout zijn? Als je de beelden goed bekeken zou hebben zie je dat de Toro Rosso zijn remmen blokeert, niemand is hier in fout, gewoon een dom race-incident.

Fout vind ik ook te zwaar vaan inzet maar het kwam ook weer niet uit de lucht vallen. Als je te wijd gaat kan je er rekening mee houden dat iemand binnendoor komt. Dus ach, helemaal onbegrijpelijk vind ik de vinger naar Alonso niet hoewel ik me er niet echt in kan vinden en net als jou het wegzet als race-incident.
Ik denk niet dat Alonso wijd ging( Of iig zoals ik jou bericht interpreteerde.) door een foutje,  Maar dat hij bewust de wijdere lijn wilde pakken. Hamilton zag ik dit ook doen. Andere lijn pakken voor betere tractie of rechte lijn snelheid.

Wat stom eigenlijk dat Bottas wel een straf krijgt en Alonso of Kyvat niet. Vond geen van alle echt straf waardig. Bottas hield voldoende ruimte en moet natuurlijk ook of zijn rondje af maken of voldoende snelheid hebben voor zijn eigen snelle ronde.
deed me een beetje denken aan Monza 2006, waar Alonso 3 plekken straf aan de broek kreeg.

Maikel0230

De TV beelden hebben het incident tussen Bottas en Ricciardo niet gefilmd want het incident waarvoor hij bestraft is zou plaatsgevonden hebben tussen bocht 14 en 15, wij hebben alleen gezien dat ze samen de start-finish opdraaiden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

rafael25


Sabai


robbert

Citaat van: Sabai op 29 maart 2014 - 18:39:21
Citaat van: rafael25 op 29 maart 2014 - 18:29:18
Hamilton 2x in de regen POLE!!!!!!!!!!!

In een mega dominante auto  ;)

inderdaad, dat word weer een megadominante overwinning voor een mercedesteam :)

janke

Citaat van: Maikel0230 op 29 maart 2014 - 15:46:44
Citaat van: Franky R. op 29 maart 2014 - 14:45:55
Citaat van: janke op 29 maart 2014 - 14:43:43
Op Twitter loopt H Marko rond te bazuinen dat de RBR de beste op de grid is. Vandaag oke in deze omstandigheden. Bij de VTs niet echt top vond ik. We zullen zien morgen.


Ach, Helmut Marko...Vond hem een maand geleden toch beter te pruimen, toen het niet zo goed ging...En heb je een link, Janke?

http://www.formula1.com/news/interviews/2014/3/15628.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Ik wil hem geen ongelijk geven maar ik denk dat hij de wagen van Mercedes toch onderschat hoor en in de VT's leek die Red Bull toch niet zo veel beter dan een Ferrari of Williams hoor.

Dank je dat je de link hebt geplaatst. ;) Misschien hangen er wat F1 liefhebbers aan zijn lippen, ik niet. Gewouwel, thats all. Een slechte wintertest. Nu al conclusies trekken over de capaciteit van die auto? Ja vandaag was het prima, nee uitstekend. Maar ook ik vind Mercedes het team to beat. De pole tip heb ik goed en de race gaat ook naar Hamilton. In wet omstandigheden is die gast niets minder dan Vettel, Alonso vind ik. Rosberg ook geen slecht coureur in die omstandigheden. Vandaag trouwens liet Hulkenberg wel zien dat hij een talent is met potentie om een grote te worden. Maar dat zeg ik al wat jaartjes. :)
Some things are too important to be left in the past.