Race 1: Rolex Australian GP

Gestart door T.Nuvolari, 07 maart 2014 - 12:23:42

« vorige - volgende »

Wie gaat de eerste race winnen?

Vettel
0 (0%)
Riccardo
0 (0%)
Hamilton
11 (42.3%)
Rosberg
7 (26.9%)
Raikkonen
2 (7.7%)
Alonso
2 (7.7%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Massa
3 (11.5%)
Bottas
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hulkenberg
0 (0%)
Perez
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 20

Arthur

Ik denk niet dat we nu al regen nodig hebben om spektakel te kunnen zien ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230

Dat zou toch wel dieptreurig zijn, we hebben vorig jaar bijna elke race gehoopt op regen en nu zou het in de eerste race van 2014 al prijs zijn >:(

Gelukkig kan zo'n voorspelling nog veranderen tegen zondag.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Citaat van: Jeroen op 12 maart 2014 - 18:50:04
Citaat van: robbert op 12 maart 2014 - 06:52:13
Citaat van: Jeroen op 12 maart 2014 - 06:43:55
Voordeeltje voor Red Bull wellicht... Regen?

http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-en-verwacht-weer/stad/1161X8/melbourne.html

Alé, we kunnen al op de eerste race al rondenlange sc zien of urenlange rode vlag situatie. Word leuk :( >:(

Jij staat lekker positief in het leven, of niet Robbert? ;)

ja, en vooral realistisch. Kijk, het is nu eenmaal geweten dat als het begint te regenen dat de fia de sc uitstuurt. En bij wat meer regen hangt zelfs de rode vlag uit. En daar zit ik nu niet op te wachten hoor


Kootje

Citaat van: robbert op 12 maart 2014 - 20:18:30
Citaat van: Jeroen op 12 maart 2014 - 18:50:04
Citaat van: robbert op 12 maart 2014 - 06:52:13
Citaat van: Jeroen op 12 maart 2014 - 06:43:55
Voordeeltje voor Red Bull wellicht... Regen?

http://www.weer.nl/wereldweer/actueel-en-verwacht-weer/stad/1161X8/melbourne.html

Alé, we kunnen al op de eerste race al rondenlange sc zien of urenlange rode vlag situatie. Word leuk :( >:(

Jij staat lekker positief in het leven, of niet Robbert? ;)

ja, en vooral realistisch. Kijk, het is nu eenmaal geweten dat als het begint te regenen dat de fia de sc uitstuurt. En bij wat meer regen hangt zelfs de rode vlag uit. En daar zit ik nu niet op te wachten hoor

Oh ... hoe vaak is dat gebeurd dan? Ik kan me talloze regenraces herinneren die zonder SC of rode vlag verreden werden en slechts 3, misschien 4 met.

Arthur

In ieder geval geen brandstofproblemen dan....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

in 2009 in maleisie, 2010 in korea, 2011 canada. Allemaal met rondenlange sc en /of rode vlag. Maar kom, dat is terug off topic é

Kootje

Citaat van: robbert op 12 maart 2014 - 21:24:57
in 2009 in maleisie, 2010 in korea, 2011 canada. Allemaal met rondenlange sc en /of rode vlag. Maar kom, dat is terug off topic é

Dat zeg ik, 3x en dan was er nog een in Duitsland en 'n keertje Brazilië die voortijdig afgebroken werd. In alle gevallen ging het om extreme regenval. Jij doet het klinken alsof er bij iedere regenbui SC's en Rode Vlaggen komen.

Arthur

SC mag best, maar niet bij de start en niet ronden lang!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

Citaat van: Arthur op 12 maart 2014 - 21:38:41
SC mag best, maar niet bij de start en niet ronden lang!

maar dat is nu wel zo de laatste regenraces.... En nu terug on topic. Het gaat hier over australie

Arthur

Alwaar regen voorspeld wordt ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 12 maart 2014 - 11:11:27
Citaat van: Jehoentelaar op 11 maart 2014 - 15:28:14
Ik mis de race door een reisje naar de Kaukasus (ook niet verkeerd natuurlijk), maar probeer wel de vrijdagtrainingen te zien om toch niet alles te moeten missen.

Lekkere timing ;D
Tja, als je van je faculteit tussen januari en juni alleen deze week beschikbaar gesteld krijgt... ;)

Citaat van: SDG op 12 maart 2014 - 12:14:45
Citaat van: Jehoentelaar op 11 maart 2014 - 15:28:14
Ik mis de race door een reisje naar de Kaukasus (ook niet verkeerd natuurlijk), maar probeer wel de vrijdagtrainingen te zien om toch niet alles te moeten missen.

Ga je alvast de toekomstige omloop in Bakoe gaan verkennen, misschien?  ;)
Dat niet. Maar mochten ik mogelijkheden zien in Jerevan en Tbilisi, zijn jullie de eersten die het horen. ;)

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 12 maart 2014 - 21:54:51
Citaat van: Kootje op 12 maart 2014 - 11:11:27
Citaat van: Jehoentelaar op 11 maart 2014 - 15:28:14
Ik mis de race door een reisje naar de Kaukasus (ook niet verkeerd natuurlijk), maar probeer wel de vrijdagtrainingen te zien om toch niet alles te moeten missen.

Lekkere timing ;D
Tja, als je van je faculteit tussen januari en juni alleen deze week beschikbaar gesteld krijgt... ;)

Citaat van: SDG op 12 maart 2014 - 12:14:45
Citaat van: Jehoentelaar op 11 maart 2014 - 15:28:14
Ik mis de race door een reisje naar de Kaukasus (ook niet verkeerd natuurlijk), maar probeer wel de vrijdagtrainingen te zien om toch niet alles te moeten missen.

Ga je alvast de toekomstige omloop in Bakoe gaan verkennen, misschien?  ;)
Dat niet. Maar mochten ik mogelijkheden zien in Jerevan en Tbilisi, zijn jullie de eersten die het horen. ;)

Tilke banen?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Denk niet dat dat een makkelijke opgave is in die bergachtige gebieden.

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 12 maart 2014 - 21:58:17
Denk niet dat dat een makkelijke opgave is in die bergachtige gebieden.

Tunnels dan ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel