Mercedes F1 team topic

Gestart door Sabai, 04 maart 2014 - 18:57:14

« vorige - volgende »

Underdog of Favoriet

Ja ze worden het te kloppen team dit jaar.
nee
anders namelijk ......

0634

En waarom zou Crash.net in vredesnaam de kijkcijfers willen verhogen?

Vertel.

Hamilton#44

Moet ik je dat uitleggen?  :)

Jehoentelaar

Ja. Nou ja niet per se van mij, maar ik ben zonder flauw te doen benieuwd wat de reden(en) erachter zou(den) kunnen zijn.

0634

Citaat van: Hamilton#44 op 01 juli 2015 - 13:58:32
Moet ik je dat uitleggen?  :)

Graag. Want ik snap niet wat het belang zou zijn van een website - die geen rechten op uitzending heeft - in hemelsnaam om de kijkcijfers omhoog te stuwen van de Britse GP.


Pancake Shield

Crash.net probeert gewoon clicks te scoren, dat is het hele verhaal. Als ik een site heb en ik interview Hamilton. En Hamilton zegt bv "Rosberg is de coureur met wie ik tot nu toe het minst heb samengewerkt. Wij werken allebei aan onze afstelling. Hij rijdt immers op een andere manier als ik". En ik wil clicks scoren, dan gaat mij titel zijn: Hamilton: "Ik wil niet samenwerken met Rosberg". De hele toon van het stuk is uiteindelijk iets anders. Maar zelfs dan kan ik quotes uit zijn verband trekken en een sensatie-stuk schrijven. Dus ja, het hangt veel van de site af. En persoonlijk vind ik Crash.net nu niet echt de meest neutrale of nette site.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Daar kan ik inkomen idd. Maar dat staat los van de kijkcijfers van de Britse GP.

Wings

Ja ze worden het te kloppen team dit jaar. Waar kan ik mijn prijs op- afhalen? Of is er vraag 2 wie er kampioen wordt van de twee? Alleen antwoord A is goed.

Franky R.

Toto Wolff van Mercedes heeft eerder doen voorkomen dat Lewis Hamilton en Nico Rosberg mochten strijden om de winst, maar nu blijkt dat er documenten zijn ondertekend waarin gedetailleerd staat hoe beide coureurs zich moeten gedragen.
[/size]http://www.gppits.net/nieuws/mercedes_beteugelt_haar_coureurs_met_contract/

Perton

Als ik die quote van rosberg zo lees lijkt het me meer om het voormomen5van dingen als spa te gaan. Lijkt me niet zo raar.

0634

Zolang we niet weten wat er staat, kan ik hier niks mee. Geen idee wat erin staat.

Pancake Shield

De quote is een beetje vaag, want er staat niet bij hoe ze zich moeten gedragen. Natuurlijk zal Rosberg daar niet over mogen praten, maar het kan iets simpels zijn van "Rij elkaar niet van de baan af" tot "Degene die in de eerste bocht eerste ligt is ook de eerste bij de finish"
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Wel jammer dat zo'n dingen op papier moeten geregeld worden denk ik dan. Wat is er mis met de algemene regel dat je je teamgenoot niet van de baan rijdt?

Klinkt misschien naïef van mijn kant maar ik krimp toch een beetje elke keer als ik zulke zaken lees.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Citaat van: Maikel0230 op 24 juli 2015 - 12:13:12
Wel jammer dat zo'n dingen op papier moeten geregeld worden denk ik dan. Wat is er mis met de algemene regel dat je je teamgenoot niet van de baan rijdt?

Klinkt misschien naïef van mijn kant maar ik krimp toch een beetje elke keer als ik zulke zaken lees.

Denk dat het vooral gewoon iets is wat na Spa vorig jaar geregeld is. Daar gaf Rosberg immers zowat toe dat hij Hamilton met opzet geraakt had en ik denk dat toen de teamleiding aan de handrem getrokken heeft. Niet dat dat het goed praat. Maar zonder dat je eigenlijk van de inhoud weet is het lastig een conclusie te trekken.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

0634

Bovendien maakten Senna en Prost, Hakkinen en DC, Webber en Vettel en nog veel meer, ook afspraken over hoe ze raceten tegen elkaar. Dus dan kunnen we nu wel over Merc heen vallen, maar het is van alle tijden.

Wings

Letterlijk tegen elkaar. :D