Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

Wings

Spijt me maar ik kan me daar niet mee verenigen. Positiewinst door technische malheur of andere 'problemen' vind ik de minst mooie manier. Geef mij maar een fantastische battle op het scherpst van de snede en van mijn part in de laatste drie ronden. ;)

0634

#31
Het één sluit het ander niet uit. Ik vind het leuk dat er weer betrouwbaarheidsissues zijn, dramaatjes horen bij de sport. Hoort bij autosport als inhalen en crashes.

robbert

ja, het zou inderdaad een mirakel zijn dat er een ferrari wint in australie. Die zijn nu nog een seconde trager dan de mercedessen. Daarom zeg ik ook dat hamilton zal winnen. Alonso zal mogen hopen op een podium maar dat zal moeilijk zijn met die mercedesmotoren

Sabai

Citaat van: Wings op 08 maart 2014 - 08:56:53
Spijt me maar ik kan me daar niet mee verenigen. Positiewinst door technische malheur of andere 'problemen' vind ik de minst mooie manier. Geef mij maar een fantastische battle op het scherpst van de snede en van mijn part in de laatste drie ronden. ;)


Voor mij geldt dit ook. Ik zie ook liever een spannend gevecht ipv dat een race door technische maleur beslist word. Al zullen we er dit jaar niet omheen kunnen denk ik. Het brengt wel weer de nodige drama met zich mee wat ook weer spanning brengt.

Wings

Citaat van: Jeroen op 08 maart 2014 - 09:40:24
Het één sluit het ander niet uit. Ik vind het leuk dat er weer betrouwbaarheidsissues zijn, dramaatjes horen bij de sport. Hoort bij autosport als inhalen en crashes.

Ik zeg ook niet dat het er niet bijhoort maar in de laatste ronde uitvallen omdat een rijder zonder benzine komt te staan is niet iets waar ik prat op ga dus graag zie. Maar dat kan voor jou anders liggen. De charme van betrouwbaarheidsproblemen zit zich in het feit dat nu teams als Caterham en Marussia in de gelegenheid worden gesteld om punten te scoren. Het zal maar gebeuren dat Bianchi een punt pakt en voor Red Bull staat in het kampioenschap. Dat verzin je toch niet? Dus wat dat aangaat vind ik het -net als jou- wel tof.

Sabai

Kan er misschien een poll aan het topic toegevoegd worden met de vraag wie wint de eerste race?

0634

Citaat van: Wings op 08 maart 2014 - 09:58:02
Citaat van: Jeroen op 08 maart 2014 - 09:40:24
Het één sluit het ander niet uit. Ik vind het leuk dat er weer betrouwbaarheidsissues zijn, dramaatjes horen bij de sport. Hoort bij autosport als inhalen en crashes.

Ik zeg ook niet dat het er niet bijhoort maar in de laatste ronde uitvallen omdat een rijder zonder benzine komt te staan is niet iets waar ik prat op ga dus graag zie. Maar dat kan voor jou anders liggen. De charme van betrouwbaarheidsproblemen zit zich in het feit dat nu teams als Caterham en Marussia in de gelegenheid worden gesteld om punten te scoren. Het zal maar gebeuren dat Bianchi een punt pakt en voor Red Bull staat in het kampioenschap. Dat verzin je toch niet? Dus wat dat aangaat vind ik het -net als jou- wel tof.

Naja, graag zie... ik vind het wel wat hebben. Hakkinen die toen in Spanje op kop uitviel. Hill die in Hongarije ineens de koppositie verloor op het end... zijn toch momenten die door de dramatiek mij altijd blijblijven. Ik vind dat inderdaad wel wat hebben, al moet het niet elke week gebeuren natuurlijk. Maar zo af en toe draagt dramatiek bij aan de entertainmentfactor van de sport. Maar dat is inderdaad slechts mijn mening, ieder kan daar anders over denken uiteraard.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 08 maart 2014 - 08:31:43
Citaat van: Maikel0230 op 08 maart 2014 - 00:17:20
Kom kom Jeroen, de fik in met dat ding ;)

Australiërs houden toch van een lekkere barbecue nietwaar...

Dat mag ook natuurlijk. De laatste echt forse brand was denk ik zo uit mijn hoofd Gerhard berger nog op Imola. Daarna alleen maar halfbakken brandjes gezien.

Mwah ... 5 jaar later had je nog dat vuurtje van Verstappen in de pits van Hockenheim, en dat fikte anders ook best lekker hoor. ;D

SDG

Deze herinner ik me ook nog: Gianmaria Bruni, Monza 2004.


T.Nuvolari

Grid
Hamilton
Perez
Massa

Race
Hamilton
Massa
Rosberg


Sabai

Wie gaat er in Melbourne winnen?


Ik hoop op Hulkenberg maar denk Rosberg.

0634

Citaat van: Kootje op 08 maart 2014 - 10:40:52
Citaat van: Jeroen op 08 maart 2014 - 08:31:43
Citaat van: Maikel0230 op 08 maart 2014 - 00:17:20
Kom kom Jeroen, de fik in met dat ding ;)

Australiërs houden toch van een lekkere barbecue nietwaar...

Dat mag ook natuurlijk. De laatste echt forse brand was denk ik zo uit mijn hoofd Gerhard berger nog op Imola. Daarna alleen maar halfbakken brandjes gezien.

Mwah ... 5 jaar later had je nog dat vuurtje van Verstappen in de pits van Hockenheim, en dat fikte anders ook best lekker hoor. ;D

Maar dat kan nu niet meer aangezien er niet meer getankt mag worden.

Fabian


0634

Deze kunnen we beter samenvoegen met het topic over Australie.

0634

Rosberg dan maar. Kan ook Lewis worden. Of een ander...