Telenet vlaanderen

Gestart door KVDracer, 14 maart 2014 - 17:25:42

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 15 maart 2014 - 17:30:45
Formule 1 in HD is meer dan de moeite waard. Was vorig jaar voor mij de aanleiding om Sport1 te kijken in plaats van BBC ofzo.

Hier in NL is BBC nog niet in HD [correct me if I'm wrong]...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 22:19:52
Citaat van: Edwin90 op 15 maart 2014 - 17:30:45
Formule 1 in HD is meer dan de moeite waard. Was vorig jaar voor mij de aanleiding om Sport1 te kijken in plaats van BBC ofzo.

Hier in NL is BBC nog niet in HD [correct me if I'm wrong]...

Alleen bij Ziggo is het geen HD.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 22:39:43
Citaat van: Arthur op 15 maart 2014 - 22:19:52
Citaat van: Edwin90 op 15 maart 2014 - 17:30:45
Formule 1 in HD is meer dan de moeite waard. Was vorig jaar voor mij de aanleiding om Sport1 te kijken in plaats van BBC ofzo.

Hier in NL is BBC nog niet in HD [correct me if I'm wrong]...

Alleen bij Ziggo is het geen HD.

Duidelijk, en omdat ik Ziggo heb....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

iemand gekeken op sporting telenet? Zou willen weten hoe het was

KVDracer

Citaat van: robbert op 16 maart 2014 - 09:21:29
iemand gekeken op sporting telenet? Zou willen weten hoe het was

Ik heb mij een dagpas genomen en ben niet van plan daar nog veel geld aan uit te besteden. Enkel dan voor Monaco (een race is toch plezanter met nederlandstalig commentaar(hoewel?) en je hebt de onboardbeelden).
Als je Peter Baert nog kent van in de tijd van Kanaal 2 dan weet je al genoeg. Zitten ze tijdens een race uit te zoeken wie zijn vriendin nu juist in beeld is geweest en wat voor nationaliteit deze heeft ??? Echt wel interessant. Niets van onderbouwde commentaar, ze weten de laatste details niet, zo moesten ze tijdens de race nog gaan uitzoeken hoe de puntenverdeling voor dit jaar nu juist weer in elkaar zit en of je nu wel of geen punten krijgt voor de pole  ???

Een voorbeschouwing krijgen we ook al niet, ze beginnen een kwartiertje op voorhand en stoppen direct na het podium. En voor de extra kanalen moet je het nu ook niet doen. De onboardbeelden zijn wel tof, maar die zie je tijdens de race af en toe ook wel eens. En wie gaat er nu in godsdnaam tijdens de race naar een kanaal met de live timing kijken? En het pits kanaal trekt zeker al op geen fluit.

Conclusie: weggesmeten geld. Dan kijk je beter op la2 of als je Duits verstaat RTL.

SDG

Citaat van: KVDracer op 16 maart 2014 - 11:22:58
Citaat van: robbert op 16 maart 2014 - 09:21:29
iemand gekeken op sporting telenet? Zou willen weten hoe het was

Ik heb mij een dagpas genomen en ben niet van plan daar nog veel geld aan uit te besteden. Enkel dan voor Monaco (een race is toch plezanter met nederlandstalig commentaar(hoewel?) en je hebt de onboardbeelden).
Als je Peter Baert nog kent van in de tijd van Kanaal 2 dan weet je al genoeg. Zitten ze tijdens een race uit te zoeken wie zijn vriendin nu juist in beeld is geweest en wat voor nationaliteit deze heeft ??? Echt wel interessant. Niets van onderbouwde commentaar, ze weten de laatste details niet, zo moesten ze tijdens de race nog gaan uitzoeken hoe de puntenverdeling voor dit jaar nu juist weer in elkaar zit en of je nu wel of geen punten krijgt voor de pole  ???

Een voorbeschouwing krijgen we ook al niet, ze beginnen een kwartiertje op voorhand en stoppen direct na het podium. En voor de extra kanalen moet je het nu ook niet doen. De onboardbeelden zijn wel tof, maar die zie je tijdens de race af en toe ook wel eens. En wie gaat er nu in godsdnaam tijdens de race naar een kanaal met de live timing kijken? En het pits kanaal trekt zeker al op geen fluit.

Conclusie: weggesmeten geld. Dan kijk je beter op la2 of als je Duits verstaat RTL.

Kort gezegd, Vlaanderen heeft vanaf nu zijn eigen Ronald Van Dam...   ;D

KVDracer

Citaat van: SDG op 16 maart 2014 - 11:37:34
Citaat van: KVDracer op 16 maart 2014 - 11:22:58
Citaat van: robbert op 16 maart 2014 - 09:21:29
iemand gekeken op sporting telenet? Zou willen weten hoe het was

Ik heb mij een dagpas genomen en ben niet van plan daar nog veel geld aan uit te besteden. Enkel dan voor Monaco (een race is toch plezanter met nederlandstalig commentaar(hoewel?) en je hebt de onboardbeelden).
Als je Peter Baert nog kent van in de tijd van Kanaal 2 dan weet je al genoeg. Zitten ze tijdens een race uit te zoeken wie zijn vriendin nu juist in beeld is geweest en wat voor nationaliteit deze heeft ??? Echt wel interessant. Niets van onderbouwde commentaar, ze weten de laatste details niet, zo moesten ze tijdens de race nog gaan uitzoeken hoe de puntenverdeling voor dit jaar nu juist weer in elkaar zit en of je nu wel of geen punten krijgt voor de pole  ???

Een voorbeschouwing krijgen we ook al niet, ze beginnen een kwartiertje op voorhand en stoppen direct na het podium. En voor de extra kanalen moet je het nu ook niet doen. De onboardbeelden zijn wel tof, maar die zie je tijdens de race af en toe ook wel eens. En wie gaat er nu in godsdnaam tijdens de race naar een kanaal met de live timing kijken? En het pits kanaal trekt zeker al op geen fluit.

Conclusie: weggesmeten geld. Dan kijk je beter op la2 of als je Duits verstaat RTL.

Kort gezegd, Vlaanderen heeft vanaf nu zijn eigen Ronald Van Dam...   ;D

Wij hebben hier in vlaanderen alleen maar RvD's gehad, naar mijn insziens  :)

Maikel0230

Peter Baert, WTF, die kerel kan nog geen rally becommentariëren zonder zijn verloren te geraken in zijn papieren, waar zaten jullie met je hoofd Telenet?


Die vroeger van op de VRT was misschien geen F1 expert maar was wel altijd goed voorbereid, dat is toch het minste wat je mag verwachten voor bijna 10 euro per dag!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 16 maart 2014 - 11:50:01
Peter Baert, WTF, die kerel kan nog geen rally becommentariëren zonder zijn verloren te geraken in zijn papieren, waar zaten jullie met je hoofd Telenet?


Die vroeger van op de VRT was misschien geen F1 expert maar was wel altijd goed voorbereid, dat is toch het minste wat je mag verwachten voor bijna 10 euro per dag!

Heb je het nu over Dirk Deweerdt? Nee, die is wellicht van voor jouw tijd...

KVDracer

Citaat van: SDG op 16 maart 2014 - 13:31:59
Citaat van: Maikel0230 op 16 maart 2014 - 11:50:01
Peter Baert, WTF, die kerel kan nog geen rally becommentariëren zonder zijn verloren te geraken in zijn papieren, waar zaten jullie met je hoofd Telenet?


Die vroeger van op de VRT was misschien geen F1 expert maar was wel altijd goed voorbereid, dat is toch het minste wat je mag verwachten voor bijna 10 euro per dag!

Heb je het nu over Dirk Deweerdt? Nee, die is wellicht van voor jouw tijd...

Volgens mij gaat het hier over Stefaan Lammens. Was een nogal droge commetator die weinig tot geen info gaf. Viel je niet in slaap van de race dan was het wel door hem  ;D

Arthur

Citaat van: KVDracer op 16 maart 2014 - 20:48:16
Citaat van: SDG op 16 maart 2014 - 13:31:59
Citaat van: Maikel0230 op 16 maart 2014 - 11:50:01
Peter Baert, WTF, die kerel kan nog geen rally becommentariëren zonder zijn verloren te geraken in zijn papieren, waar zaten jullie met je hoofd Telenet?


Die vroeger van op de VRT was misschien geen F1 expert maar was wel altijd goed voorbereid, dat is toch het minste wat je mag verwachten voor bijna 10 euro per dag!

Heb je het nu over Dirk Deweerdt? Nee, die is wellicht van voor jouw tijd...

Volgens mij gaat het hier over Stefaan Lammens. Was een nogal droge commetator die weinig tot geen info gaf. Viel je niet in slaap van de race dan was het wel door hem  ;D

Klinkt als RvD ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SDG

Nog even melden dat volgens de website van de VRT Nico Rosberg 29 jaar na zijn vader Kiki de Grote Prijs van Australië won.

Tja, even wat research doen voor een stukje, het is er blijkbaar echt te veel aan voor sommige mensen...

Sept

Het feit dat Telenet de rechten voor de Formule 1 heeft gekocht is gewoon omdat ze het voetbalcontract voor de Belgische competitie vanaf volgend jaar niet heeft binnengehaald en dus een hele hoop geld 'over' had op te besteden.. Althans, dat is toch mijn idee  ;)

Ik had sowieso al Sporting Telenet (voor het voetbal dan) en vind het dus een leuke extra dat ik nu Formule 1 kan blijven kijken met Vlaamse commentaar.
Niet dat ik nog veel naar het commentaar luister met twee rondhollende kinderen, 't is gewoon nog naar de beelden kijken en alles er zelf bijverzinnen  8)
1991 - 2004 = 7

T.Nuvolari

Citaat van: Sept op 17 maart 2014 - 09:49:04
Het feit dat Telenet de rechten voor de Formule 1 heeft gekocht is gewoon omdat ze het voetbalcontract voor de Belgische competitie vanaf volgend jaar niet heeft binnengehaald en dus een hele hoop geld 'over' had op te besteden.. Althans, dat is toch mijn idee  ;)

Ik had sowieso al Sporting Telenet (voor het voetbal dan) en vind het dus een leuke extra dat ik nu Formule 1 kan blijven kijken met Vlaamse commentaar.
Niet dat ik nog veel naar het commentaar luister met twee rondhollende kinderen, 't is gewoon nog naar de beelden kijken en alles er zelf bijverzinnen  8)

Kan zijn, maar het Belgische derderangsvoetbal is toch niet zoveel waard. Plus, ze kunnen de wedstrijden nog via die Italiaanse rechtenhouder wel binnenhalen. Ik ga er vanuit dat ze dit ook zullen proberen om hun abbonementhouders ook te kunnen houden.

Dat 2de kan ik van meespreken. Tot 8u alles perfect kunnen volgen. De rest heb ik tussen 10 en 11 gezien terwijl die 2 terroristen is bad zaten. :) 

Sphinx

CitaatPeter Baert, WTF, die kerel kan nog geen rally becommentariëren zonder zijn verloren te geraken in zijn papieren

Hehehe, deze vent becommentarieerde jarenlang de WTCC, ik kende zijn naam toen niet, maar noemde hem altijd Robo-belg vanwege zijn aparte en-voor-al-hou-te-ri-ge uitspraaaak (hij slaagde er ook vaak in een zin vragend te laten eindigen:  "... en Faarfoes neemt nu de leiding?"). Gecondoleerd telenet-kijkers, Mol zat er gisteren ook een paar keer naast (zoals het Finse probleem van de Deen Jan Magnussen), maar was iig enthousiast.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!