Mercedes F1 team topic

Gestart door Sabai, 04 maart 2014 - 18:57:14

« vorige - volgende »

Underdog of Favoriet

Ja ze worden het te kloppen team dit jaar.
nee
anders namelijk ......

0634

Citaat van: Mickey op 01 juni 2015 - 13:04:57
Heren, mijn reacties van gisteren hebben nogal wat teweeg gebracht, merk ik op. Nu ik het zo teruglees, was ik inderdaad een beetje flauw in gedeeltes van mijn reacties. Ik had inderdaad serieuzer en uitgebreider kunnen reageren. Mijn excuses daarvoor. Ik was gisteren niet meer in de gelegenheid om er op terug te komen. 


Het was aan mij gericht, maar ik zit er niet mee hoor. Excuses zijn niet nergens voor nodig, ik ben de laatste die mag klagen over felle posters. Forums hangen aan elkaar van meningen en meningen zijn vaak gekleurd, ongetwijfeld ook bij mij. Dan wordt het wel eens wat feller, maar een andere keer zijn we het vast weer roerend met elkaar eens.

gloudiesaurus

Wij bannen niet, we proberen hier slechts de sfeer goed te houden.
De forumregels zijn helder genoeg lijkt me  ;)

En daarnaast houden we dit forum niet online om elkaar openlijk te beledigen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Blijkbaar lukt het dan niet om de sfeer goed te houden.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 01 juni 2015 - 17:34:35
Blijkbaar lukt het dan niet om de sfeer goed te houden.

Blijkbaar wel, daarom grijpen we nu in.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

En daar reageerde ik op door te zeggen dat ik daar geen boodschap aan heb.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 01 juni 2015 - 17:37:08
En daar reageerde ik op door te zeggen dat ik daar geen boodschap aan heb.

Dat kan, maar mochten jullie doorgaan met elkaar openlijk te beledigingen of je niet aan de forumregels te houden dan zijn we genoodzaakt om helaas andere maatregelen te nemen. Ik doe het niet graag, maar als jullie je er niet aan houden dan is het blijkbaar nodig.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

je weet dat er andere manieren van beledigen en vervelend doen zijn dan alleen schelden hè? als dat zuigende gedrag ook wordt aangepakt ga ik akkoord en zal ik me gedragen. Zo nee, blijf ik bij mijn eerdere opmerkingen en mag je jezelf de frustraties besparen door me nu te bannen.

Mickey

Citaat van: Jeroen op 01 juni 2015 - 17:31:40
Citaat van: Mickey op 01 juni 2015 - 13:04:57
Heren, mijn reacties van gisteren hebben nogal wat teweeg gebracht, merk ik op. Nu ik het zo teruglees, was ik inderdaad een beetje flauw in gedeeltes van mijn reacties. Ik had inderdaad serieuzer en uitgebreider kunnen reageren. Mijn excuses daarvoor. Ik was gisteren niet meer in de gelegenheid om er op terug te komen. 


Het was aan mij gericht, maar ik zit er niet mee hoor. Excuses zijn niet nergens voor nodig, ik ben de laatste die mag klagen over felle posters. Forums hangen aan elkaar van meningen en meningen zijn vaak gekleurd, ongetwijfeld ook bij mij. Dan wordt het wel eens wat feller, maar een andere keer zijn we het vast weer roerend met elkaar eens.

Inderdaad aan jou gericht en mijn excuses in eerste instantie ook, maar ook in algemene zin aan de lezers van dit topic. Voel me namelijk medeverantwoordelijk voor de ontsporing ervan.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 01 juni 2015 - 17:57:36
je weet dat er andere manieren van beledigen en vervelend doen zijn dan alleen schelden hè? als dat zuigende gedrag ook wordt aangepakt ga ik akkoord en zal ik me gedragen. Zo nee, blijf ik bij mijn eerdere opmerkingen en mag je jezelf de frustraties besparen door me nu te bannen.

Ik ben volgens mij heel duidelijk. We houden het scherp in de gaten.

Laten we hier met z'n allen gewoon gezellig houden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

Citaat van: gloudiesaurus op 01 juni 2015 - 20:13:57
Citaat van: Perton op 01 juni 2015 - 17:57:36
je weet dat er andere manieren van beledigen en vervelend doen zijn dan alleen schelden hè? als dat zuigende gedrag ook wordt aangepakt ga ik akkoord en zal ik me gedragen. Zo nee, blijf ik bij mijn eerdere opmerkingen en mag je jezelf de frustraties besparen door me nu te bannen.

Ik ben volgens mij heel duidelijk. We houden het scherp in de gaten.

Laten we hier met z'n allen gewoon gezellig houden.

Ik heb de verwijderde posts niet gelezen én ik ben maar een newbie, maar ik meng me er even tussen met een vraag: een beetje fel debateren, daar is misschien niet zoveel mis mee, het is zelfs voor de omstanders verrassend onderhoudend. Ik zou zeggen, til er niet te zwaar aan. Maar regels overtreden, dat mag niet, regels zijn regels, altijd en overal.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Kootje

@Mickey,

Niet doen, sluimerde al langer en moest 'n keer tot ontploffing komen. :-\


@Robbert65,

Ik heb die posts wel gelezen en kan je zeggen dat het weinig met 'n fel debat te maken had. Maar goed ... ook die dingen gebeuren en dan hoort de moderatie in te grijpen, wat ze dan ook keurig gedaan hebben. :)

0634

Goed, Mercedes... Nemen een nog betrouwbaardere motor mee naar Montreal, maar geen meer PK's. Ze leveren ook geen tokens in. Die gasten gaan met twee vingers in de neus winnen denk ik.

gloudiesaurus

Ben er ook bang voor Jeroen  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 01 juni 2015 - 21:08:44
Goed, Mercedes... Nemen een nog betrouwbaardere motor mee naar Montreal, maar geen meer PK's. Ze leveren ook geen tokens in. Die gasten gaan met twee vingers in de neus winnen denk ik.
dat dachten we vorig jaar ook ;)

Robbert65

Citaat van: Kootje op 01 juni 2015 - 21:00:07

@Robbert65,

Ik heb die posts wel gelezen en kan je zeggen dat het weinig met 'n fel debat te maken had. Maar goed ... ook die dingen gebeuren en dan hoort de moderatie in te grijpen, wat ze dan ook keurig gedaan hebben. :)

Man! jammer dat ik dat gemist heb :-D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel