Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

Sabai

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 07:19:01
Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 07:15:30
Dat eerste, maar ik stoor me er niet aan, ik kijk namelijk naar een prima race :P
Valt wel mee. Snelste raceronde vorig jaar: 1:30, nu al 1:34, dus met volle benzine load. Dat is dus niet veel langzamer!


4 sec vind ik toch wel erg veel. Kan het ook niet echt een race noemen . Maar dit was te verwachten natuurlijk met al die wijzigingen.

Wings

Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 07:24:38
Bianchi weer op de baan. Maar allejezus wat is die live timing dit jaar enorm KUT. Zelfs de achterstanden op de leider staan er niet meer op. Nog meer reden voor mij om gewoon geen geld uit te geven aan deze sport.

Waarom is dat eigenlijk? Want het lijkt wel alsof het afgeschermd is maar waarom? Willen ze het niet meer of moet er betaald worden? Veel nut heeft LT niet op deze manier.

KVDracer

Citaat van: Wings op 16 maart 2014 - 07:34:34
Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 07:24:38
Bianchi weer op de baan. Maar allejezus wat is die live timing dit jaar enorm KUT. Zelfs de achterstanden op de leider staan er niet meer op. Nog meer reden voor mij om gewoon geen geld uit te geven aan deze sport.

Waarom is dat eigenlijk? Want het lijkt wel alsof het afgeschermd is maar waarom? Willen ze het niet meer of moet er betaald worden? Veel nut heeft LT niet op deze manier.
Je moet een app downloaden (smartphone, tablet,..) en dan 10 euro betalen.

Wings


Perton

De app biedt heel veel functies schijnbaar, zoals analyses van hoe coureurs door bochten gaan, etc, etc. Dat zou me allemaal wel tien euro waard zijn. Maar ik vind echt dat basic live timing gratis moet zijn en puur daarom weiger ik ook voor die app te betalen. Dan maar geen live timing.

Wings

Citaat van: Sabai op 16 maart 2014 - 07:33:59
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2014 - 07:19:01
Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 07:15:30
Dat eerste, maar ik stoor me er niet aan, ik kijk namelijk naar een prima race :P
Valt wel mee. Snelste raceronde vorig jaar: 1:30, nu al 1:34, dus met volle benzine load. Dat is dus niet veel langzamer!


4 sec vind ik toch wel erg veel. Kan het ook niet echt een race noemen . Maar dit was te verwachten natuurlijk met al die wijzigingen.

Huh? Die 4 seconden is nu bij een fulloaded situatie hé. Die tijden gaan dus nog zakken.

SDG

Tot nu toe valt het al bij al mee met die betrouwbaarheid. Al een hele tijd geen uitvallers meer...

janke

Leuk treintje achter Hülkenberg.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Voor coureurs die benzine moeten sparen gaan ze best hard.

SDG

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2014 - 07:47:40
Voor coureurs die benzine moeten sparen gaan ze best hard.

Yep, Ricciardo kreeg zelfs het sein dat hij voluit mag gaan...

Franky R.

En over die vier seconden per ronde maak ik mij niet druk over. Dat kun je niet eens met het blote oog zien.

0634

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2014 - 07:47:40
Voor coureurs die benzine moeten sparen gaan ze best hard.

Extra warmup lap, paar rondjes SC... helpt allemaal

0634

Owwwww, nu weet ik het ! Vettel = Rosberg. Ze hebben gewoon in de winter van helm gewisseld.

Sabai

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2014 - 07:49:52
En over die vier seconden per ronde maak ik mij niet druk over. Dat kun je niet eens met het blote oog zien.


Het zal ook aan het geluid liggen dat het trager over komt. Het klinkt allemaal zo monotoon en niet snel.

Wings

De top 10 draaien nagenoeg dezelfde rondetijden.