Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

robbert

ja inderdaad, wagens gaan zelfs wat sneller. Let wel op de negativiteit, want dat is hier gevaarlijk hoor. Heb ik zelf meegemaakt ;)

De mercedessen zijn nu topfavoriet voor de pole en de overwinning (waren ze al van voor het nieuwe seizoen) Ik zie de eerste rij, met gemak, voor de mercedessen en zondag rijden ze een dubbel. Ze Hebben zodanig veel voorsprong dat ze een tijdje dominant zullen zijn :)

Sabai

#196
Wat een verademing om Mol weer te horen   :)

janke

Goede morgen. Nou het gaat dan eindelijk gebeuren. Ollie is ook weer "back in town". Benieuwd of Mercedes en vooral Williams de goede lijn kunnen doorzetten. Voor de kijkers een mooie kwali gewenst.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Zo. Flink wat toppers direct naar buiten, dat zien we niet vaak.

Perton

Gadverdamme, smerige Ecclestone. Ik klaag nooit over het feit dat de Formule 1 steeds meer achter de decoder verschijnt, dat vind ik een normale ontwikkeling in de wereld, maar dat er nu geen gratis live timing meer is op F1.com, is toch wel enorm schandalig...

Als in: je ziet gele of groene stipjes in een sector ipv tijden en ook wel de tijden die mensen rijden, maar wil je echt de sectortijden en alle informatie die je vroeger had ook zien, mag je een app tegen flink wat geld downloaden.

Nou dikke later, dan kijk ik wel zonder live timing voortaan.

janke

Some things are too important to be left in the past.

Perton

Nu wel meer dan wat druppels! Lekker dan voor Lotus, 20e en 21e startplek (Gutiérrez krijgt nog gridstraf, dus die start laatste).

KVDracer

Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 07:09:39
Gadverdamme, smerige Ecclestone. Ik klaag nooit over het feit dat de Formule 1 steeds meer achter de decoder verschijnt, dat vind ik een normale ontwikkeling in de wereld, maar dat er nu geen gratis live timing meer is op F1.com, is toch wel enorm schandalig...

Als in: je ziet gele of groene stipjes in een sector ipv tijden en ook wel de tijden die mensen rijden, maar wil je echt de sectortijden en alle informatie die je vroeger had ook zien, mag je een app tegen flink wat geld downloaden.

Nou dikke later, dan kijk ik wel zonder live timing voortaan.

Ik vroeg mij al af waarom ik enkel stippen zie. Dan gebruik ik hem voortaan wel gewoon om te kijken welke rijder op welke plaats rijdt

janke

Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 07:13:32
Nu wel meer dan wat druppels! Lekker dan voor Lotus, 20e en 21e startplek (Gutiérrez krijgt nog gridstraf, dus die start laatste).

Yep, en Koba naar Q2. :D
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 07:09:39
Gadverdamme, smerige Ecclestone. Ik klaag nooit over het feit dat de Formule 1 steeds meer achter de decoder verschijnt, dat vind ik een normale ontwikkeling in de wereld, maar dat er nu geen gratis live timing meer is op F1.com, is toch wel enorm schandalig...

Als in: je ziet gele of groene stipjes in een sector ipv tijden en ook wel de tijden die mensen rijden, maar wil je echt de sectortijden en alle informatie die je vroeger had ook zien, mag je een app tegen flink wat geld downloaden.

Nou dikke later, dan kijk ik wel zonder live timing voortaan.

volgens mij zijn er genoeg gratis apps verkrijgbaar.

Sabai

Knap van RBR om zich zo te herstellen had ik echt niet verwacht.  Wel vind het geluid echt mega k#t om aan te horen.

Perton

Citaat van: Sabai op 15 maart 2014 - 07:16:39
Citaat van: Perton op 15 maart 2014 - 07:09:39
Gadverdamme, smerige Ecclestone. Ik klaag nooit over het feit dat de Formule 1 steeds meer achter de decoder verschijnt, dat vind ik een normale ontwikkeling in de wereld, maar dat er nu geen gratis live timing meer is op F1.com, is toch wel enorm schandalig...

Als in: je ziet gele of groene stipjes in een sector ipv tijden en ook wel de tijden die mensen rijden, maar wil je echt de sectortijden en alle informatie die je vroeger had ook zien, mag je een app tegen flink wat geld downloaden.

Nou dikke later, dan kijk ik wel zonder live timing voortaan.

volgens mij zijn er genoeg gratis apps verkrijgbaar.
Waar dan? Ik kan ze niet vinden.

Ten tweede, aangezien ik races kijk met de laptop erbij (om te kunnen forummen, etc.) + überhaupt gewoon telkens wil weten wie wat aan het doen is, is een app nou niet echt praktisch ofzo. Ik ga niet een uur, of in de races 1,5 uur, als een Jan Lul met mijn telefoon in mijn hand zitten.

Perton

Haha ik denk niet dat Kobayashi in februari (of was het nog net januari?) zijn Caterham-contract ondertekende en dacht: joh, laat ik eens samen met 2 wereldkampioenen in Q2 uitgeschakeld worden.

janke

Doei Button, Vettel en Kimi.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Button schlemielig, was de hele sessie snel maar timede verkeerd, Raikkonen foutje, Vettel... tja, niet de hele tijd snel. Constant langzamer dan Ricciardo die lekker meedoet.