Mercedes F1 team topic

Gestart door Sabai, 04 maart 2014 - 18:57:14

« vorige - volgende »

Underdog of Favoriet

Ja ze worden het te kloppen team dit jaar.
nee
anders namelijk ......

Matthijs

Er waren in Hongarije zoveel proefstarts aan het einde van de pitlane dat het zwart was van het rubber. Hoe rijmt dat met het verbod?

Jehoentelaar

Misschien mag het met de installation laps naar de grid wel, of spelen andere klassen hierin een rol. In de DTM heb je na afloop van een vrije training ook een moment van practice starts en doen ze het verder niet in de vrije trainingen maar wel tijdens de installatieronden.

FolkertE

Dammit, wat gaat er elke keer fout?

dit is de 20ste keer dat ik het probeer te plaatsen, maar er gebeurt niks.

Anyhoe. Mercedes kan zich die starts permitteren, of ze het in de race hebben gedaan of niet, dat durf ik niet te zeggen. Maar het zou wel de 3 slechte starts op een rij van Hamilton verklaren.

Perton

Probeerde je het te posten vanaf je telefoon? Daar heb ik ook regelmatig moeite mee.

FolkertE

Citaat van: Perton op 30 juli 2015 - 16:33:35
Probeerde je het te posten vanaf je telefoon? Daar heb ik ook regelmatig moeite mee.
Nee, van af mijn laptop, maar denk dat het door mijn internet kwam. Het enige rare is dat ik elke keer ineens bij "nieuwe topic" aan maken kwam.

Robbert65

Hamilton verlengt tot en met 2025 bij Mercedes.

Jammer, Ferrari was leuker geweest...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel