Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

Kootje

Of hij denkt er helemaal niets van omdat hij 'n Mercedes fanboy is. ;) :P :D ;D

Perton

Maar dat ben ik ook, dus zou ik behoorlijk prima vinden :p

Wings

Citaat van: Jozef op 18 maart 2014 - 20:20:01
Je hoeft je anders ook helemaal niet zo beledigd te voelen als iemand vindt dat je je oordeel snel klaar hebt. Dat kun je toch bezwaarlijk een persoonlijke aanval noemen lijkt me...

Dan moet het wel terecht zijn. Als wij een discussie hebben en jij voert goede argumenten aan kan ik het er wel mee oneens zijn, het is dan onnodig om jou -als mijn gesprekspartner- te betichten van 'te snel oordelen' of 'antipathie jegens weetikveel' terwijl jij je uiterste best doet om je standpunt uitgebreid en keurig onderbouwd neer te zetten. Ik kan me voorstellen dat de zin je dan vergaat. Wat dat aangaat ben ik het ook met Perton eens [zowel inhoudelijk over Red Bull -en ik heb geen hekel aan ze- als dat de beschuldiging, dat hij te snel oordeelt, nergens op slaat en ongepast is] en heb ik zelfs bewondering dat hij tot in den treuren probeert een goed gesprek te voeren. De frustratie begrijp ik prima.

Maikel0230

Heren ik stel voor om deze situatie te ontmijnen dat we alle narigheden die hier hebben plaatsgevonden te vergeten en de diskwalificatie van Ricciardo in een apart topic te bespreken met een verse lei, ik kan dat voor jullie aanmaken als jullie willen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: Wings op 18 maart 2014 - 21:24:21
Citaat van: Jozef op 18 maart 2014 - 20:20:01
Je hoeft je anders ook helemaal niet zo beledigd te voelen als iemand vindt dat je je oordeel snel klaar hebt. Dat kun je toch bezwaarlijk een persoonlijke aanval noemen lijkt me...

Dan moet het wel terecht zijn. Als wij een discussie hebben en jij voert goede argumenten aan kan ik het er wel mee oneens zijn, het is dan onnodig om jou -als mijn gesprekspartner- te betichten van 'te snel oordelen' of 'antipathie jegens weetikveel' terwijl jij je uiterste best doet om je standpunt uitgebreid en keurig onderbouwd neer te zetten. Ik kan me voorstellen dat de zin je dan vergaat. Wat dat aangaat ben ik het ook met Perton eens [zowel inhoudelijk over Red Bull -en ik heb geen hekel aan ze- als dat de beschuldiging, dat hij te snel oordeelt, nergens op slaat en ongepast is] en heb ik zelfs bewondering dat hij tot in den treuren probeert een goed gesprek te voeren. De frustratie begrijp ik prima.
dat is wel heel erg vrij vertaald Wings. Verder stel ik voor dat als iemand problemen heeft met mij, dat eerst tegen mij te zeggen ipv direct naar de moderators te stappen of zelfs mijn postgedrag op het forum te gaan bespreken.

Arthur

Deze discussie is inmiddels volledig off-topic... 
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Arthur op 18 maart 2014 - 22:40:07
Deze discussie is inmiddels volledig off-topic...

dat is toch niet erg op dit forum. Er is al in verschillende topics al off-topig gegaan ;)

Maikel0230

Tja, het immers nog altijd in essentie over de diskwalificatie van Ricciardo in de Australische GP niet? Alles wat dat met zich meebrengt word natuurlijk ook hier geplaatst en dat is niet meer dan logisch vind ik.

Ik stel alleen voor dat omdat de gemoederen opnieuw verhit geraken om er toch een apart topic voor aan te maken zodat we met een verse en frisse lei kunnen beginnen, aan dat gestechel heeft niemand wat, dat kun je beter in een PM doen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 18 maart 2014 - 23:20:08
Tja, het immers nog altijd in essentie over de diskwalificatie van Ricciardo in de Australische GP niet? Alles wat dat met zich meebrengt word natuurlijk ook hier geplaatst en dat is niet meer dan logisch vind ik.

Ik stel alleen voor dat omdat de gemoederen opnieuw verhit geraken om er toch een apart topic voor aan te maken zodat we met een verse en frisse lei kunnen beginnen, aan dat gestechel heeft niemand wat, dat kun je beter in een PM doen.

100% mee eens [wat die verhitte gemoederen betreft ;)]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Ik denk dat de discussie toch afgerond is, alle aspecten zijn belicht denk ik.

0634

Sterker, dit wordt niks meer, ik zou er een slot op gooien.

Tuesday

als het goed is wordt het beroep nog behandeld en komt er nog een uitspraak, dus ik geloof niet dat de discussie al klaar is. Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien, dan moet het toch goedkomen??

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 19 maart 2014 - 11:21:55
als het goed is wordt het beroep nog behandeld en komt er nog een uitspraak, dus ik geloof niet dat de discussie al klaar is. Maar ik zal me er verder niet mee bemoeien, dan moet het toch goedkomen??
Ik denk het ook niet, de discussie hier op GPpits zou denk ik niet zo heel veel invloed hebben op de uitspraak. Maar je weet het nooit met de FIA.

Maikel0230

http://www.f1journaal.be/index.php/nieuws/artikel/red-bull-volledige-geisoleerd-tot-vanmiddag-de-tijd-voor-officieel-protest/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+F1journaal+F1journaal.be+-+Dagelijks+F1+Nieuws

Opmekelijk Red Bull heeft nog steeds geen officieel protest ingediend en binnen een goed uur zal dat ook niet meer kunnen en zijn ze die punten dus voorgoed kwijt.

Ik ben benieuwd of er nog wat van komt, een teken dat ze toch niet 100% zeker zijn van hun zaak?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Och ... ze zullen er best zeker van zijn dat die flowmeter niet goed was, maar ja ... ze zullen er ook zeker van zijn dat ze de adviezen en waarschuwingen  vd FIA genegeeerd hebben en daardoor nooit zullen winnen. Maar we gaan het zien.

Persoonlijk vind ik het jammer voor Ricciardo, maar geniet ik met volle teugen om te zien hoe Red Bull hier op z'n bek gaat. Ze lappen al jaren de afspraken en regels aan hun laars en komen er steeds maar weer mee weg. Blij dat dat nu 'n keer niet zo lijkt te zijn.