Cijfer voor de race: Melbourne Albert Park

Gestart door Sabai, 16 maart 2014 - 09:11:18

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
5 (23.8%)
7
9 (42.9%)
6
6 (28.6%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
1 (4.8%)

Totaal aantal stemmen: 16

Sabai

Wat vonden jullie ervan?


Ikzelf geef een 7. Vond het begin niet zo denderend maar later in de race kwam het dan toch een beetje op gang. Mercedes ongenaakbaar en Bottas de smaakmaker hoop dat ze het vast gaan houden bij Williams. Nog steeds wennen aan het geluid maar ik ben ongelooflijk blij dat de banden vooralsnog geen bepalende factor zijn in de race. Brandstof sparen viel me ook reuze mee.

Wings

Zesje. Het feit dat het seizoen weer van start gaat vond ik boeiender dan de race zelf. Ik ga voor een krappe voldoende want:

1. Geen gevecht om de zege.
2. Geen gevecht om een podium positie.
3. Weinig toffe inhaalacties.

0634

7. Onderhoudend, niet groots, wel leuk, dus 7.

Maikel0230

8, heb genoten van de initiële chaos en daaropvolgende spanning. Het komt wel goed met Formule 1 in 2014

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

M.i. was Rosberg iets te rap voor een 8.

Tuesday

halve cijfers kunnen niet?? dan maar een 8. Interessante race, maar niet echt veel spektakel. Maar goed, iedereen was vandaag gewoon tevreden met goede punten en finishen, echt risico's werden er niet genomen. Enkel Bottas leek wel zin in racen te hebben, maar hij was ook gewoon te snel voor de positie's waar hij reed.
En een winnaar waar ik prima mee kan leven ;)

LucvanDijk

Een zeven. Vond de eerste helft hartstikke leuk, daarna kakte het allemaal wat in. Laatste paar rondjes waren wel weer oké.

Fabian

7. Leuke race, maar niet super speciaal. Genoten van Bottas

Wallie

7 eerste paar rondjes waren leuk toen kakte het iets in.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

janke

Een 6. Buiten het negatieve spektakel van Koba was het niet echt een race om op het puntje vd stoel te gaan zitten. Hoop dan ook op meer spektakel in Maleisië.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Ik quote mezelf uit het man van de wedstrijd topic:

CitaatHet was tot de safety car kwam een heel leuke race, maar daarna viel het eigenlijk een beetje stil. Er waren natuurlijk nog wel gevechten en inhaalacties, buiten die van Bottas om, maar ik vraag me oprecht af in hoeverre dat tweede deel van de race écht spannend was geweest als we niet vol onzekerheden zaten over de betrouwbaarheid van teams en in hoeverre ze het met de brandstof gingen redden enzo.

Beschouw dit overigens niet als kritiek hoor, want als ik een cijfer zou moeten geven zou het een dikke 7, misschien wel een 8 zijn, omdat ik gewoon echt goed vermaakt ben, maar na de safety car was het vooral een kwestie van heel veel zeer goed presterende coureurs, die omdat ze zo goed reden allemaal een beetje hun positie vasthielden

Ik ga vandaag dan toch voor de 8, en dat is uiteindelijk toch tegen mijn principes in. Normaal geef ik ook geen hoge cijfers als Brazilië saai is maar de titelstrijd spannend, want als de race op een andere plek in de kalender had gestaan, was die ook niet spannend geweest, dus eigenlijk zou ik nu dan ook de 7 moeten geven. Maar de nieuwe reglementen ben ik nu al erg blij, 7 teams in de punten (ok 6, inmiddels), prima begin van het nieuwe tijdperk.

Maar was dit de openingsrace geweest van vorig jaar seizoen, zonder nieuwe reglementen, dan had ik vermoedelijk ook ergens tussen de 6 en de 7 gezeten.

Franky R.

Zeven!
Leuk om de coureurs te zien vechten met de auto.


Maar ik ga met Janke mee. Maleisië wordt een beproeving als het daar warmer wordt dan 30 a 32 graden Celsius.

Arthur

Ik heb de 8 afgedrukt. Eigenlijk 8- maar dat kan niet. Die min staat dan voor het geluid van de motoren. Verder heb ik me best vermaakt op hele vroege ochtend. Op naar Maleisië!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

7

Leuke onderhoudende race, maar eigenlijk geen spanning en slechts minimale gevechten die vooral van smaakmaker Bottas kwamen. Het geluid was ook niet echt denderend, slaapverwekkend zelfs, maar daar wen ik nog wel aan.

NielsD

Ik heb ook een 8 gegeven. Vooral Magnussen vond ik echt een held, op het podium een enorm koele kikker. Misschien wat saai, maar geen arrogant ventje.

Voor de rest genoten van Bottas en de gevechten in het middenveld in het begin.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna