Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

Perton

Wow, had het even gemist net, maar beide STR's in de top 10. Da's netjes.

0634

Citaat van: Terminator op 15 maart 2014 - 00:56:17
Ik zag vanochtend de vrije training. I was shocked. Ik dacht dat de coureurs continu een opwarmronde aan het rijden waren. Zo langzaam gingen ze door de bochten... En dan het motorgeluid.. Dat klinkt nog nergens na...

Over het geluid kan je twisten (ik vind het prima), maar het is helemaal niet zo langzaam. Ze gaan 3 seconden langzamer dan vorig jaar, dat zie je met blote ogen echt niet.

0634

Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 07:48:35
Wow, had het even gemist net, maar beide STR's in de top 10. Da's netjes.
Kvyat duwde Button er in de slotseconde uit. Heel knap (ook de omstandigheden natuurlijk, maar toch).

SDG

Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 07:48:35
Wow, had het even gemist net, maar beide STR's in de top 10. Da's netjes.

En met Magnussen en Kvyat ook twee rookies in Q3.

Perton

Zou me trouwens niks verbazen trouwens als Ricciardo in de regen pole pakt. Die gaat hele sessie al wel lekker. Al verwacht ik ongeacht de omstandigheden 'gewoon' een Mercedes.

Perton

Citaat van: SDG op 15 maart 2014 - 07:49:35
Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 07:48:35
Wow, had het even gemist net, maar beide STR's in de top 10. Da's netjes.

En met Magnussen en Kvyat ook twee rookies in Q3.
Ahja ook nog. Al is Magnussen natuurlijk niet echt een verrassing, maar inderdaad wel heel leuk voor ze.

Perton

Prima startopstelling. Hamilton op 1, maakt me altijd blij, Ricciardo ook geinig. Heb wel zin in de race.

0634

Zo. Ricciardo geeft zijn visitekaartje af, split de Merc's.

Rho

Voordat Kimi er af ging zag hij er niet zo snel uit... Alonso was wel wat beter. Je weet natuurlijk niet wat er gebeurd was als hij door was gereden, maar toch, het zag er niet goed uit.

De reactie van het Australische publiek toen Vettel niet door ging was wel mooi, ze mogen hem daar echt niet!

Jammer dat Hamilton pole heeft, ik had het Ricciardo wel gegund voor eigen publiek.

0634

Verder hoop ik dat de voorsprong van de Merc's niet te groot zal zijn op het droge. Want dat maakt mij niet blij.

Ricciardo overigens op Inters naar zijn snelste tijd. Brulde dat zelf ook op de radio. Goed om te zien dat hij zelf wil bepalen.

Sabai

Knap van Ricciardo! Ben benieuwd hoe hij het in de race gaat doen. Die Mercedes ziet er echt sterk uit ze hebben echt een goede balans in die wagen.

Perton

Nuja, ze vroegen hem gewoon of het tijd was voor inters en hij zei: ja als we zo doorrijden wel. Vind ik niet echt brullen persoonlijk :P

0634

Tja Sebas, de ene Aussie is de andere niet ;D.

janke

Williams valt me een beetje tegen in natte omstandigheden. Ricciardo natuurlijk uitstekend. Zat er de hele kwali goed bij. Ook Hulkenberg een prima klassering, als je ziet waar Perez staat.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 08:06:49
Nuja, ze vroegen hem gewoon of het tijd was voor inters en hij zei: ja als we zo doorrijden wel. Vind ik niet echt brullen persoonlijk :P
Brullen als in zeggen. Hij gaf het zelf aan. Kiest niet voor safe, goed om te zien.