Telenet vlaanderen

Gestart door KVDracer, 14 maart 2014 - 17:25:42

« vorige - volgende »

Sept

Citaat van: M@rc op 17 maart 2014 - 10:09:41
Citaat van: Sept op 17 maart 2014 - 09:49:04
Het feit dat Telenet de rechten voor de Formule 1 heeft gekocht is gewoon omdat ze het voetbalcontract voor de Belgische competitie vanaf volgend jaar niet heeft binnengehaald en dus een hele hoop geld 'over' had op te besteden.. Althans, dat is toch mijn idee  ;)

Ik had sowieso al Sporting Telenet (voor het voetbal dan) en vind het dus een leuke extra dat ik nu Formule 1 kan blijven kijken met Vlaamse commentaar.
Niet dat ik nog veel naar het commentaar luister met twee rondhollende kinderen, 't is gewoon nog naar de beelden kijken en alles er zelf bijverzinnen  8)

Kan zijn, maar het Belgische derderangsvoetbal is toch niet zoveel waard. Plus, ze kunnen de wedstrijden nog via die Italiaanse rechtenhouder wel binnenhalen. Ik ga er vanuit dat ze dit ook zullen proberen om hun abbonementhouders ook te kunnen houden.

Dat 2de kan ik van meespreken. Tot 8u alles perfect kunnen volgen. De rest heb ik tussen 10 en 11 gezien terwijl die 2 terroristen is bad zaten. :)

Zullen ze zeker nog proberen, maar het zal hen nooit zoveel kosten dan het hen had gekost wanneer ze het rechtstreeks hadden aangekocht..
Daarom waarschijnlijk dit zijstapje naar de Formule 1..
Wie weet wordt het doorheen het seizoen wel iets meer uitgebreid.. Ik las ook dat Kris Wauters ook een van de commentatoren zou worden, niet dat dat een verbetering vormt, maar goed.. Ik geef ze alleszins nog even tijd om te groeien  :)
1991 - 2004 = 7

Maikel0230

#31
Feit is dat je gewoon teveel betaald voor wat je krijgt, als je dan ook nog geen voetbal kijkt zit je daar met je maandabonnementen voor 2 of 4 dagen...

Wat die voetbal betreft kan het nog vies uitdraaien voor Telenet, ik heb al gelezen dat de Italianen sowieso een voorkeur hebben voor den Belgacom en ze feitelijk geen zaken wensen te doen met Telenet. Maar goed het gaat om veel geld en dan kunnen die zich nog bedenken maar ik zie het somber in voor Telenet.

Eigenlijk zou het voor F1 kijken beter zijn dat de Voetbal vertrekt, puur omdat dan de prijs omlaag MOET gaan. Tenzij je natuurlijk wel naar de voetbal kijkt, dan zou dat minder zijn als je van decoder moet wisselen.

Verder heb ik geen problemen met de uitzendingen van RTL, BBC en LA Deux dus ik zie niet in waarom ik zou betalen voor zo weinig.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Sphinx op 17 maart 2014 - 11:26:53
CitaatPeter Baert, WTF, die kerel kan nog geen rally becommentariëren zonder zijn verloren te geraken in zijn papieren

Hehehe, deze vent becommentarieerde jarenlang de WTCC, ik kende zijn naam toen niet, maar noemde hem altijd Robo-belg vanwege zijn aparte en-voor-al-hou-te-ri-ge uitspraaaak (hij slaagde er ook vaak in een zin vragend te laten eindigen:  "... en Faarfoes neemt nu de leiding?"). Gecondoleerd telenet-kijkers, Mol zat er gisteren ook een paar keer naast (zoals het Finse probleem van de Deen Jan Magnussen), maar was iig enthousiast.

Haha, dat herinner ik me ook... ;D

Niels_

Tegenover VIER vorig jaar is Telenet gewoon een vooruitgang hoor. Peter Baert vind ik helemaal niet zo'n dramatische commentator als er hier wordt over gedaan en gaf mij (in tegenstelling tot wat hier gezegd wordt) de indruk van er een pak meer van te kennen dan pakweg Stefaan Lammens. Bij Telenet heb je ook gewoon op die 5 extra kanalen een hoop extra info: onboardbeelden, een tracker, pitlane beelden, ... Dat is niet het allerbelangrijkste, maar je hebt het wel en ik heb er wel gebruik van gemaakt op bepaalde momenten.

Moet je er voor betalen? Dat is natuurlijk weer een andere vraag. Ik heb Sporting Telenet omdat ik ook voetbal volg, dus voor mij is het goed nieuws dat ze de rechten hebben opgekocht. Maar als ze Belgisch voetbal volgend jaar op een andere zender uitgeven, ga ik dan ervoor bij Telenet blijven? Dat denk ik dan weer niet, aangezien ik nog altijd op andere kanalen F1 kan volgen en het daarvoor gewoon te duur is.

KVDracer

Citaat van: Niels_ op 17 maart 2014 - 15:26:08
Tegenover VIER vorig jaar is Telenet gewoon een vooruitgang hoor. Peter Baert vind ik helemaal niet zo'n dramatische commentator als er hier wordt over gedaan en gaf mij (in tegenstelling tot wat hier gezegd wordt) de indruk van er een pak meer van te kennen dan pakweg Stefaan Lammens. Bij Telenet heb je ook gewoon op die 5 extra kanalen een hoop extra info: onboardbeelden, een tracker, pitlane beelden, ... Dat is niet het allerbelangrijkste, maar je hebt het wel en ik heb er wel gebruik van gemaakt op bepaalde momenten.

Moet je er voor betalen? Dat is natuurlijk weer een andere vraag. Ik heb Sporting Telenet omdat ik ook voetbal volg, dus voor mij is het goed nieuws dat ze de rechten hebben opgekocht. Maar als ze Belgisch voetbal volgend jaar op een andere zender uitgeven, ga ik dan ervoor bij Telenet blijven? Dat denk ik dan weer niet, aangezien ik nog altijd op andere kanalen F1 kan volgen en het daarvoor gewoon te duur is.

Baert is idd beter dan Lammens. Maar ik vind dat je als sportcommentator wel de nodige kennis mag hebben over de sport die je becommentarieerd. Hij wist niet eens hoe het nu zat met de dubbele punten en of je voor de pole nu wel of niet punten krijgt. Dat zijnn basiszaken die je MOET weten. Ik ga ook geen wielrennen becommentariëren want ik ken er niets van.

Gonzalo

Ik heb naar de race gekeken op Telenet en vond het wel meevallen.

Ik heb dus een abonnement, maar niet zuiver voor de Formule 1. Ik vind het geweldig dat ze de rechten hebben (en het heeft me ook wel beetje over de streep getrokken) maar je mag niet vergeten dat je voor de 17 euro per maand ook Nederlands, Engels, Italiaans en (voorlopig nog) Belgisch voetbal krijgt.
Enkel voor Formule 1 zou ik dat bedrag nooit ophoesten. Zelfs als ze de Belgische (voetbal)rechten zouden verliezen zou ik twijfelen, maar dat is nog lang niet zeker natuurlijk.

robbert

Citaat van: Gonzalo op 18 maart 2014 - 09:06:56
Ik heb naar de race gekeken op Telenet en vond het wel meevallen.

Ik heb dus een abonnement, maar niet zuiver voor de Formule 1. Ik vind het geweldig dat ze de rechten hebben (en het heeft me ook wel beetje over de streep getrokken) maar je mag niet vergeten dat je voor de 17 euro per maand ook Nederlands, Engels, Italiaans en (voorlopig nog) Belgisch voetbal krijgt.
Enkel voor Formule 1 zou ik dat bedrag nooit ophoesten. Zelfs als ze de Belgische (voetbal)rechten zouden verliezen zou ik twijfelen, maar dat is nog lang niet zeker natuurlijk.

ja, als voetballiefhebber is dat natuurlijk mooi meegenomen. Maar als voetbal je niet intresseert dan is het enorm duur voor wat je dan maar krijgt

KVDracer

Voor de Vlamingen onder ons zonder Sporting Telenet:

Beste Telenet-klant,

Vanaf dit seizoen zit je bij Sporting Telenet in poleposition om alle Grote Prijzen op een unieke manier te beleven. Zowel de kwalificaties als de races worden vanuit verschillende standpunten op zes aparte Sporting-kanalen live uitgezonden. Zit je graag mee in de cockpit van de piloten of wil je weten wat er allemaal gebeurt in de pit lane?
   


Ervaar dat het komende weekend zelf tijdens de Grote Prijs van China op het bochtige parcours in Shanghai. Zaterdag en zondag zullen de Sporting-kanalen tijdens de kwalificaties en de race uitzonderlijk openstaan voor alle digitale tv-kijkers van Telenet. Let wel: alleen abonnees van Sporting Telenet kunnen de Grote Prijs ook via Yelo TV bekijken.

   
Zaterdag 19/04


• 7u50 - 9u10: Kwalificaties GP China (Sporting HD1)
• 7u55 - 9u10: Kwal. GP China On Board (Sporting HD2)
• 7u55 - 9u10: Kwal. GP China Pit Lane (Sporting 3)
• 7u55 - 9u10: Kwal. GP China Timing Information (Sporting 4)
• 7u55 - 9u10: Kwal. GP China Driver Tracker (Sporting 5)
• 7u55 - 9u10: Kwal. GP China Highlights (Sporting 6)

 

Zondag 20/04


• 8u45 - 11u00: GP China (Sporting HD1)
• 8u55 - 10u50: GP China On Board (Sporting HD2)
• 8u55 - 10u50: GP China Pit Lane (Sporting 3)
• 8u55 - 10u50: GP China Timing Information (Sporting 4)
• 8u55 - 10u50: GP China Driver Tracker (Sporting 5)
• 8u55 - 10u50: GP China Highlights (Sporting 6)

Maikel0230

Leuk maar een duidelijk teken aan de wand dat het niet storm loopt daar bij Telenet.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 17 april 2014 - 20:25:52
Leuk maar een duidelijk teken aan de wand dat het niet storm loopt daar bij Telenet.
inderdaad, en hopelijk hebben ze nu meer kijkcijfers, en smijten ze de boel voor de rest van het seizoen, gratis. Dus allen kijken is de boodschap :)

Maikel0230

Ga ik ook doen voor twee dingen: 1. Luisteren hoe de dynamiek is tussen de commentators 2. Gewoon omdat het in HD is ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 17 april 2014 - 20:25:52
Leuk maar een duidelijk teken aan de wand dat het niet storm loopt daar bij Telenet.

Je meent het, zeg. Hoe zou dat nu komen?  ::)