Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

Perton

Ricciardo rijdt met een andere Red Bull, anders had hij Q2 ook niet overleefd :P

Wtf doet Ericsson op de elfde plaats trouwens?

Perton

Als je er niet doorheen had gepraat, Mol, had je kunnen horen wat Rosberg nou exact had moeten doen....Druif

Wings

Citaat van: Perton op 16 maart 2014 - 07:20:34
Als je er niet doorheen had gepraat, Mol, had je kunnen horen wat Rosberg nou exact had moeten doen....Druif

Inderdaad zeg!

janke

Some things are too important to be left in the past.

janke

Some things are too important to be left in the past.

Perton

Bianchi weer op de baan. Maar allejezus wat is die live timing dit jaar enorm KUT. Zelfs de achterstanden op de leider staan er niet meer op. Nog meer reden voor mij om gewoon geen geld uit te geven aan deze sport. Sport 1 vind ik niet erg om voor te betalen en overweeg ik serieus, want ik vind de Mol van anno nu eigenlijk wel te pruimen, op een paar dingetjes na, maar ik neig nu toch weer naar gewoon streams bekijken voor de niet BBC-races, gewoon omdat ik het Bernie en zijn kornuiten gewoon totaal niet gun.

Wings


LucvanDijk


Wings


Perton

Safety car, goed voor het brandstof sparen.

LucvanDijk


SDG

Citaat van: LucvanDijk op 16 maart 2014 - 07:24:50
Bottas, wat zonde, wat dom!

Komt er uiteindelijk nog goed mee weg, zo te zien.

0634


KVDracer

#388
De Lotussen gaan ook goed in de race, tot nu toe...
Als het zo doorgaat zie ik Caterham en Marussia wel hun eerste punten scoren.

Maar die sporting Telenet, wat is dat zeg. Dat is nu toch niet de moeite om zoveel te betalen. Je kunt onboard beelden bekijken en voor de rest de live timing (maar wie doet dat nu?) Dan wordt uw beeld nog altijd eens verkleind tijdens de race omdat ze die f*cking  tweets willen laten zien. Pff, de eerste en laatste keer dat ik hiervoor betaal.

Binnenkort regen?  :P

0634

sow, button lekker wakker hoor.