Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

SDG

Citaat van: Fabian op 07 maart 2014 - 16:13:15
Citaat van: M@rc op 07 maart 2014 - 14:06:23
Tuurlijk niet, eindelijk terug om 6u opstaan op een zondag.  :P
Ja dat vind ik nou ook geweldig. Toen ik wat jonger was begon de race midden in de nacht. Ging ik snachts m'n bedje uit. Dat vond ik spannend man.

Waar is de tijd dat ik op zondagmorgen gewoon rechtstreeks van het café richting mijn televisietoestel trok om de GP te zien... Zat ik de hele tijd al knikkebollend met kleine oogjes voor het scherm...  ;D

Perton

Me verslapen in 1999 en toen liet RTL 4 's ochtends nog de belangrijkst headlines van teletekst gewoon op tv zien. Toen zag ik dat Irvine had gewonnen. Superkut was dat. Niet dat ie won, want daar hoopte ik al jaren op, maar dat het gespoilerd was.

Verder gok ik dat een Mercedes hem dit jaar wint en wie dat zal zijn, zal me weinig interesseren, al hoop ik natuurlijk wel dat het Hamilton zal zijn.

Betrouwbaarheid vind ik nu zo'n complex ding om rekening mee te houden, dus als ik een top drie moet maken zou dat denk ik 'gewoon' Mercedes 1 en 2 zijn (in willekeurige volgorde) en dan Massa op 3.

Jozef

Citaat van: Perton op 07 maart 2014 - 21:31:12Me verslapen in 1999 en toen liet RTL 4 's ochtends nog de belangrijkst headlines van teletekst gewoon op tv zien. Toen zag ik dat Irvine had gewonnen. Superkut was dat. Niet dat ie won, want daar hoopte ik al jaren op, maar dat het gespoilerd was.

En wat hebben we geleerd? Gewoon nooit RTL 4 kijken. ;D

Perton

Aangezien Formule 1 in die tijd nog op RTL 4 kwam, was dat enigszins een must om het wél te kijken :P

Arthur

Ik hunker altijd naar het nieuwe seizoen. En ineens is het daar gezien het tijdsverschil met Australia. Heerlijk, nog een weekje en het gaat los. Slapen op de bank met de wekker erbij  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Citaat van: Arthur op 07 maart 2014 - 23:48:28
Ik hunker altijd naar het nieuwe seizoen. En ineens is het daar gezien het tijdsverschil met Australia. Heerlijk, nog een weekje en het gaat los. Slapen op de bank met de wekker erbij  ;)

Spijtig voor jou dan, ik heb een TV op mij kamer staan (wekker jammer genoeg inbegrepen :-X), kan ik lekker in bed blijven liggen en genieten van een vroege GP, heerlijk gevoel gewoon, daar doe je het voor! ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 07 maart 2014 - 19:33:04
Citaat van: Jeroen op 07 maart 2014 - 16:50:11
Zaterdag:

1. Hamilton
2. Rosberg
3. Bottas

Zondag:

1. Rosberg
2. Button
3. Alonso

Waar blijft Hamilton op zondag?  ;D

Langs de kant van de weg met een rokende turbo.

Maikel0230

Kom kom Jeroen, de fik in met dat ding ;)

Australiërs houden toch van een lekkere barbecue nietwaar...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Heerlijk dat het weer begint! Dit jaar wordt er helaas wel vaak op de Duitsreers afgestemd, maaar ach, we kunnen het tenminste wel live kijken :)

Voorspelling....
1: Merc
2: Ferrari
3: Force India ;)

Wings

Lekker safe weer mensen. ;)

Na even door de ketel geroerd te hebben, de volgende voorspelling [wilde gok]:

Kwalificatie:
1. Hamilton
2. Massa
3. Perez

Race:
1. Alonso
2. Bottas
3. Button

Hoppeta!

0634

Hamilton op pole en Alonso als winnaar noem jij een wilde gok? ???

Ik dacht je laat Massa of Bottas winnen en zet Magnussen op pole. Dat is een wilde gok ;).

0634

Citaat van: Maikel0230 op 08 maart 2014 - 00:17:20
Kom kom Jeroen, de fik in met dat ding ;)

Australiërs houden toch van een lekkere barbecue nietwaar...

Dat mag ook natuurlijk. De laatste echt forse brand was denk ik zo uit mijn hoofd Gerhard berger nog op Imola. Daarna alleen maar halfbakken brandjes gezien.

Wings

Citaat van: Jeroen op 08 maart 2014 - 08:30:34
Hamilton op pole en Alonso als winnaar noem jij een wilde gok? ???

Ik dacht je laat Massa of Bottas winnen en zet Magnussen op pole. Dat is een wilde gok ;).

Als ik mijn lijst afzet tegen dat wat voorspeld wordt wel. Maar laten we niet de definitie van wilde gok gaan ontleden en bespreken en beschouw de term 'wilde gok' als niet geschreven.

0634

Citaat van: Wings op 08 maart 2014 - 08:37:53
Citaat van: Jeroen op 08 maart 2014 - 08:30:34
Hamilton op pole en Alonso als winnaar noem jij een wilde gok? ???

Ik dacht je laat Massa of Bottas winnen en zet Magnussen op pole. Dat is een wilde gok ;).

Als ik mijn lijst afzet tegen dat wat voorspeld wordt wel. Maar laten we niet de definitie van wilde gok gaan ontleden en bespreken en beschouw de term 'wilde gok' als niet geschreven.
Ach, ik zie Alonso ook weer niet 1,2,3 winnen dus wat dat betreft wel een beetje een gok natuurlijk, alleen qua naam natuurlijk weer helemaal niet.

0634

Het is natuurlijk ook wel mooi als er eentje in de laatste twee rondes geen benzine meer heeft (niet dat ik dat iemand gun hoor, maar het is wel mooi dramatisch natuurlijk). Driftig heen en weer sturend om nog maar de laatste druppels eruit te persen en dan uiteindelijk met nog vijf bochten te gaan met de hand ten hemel gericht in wanhoop en desperatie uit de wagen stappen om hoofdschuddend weg te lopen, terwijl de nummer twee zich in de laatste ronde op de dijen kletst van de pret.