Telenet vlaanderen

Gestart door KVDracer, 14 maart 2014 - 17:25:42

« vorige - volgende »

KVDracer

Ik wil zeker niet racistisch overkomen, maar ik kan in het reeds bestaande topic niet goed uitmaken wie nu in vlaanderen woont en wie in Nederland. Wie gaat er een abonnement nemen op Sporting Telenet?
Ikzelf ga voor zondag eens een dagpas nemen en zien wat dit geeft. Als dit mij goed bevalt zal ik de zondagen dat de BBC de race niet uitzend en ik live kan kijken een dagpas nemen. De races die de BBC uitzend zal ik daarop volgen. Net als de kwali's die ik op LaDeux zal volgens.
Indien je een dagpas aanvraagt duurt dit dan ook 24 uur voor je over de kanalen beschikt?

Kootje

#1
Ik niet, ik ben Nederlander en doe het met Sport1 en Olav Mol. 8)

Maikel0230

Ik ben klant bij Telenet maar ik ben niet bereid zo veel geld te betalen voor zo weinig content, die extra kanalen zijn leuk maar ik ga echt geen +/- 19 euro betalen voor een raceweekend. Ik versta Duits en doe het dus lekker met RTL en BBC wanneer ze erop zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Korre

Ik ga niet betalen allesins.
Ik kijk la deux of bbc.
Ik snap het wel nt helemaal. Vier wil het nt meer uitzenden omdat er te weinig volk kijkt en nu moet je ervoor betalen. Hoeveel kijkers gaan ze dan hebbn?

Jozef

Ze zullen minder kijkers hebben, maar wel betalende kijkers. Vier moest het uiteraard alleen doen met de extra reclame-inkomsten voor, tijdens en na de F1.

KVDracer

Ik snap het zelf ook niet helemaal. Ik denk niet dat er veel F1 fans 17a19euro per maand gaan betalen om de F1 te kijken. Dus nu hebben ze miljoenen betaald om dit contract binnen te halen en gaan ze er niets van recupereren.
Ze zouden beter hun abonnementen opdelen in sporten. Als je F1 wil zien betaal je X euro en heb je enkel de kanalen tot uw beschikking tijdens de F1. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Ik ga mij voor zondag een dagpas kopen en zien wat dit geeft met de extra kanalen.

Perton

Dat zou mij ook een veel logischer systeem lijken, maar goed, blijkbaar zijn er in alle landen toch genoeg mensen die alsnog op de betaalkanalen overgaan om het rendabel te maken.

SDG

#7
Citaat van: KVDracer op 14 maart 2014 - 17:25:42
Ik wil zeker niet racistisch overkomen, maar ik kan in het reeds bestaande topic niet goed uitmaken wie nu in vlaanderen woont en wie in Nederland

Zijn 'Vlamingen' en 'Nederlanders' dan een ras misschien?  ???

Het 'Belgische ras' bestaat, maar dat is iets totaal anders, haha.  ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch_witblauw

KVDracer

Citaat van: SDG op 15 maart 2014 - 07:25:59
Citaat van: KVDracer op 14 maart 2014 - 17:25:42
Ik wil zeker niet racistisch overkomen, maar ik kan in het reeds bestaande topic niet goed uitmaken wie nu in vlaanderen woont en wie in Nederland

Zijn 'Vlamingen' en 'Nederlanders' dan een ras misschien?  ???

Het 'Belgische ras' bestaat, maar dat is iets totaal anders, haha.  ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgisch_witblauw

Het gaat erover dat niemand hem aangevallen voelt omdat ik hier een apart topic open. Want in het "Ronald van Dam" topic begon alles door elkaar te lopen.

T.Nuvolari

Niks mis mee toch. Genoeg "Nederlandse" topics, dus dit mag ook wel.
Ik doe zonder. Moest er nu nog iets meer sporten zijn die mij kunnen boeien zou ik het zeker overwegen, maar NBA, NFL en Golf doet dat niet echt. Dagpas is me ook te duur, 10 euro voor 2u. racen is me zeker teveel. RTBF en RTL, kan ik ineens mijn talen wat bijschaven. Dat ze er geld voor vragen is niet meer dan normaal, Telenet is geen liefdadigheidsinstelling. Snap ook niet dat mensen tot 500 euro willen betalen om op een stenen bank te gaan zitten naast een circuit, maar, zoals in mijn geval, 16,45 euro per maand teveel vinden voor hetgeen je krijgt.

Sabai

Ik heb gisteren de VT via sky stream op mijn tablet gekeken en kwaliteit was echt goed moet ik zeggen.  Geen last van lag of iets anders.

Maikel0230

Citaat van: M@rc op 15 maart 2014 - 09:52:18
Niks mis mee toch. Genoeg "Nederlandse" topics, dus dit mag ook wel.
Ik doe zonder. Moest er nu nog iets meer sporten zijn die mij kunnen boeien zou ik het zeker overwegen, maar NBA, NFL en Golf doet dat niet echt. Dagpas is me ook te duur, 10 euro voor 2u. racen is me zeker teveel. RTBF en RTL, kan ik ineens mijn talen wat bijschaven. Dat ze er geld voor vragen is niet meer dan normaal, Telenet is geen liefdadigheidsinstelling. Snap ook niet dat mensen tot 500 euro willen betalen om op een stenen bank te gaan zitten naast een circuit, maar, zoals in mijn geval, 16,45 euro per maand teveel vinden voor hetgeen je krijgt.

Ga ik volledig in mee, ik ben bereid om voor Formule 1 te betalen, omdat ik weet dat die rechten veel geld kosten en je vaak bij betaalzenders veel content bijkrijgt zoals de extra kanalen en de pitlane feed maar de bedragen die Telenet vraagt zijn echt over de top. Als je dan weet dat je commentaar krijgt van dumb and dumber dan haak je zeker af.

Ik heb vadaag getest tussen RTL en La Deux HD en ik moet zeggen dat La Deux meeviel, ondanks dat ik geen Frans spreek kon ik toch opmaken wat ie bedoelde, ja dan heb je ook nog dat glashelder HD, wat gewoon te mooi is om terug naar RTL te zappen vind ik. Ik kan me dan ook ergeren aan het feit dat Belgacom dan weer wel RTL in HD aanbiedt >:(

Maar goed dat we deze zomer BBC HD erbij hebben gekregen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Formule 1 in HD is meer dan de moeite waard. Was vorig jaar voor mij de aanleiding om Sport1 te kijken in plaats van BBC ofzo.

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 15 maart 2014 - 15:00:52
Citaat van: M@rc op 15 maart 2014 - 09:52:18
Niks mis mee toch. Genoeg "Nederlandse" topics, dus dit mag ook wel.
Ik doe zonder. Moest er nu nog iets meer sporten zijn die mij kunnen boeien zou ik het zeker overwegen, maar NBA, NFL en Golf doet dat niet echt. Dagpas is me ook te duur, 10 euro voor 2u. racen is me zeker teveel. RTBF en RTL, kan ik ineens mijn talen wat bijschaven. Dat ze er geld voor vragen is niet meer dan normaal, Telenet is geen liefdadigheidsinstelling. Snap ook niet dat mensen tot 500 euro willen betalen om op een stenen bank te gaan zitten naast een circuit, maar, zoals in mijn geval, 16,45 euro per maand teveel vinden voor hetgeen je krijgt.

Ga ik volledig in mee, ik ben bereid om voor Formule 1 te betalen, omdat ik weet dat die rechten veel geld kosten en je vaak bij betaalzenders veel content bijkrijgt zoals de extra kanalen en de pitlane feed maar de bedragen die Telenet vraagt zijn echt over de top. Als je dan weet dat je commentaar krijgt van dumb and dumber dan haak je zeker af.

Ik heb vadaag getest tussen RTL en La Deux HD en ik moet zeggen dat La Deux meeviel, ondanks dat ik geen Frans spreek kon ik toch opmaken wat ie bedoelde, ja dan heb je ook nog dat glashelder HD, wat gewoon te mooi is om terug naar RTL te zappen vind ik. Ik kan me dan ook ergeren aan het feit dat Belgacom dan weer wel RTL in HD aanbiedt >:(

Maar goed dat we deze zomer BBC HD erbij hebben gekregen.

Telenet zendt bovendien de vrije trainingen niet uit, heb ik dat juist?

KVDracer

Citaat van: SDG op 15 maart 2014 - 17:37:51
Citaat van: Maikel0230 op 15 maart 2014 - 15:00:52
Citaat van: M@rc op 15 maart 2014 - 09:52:18
Niks mis mee toch. Genoeg "Nederlandse" topics, dus dit mag ook wel.
Ik doe zonder. Moest er nu nog iets meer sporten zijn die mij kunnen boeien zou ik het zeker overwegen, maar NBA, NFL en Golf doet dat niet echt. Dagpas is me ook te duur, 10 euro voor 2u. racen is me zeker teveel. RTBF en RTL, kan ik ineens mijn talen wat bijschaven. Dat ze er geld voor vragen is niet meer dan normaal, Telenet is geen liefdadigheidsinstelling. Snap ook niet dat mensen tot 500 euro willen betalen om op een stenen bank te gaan zitten naast een circuit, maar, zoals in mijn geval, 16,45 euro per maand teveel vinden voor hetgeen je krijgt.

Ga ik volledig in mee, ik ben bereid om voor Formule 1 te betalen, omdat ik weet dat die rechten veel geld kosten en je vaak bij betaalzenders veel content bijkrijgt zoals de extra kanalen en de pitlane feed maar de bedragen die Telenet vraagt zijn echt over de top. Als je dan weet dat je commentaar krijgt van dumb and dumber dan haak je zeker af.

Ik heb vadaag getest tussen RTL en La Deux HD en ik moet zeggen dat La Deux meeviel, ondanks dat ik geen Frans spreek kon ik toch opmaken wat ie bedoelde, ja dan heb je ook nog dat glashelder HD, wat gewoon te mooi is om terug naar RTL te zappen vind ik. Ik kan me dan ook ergeren aan het feit dat Belgacom dan weer wel RTL in HD aanbiedt >:(

Maar goed dat we deze zomer BBC HD erbij hebben gekregen.

Telenet zendt bovendien de vrije trainingen niet uit, heb ik dat juist?

Dat klopt, het is enkel kwali en race. Met slechts een kwartiertje voorbeschouwing en geen nabeschouwing. Ik ga mij voor morgen een dagpas kopen om te zien hoe het is. Maar wrs ga ik gewoon La2 en BBC kijken. BBC1 kunnen wij hier ook in HD bekijken.
Wat mij ergerde aan de BBC was dat hun geluid van de commentatoren te luid was en je van de auto's niets hoorde. Op RTL hoorde je nog wel het geluid van de auto's, maar mijn Duits gaat niet verder dan Bratwurst.