Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

janke

Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 19:43:51
Citaat van: janke op 15 maart 2014 - 19:34:08
Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 19:27:46
Iedereen moet zelf weten of hij/zij iemand toejuicht of hekelt. Zolang als je die persoon in zijn/haar waarde laat is er niks mis mee.

Dat zeg jij terwijl jij wel eens een uitgesproken mening hebt over een coureur, toch?? Niet alleen op dit forum. Of heb ik al die posts van jou verkeerd begrepen?? Dat kan, dan mijn excuus.

Geen idee waar je het over hebt eigenlijk.

Lees eens wat van je posts op F1 Geschiedenis van wat tijden geleden. Over uitgesproken mening over coureurs. Maakt verder echt niet uit hoor? Je wordt ouder en dan stel je wel eens wat regels bij. Niets mis mee, maar doe dan niet als of.
Some things are too important to be left in the past.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Citaat van: janke op 15 maart 2014 - 20:15:21
Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 19:43:51
Citaat van: janke op 15 maart 2014 - 19:34:08
Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 19:27:46
Iedereen moet zelf weten of hij/zij iemand toejuicht of hekelt. Zolang als je die persoon in zijn/haar waarde laat is er niks mis mee.

Dat zeg jij terwijl jij wel eens een uitgesproken mening hebt over een coureur, toch?? Niet alleen op dit forum. Of heb ik al die posts van jou verkeerd begrepen?? Dat kan, dan mijn excuus.

Geen idee waar je het over hebt eigenlijk.

Lees eens wat van je posts op F1 Geschiedenis van wat tijden geleden. Over uitgesproken mening over coureurs. Maakt verder echt niet uit hoor? Je wordt ouder en dan stel je wel eens wat regels bij. Niets mis mee, maar doe dan niet als of.

Het spijt me maar ik weet echt niet waar je het over hebt of waar je op doelt.

Wings

Citaat van: NielsD op 15 maart 2014 - 20:15:39
Hahahaha.. actie op 3:00:



Het zijn geen eens de 'oud-Webber-fans' zoals ik ergens las maar iedereen juicht het niet behalen van Q3 toe. Overigens begrijp ik dat wel. Als Vettel dadelijk moet knokken om positie en al knokkend resultaten afdwingt gaat men het hem ook gunnen. Punt is dat het allemaal zo makkelijk ging....En nee, daar kan Vettel niks aan doen en het is ook niet helemaal terecht, maar toch begrijp ik de emotie wel.

Perton

Heb ik met alonso inderdaad. Vroeger schijthekel aan maar sinds zijn ferraritijd waardering voor hem gekregen.

Franky R.

Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 19:50:37
Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 19:35:26
Persoonlijk zie ik niet in wat er mis is met uitfluiten en joelen. Das gewoon de tegenhanger van het juichen en hoort erbij in een competitieve omgeving. Anders wordt het als je beledigende teksten gaat schreeuwen of met dingen gooien.

Precies. Dat laatste heeft ook niks te maken met het fan zijn of anti, dat is baldadigheid. Zo kan ik mij herinneren dat er blikken bier op het circuit werden gegooid tijdens de comedy of Spielberg [Oostenrijk]. Dat vind ik wel weer grensoverschrijdend. Het structureel uitjoelen van Vettel vond ik ook niet helemaal terecht maar ik begreep de frustratie wel.


Onbehoorlijk gedrag is van alle tijden...Wat dacht je van Italiaanse politieagenten die de concurrentie even uitgebreid gingen controleren, zodat ze bijna te laat aankwamen voor de boot of weet ik wat? Dan praat ik over de jaren 1970!


Fans van Fernando die Lewis uitjouwden, Schumi en zelfs Kimi kreeg ooit de volle laag van fans van Massa.


Ook in de tijd van Senna vs Prost had je fans die Senna 'haatten' en fans die Prost niet konden luchten. Ik had dat shirtje nog lang...Zo'n F*ck You, Senna-t shirt. Waar ik nu niet bepaald trots op ben... >:(


Je kunt het ook niet meer via google opzoeken. Of ik zoek verkeerd. Het t-shirt na '1994' weggedaan. Geen idee of ik het nog heb.



Sabai

Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 20:24:50
Heb ik met alonso inderdaad. Vroeger schijthekel aan maar sinds zijn ferraritijd waardering voor hem gekregen.

Ik ook waardeer hem wel maar vind het nog steeds een eikel. Maar het zou zomaar kunnen dat als ik hem persoonlijk zou leren kennen ik het een toffe gast zou vinden.

Wings

@Perton: Ik sinds hij terugkeerde bij Renault. Sindsdien staat hij door de regel genomen met beide voeten op de aardkloot. Daarvoor vond ik hem zelfingenomen en arrogant. Hij reed rond alsof alles en iedereen maar moest schuiven en wilde vooral op handen gedragen worden. En zo niet ging meneer trappelen met de voetjes. Toen hij terugkeerde naar het toen inferieure Renault moest hij keihard aan de bak voor resultaat en ging hij de autosport respecteren. Hamilton vind ik in een nadere hoedanigheid van het zelfde laken een pak. Te verwend in zijn McLaren-periode, kwam onder de vleugels van papa vandaan, ging wat voetstampen en raar doen als hij niet het snelste was, vond dat iedereen maar aan de kant moest als hij kwam aanrijden en leert nu dat het een illusie is en je door hard werken kan bereiken wat je wilt. Dat stralen de rijders dan ook uit waardoor ze gewaardeerd worden.

janke

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 20:04:46
Ach, dan moet je ook een grote jongen zijn. Als je weer een tijdje niet wint, dan fluit ook niemand je meer uit. Vind het allemaal niet zo heel erg spannend.

Geldt dat ook voor Vettel? Misschien wordt hij wel uitgefloten dit jaar en dan in negatieve zin. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Citaat van: Franky R. op 15 maart 2014 - 20:25:50
Ook in de tijd van Senna vs Prost had je fans die Senna 'haatten' en fans die Prost niet konden luchten. Ik had dat shirtje nog lang...Zo'n F*ck You, Senna-t shirt. Waar ik nu niet bepaald trots op ben... >:(

Ja oké. Dat is doorschieten in je doel. Goed voorbeeld is het voetbal: vaker vraag ik aan mensen of hun haat jegens een bepaalde club groter is dan de voorliefde voor de club die ze supporteren. Ik denk dat dát laatste nog wel eens wordt vergeten in de heksenjachten. Overigens, om op de rest van de inhoud te reageren, heb ik nooit geweten dat er zoveel haat en nijd aanwezig was in de Formule 1. De evenementen en circuit bezoeken die ik heb meegemaakt gingen meestal hand-in-hand. Oftewel, alles stond door elkaar. McLaren-fans, Williams-fans, Ferrari-fans en ga zo maar door. Ik ben ook nooit aangesproken in de tijd dat ik nog wel eens een Ferrari-cap droeg. Als ik dat doortrek naar het voetbal is dat anders. Als je met een Ajax-cap of Feyenoord-cap rondloopt vraag je al om onheus bejegend te worden. Hoe erg het ook is....

0634

Citaat van: janke op 15 maart 2014 - 20:33:43
Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 20:04:46
Ach, dan moet je ook een grote jongen zijn. Als je weer een tijdje niet wint, dan fluit ook niemand je meer uit. Vind het allemaal niet zo heel erg spannend.

Geldt dat ook voor Vettel? Misschien wordt hij wel uitgefloten dit jaar en dan in negatieve zin. ;)
Ik had het over Vettel ;).

Tuesday

Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 20:36:18
Citaat van: Franky R. op 15 maart 2014 - 20:25:50
Ook in de tijd van Senna vs Prost had je fans die Senna 'haatten' en fans die Prost niet konden luchten. Ik had dat shirtje nog lang...Zo'n F*ck You, Senna-t shirt. Waar ik nu niet bepaald trots op ben... >:(

Ja oké. Dat is doorschieten in je doel. Goed voorbeeld is het voetbal: vaker vraag ik aan mensen of hun haat jegens een bepaalde club groter is dan de voorliefde voor de club die ze supporteren. Ik denk dat dát laatste nog wel eens wordt vergeten in de heksenjachten. Overigens, om op de rest van de inhoud te reageren, heb ik nooit geweten dat er zoveel haat en nijd aanwezig was in de Formule 1. De evenementen en circuit bezoeken die ik heb meegemaakt gingen meestal hand-in-hand. Oftewel, alles stond door elkaar. McLaren-fans, Williams-fans, Ferrari-fans en ga zo maar door. Ik ben ook nooit aangesproken in de tijd dat ik nog wel eens een Ferrari-cap droeg. Als ik dat doortrek naar het voetbal is dat anders. Als je met een Ajax-cap of Feyenoord-cap rondloopt vraag je al om onheus bejegend te worden. Hoe erg het ook is....
Een dagje (of een weekend) circuit is gewoon een dagje (weekend) uit. Mensen gaan daar vooral heen voor hun plezier, niet met als enige doel om hun favoriet te zien winnen. Echte liefhebbers van de sport doorgaans. Op internet lijkt het echter wel steeds meer de kant van het voetbal op te gaan. En dan gaat het meer om coureurs dan om teams.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 20:46:48
Citaat van: janke op 15 maart 2014 - 20:33:43
Citaat van: Jeroen op 15 maart 2014 - 20:04:46
Ach, dan moet je ook een grote jongen zijn. Als je weer een tijdje niet wint, dan fluit ook niemand je meer uit. Vind het allemaal niet zo heel erg spannend.

Geldt dat ook voor Vettel? Misschien wordt hij wel uitgefloten dit jaar en dan in negatieve zin. ;)
Ik had het over Vettel ;).
Vettel kan er wel tegen, t maakt m hooguit nog wat gemotiveerder. Dat boe geroep stelt ook niks voor, is gewoon kinderachtig en daarmee ook onschuldig.

0634

Citaat van: Franky R. op 15 maart 2014 - 20:25:50
Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 19:50:37
Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 19:35:26
Persoonlijk zie ik niet in wat er mis is met uitfluiten en joelen. Das gewoon de tegenhanger van het juichen en hoort erbij in een competitieve omgeving. Anders wordt het als je beledigende teksten gaat schreeuwen of met dingen gooien.

Precies. Dat laatste heeft ook niks te maken met het fan zijn of anti, dat is baldadigheid. Zo kan ik mij herinneren dat er blikken bier op het circuit werden gegooid tijdens de comedy of Spielberg [Oostenrijk]. Dat vind ik wel weer grensoverschrijdend. Het structureel uitjoelen van Vettel vond ik ook niet helemaal terecht maar ik begreep de frustratie wel.


Onbehoorlijk gedrag is van alle tijden...Wat dacht je van Italiaanse politieagenten die de concurrentie even uitgebreid gingen controleren, zodat ze bijna te laat aankwamen voor de boot of weet ik wat? Dan praat ik over de jaren 1970!


Fans van Fernando die Lewis uitjouwden, Schumi en zelfs Kimi kreeg ooit de volle laag van fans van Massa.


Ook in de tijd van Senna vs Prost had je fans die Senna 'haatten' en fans die Prost niet konden luchten. Ik had dat shirtje nog lang...Zo'n F*ck You, Senna-t shirt. Waar ik nu niet bepaald trots op ben... >:(


Je kunt het ook niet meer via google opzoeken. Of ik zoek verkeerd. Het t-shirt na '1994' weggedaan. Geen idee of ik het nog heb.

Vind het allemaal niet zo spannend hoor. Het enige dat ik me kan herinneren dat écht te ver ging van fans richting een rijder waren de bedreigingen aan het adres van Damon Hill daags voor de GP van Duitsland. De politie nam het zeer serieus en hij moest een weekend lang bewaakt worden. Dat gaat natuurlijk veel en veel te ver, die man is ook gewoon een mens en een vader. Doe normaal zeg.

Verder zie ik weinig problemen bij F1-fans. Ze juichen wat en ze joelen wat... mag allemaal. Geen probleem. En ja, zo'n t-shirt, ik zou het nooit dragen, zelfs niet van Piquet, maar goed, Senna en Prost rosten elkaar van de baan af, ook niet echt een lekker voorbeeld. Dan zet je automatisch de fans ook lijnrecht tegenover elkaar neer.

Wings

Is Prost niet ooit bekogeld met stenen in Monza?