Mercedes F1 team topic

Gestart door Sabai, 04 maart 2014 - 18:57:14

« vorige - volgende »

Underdog of Favoriet

Ja ze worden het te kloppen team dit jaar.
nee
anders namelijk ......

Perton

Citaat van: Jeroen op 01 juni 2015 - 21:08:44
Goed, Mercedes... Nemen een nog betrouwbaardere motor mee naar Montreal, maar geen meer PK's. Ze leveren ook geen tokens in. Die gasten gaan met twee vingers in de neus winnen denk ik.
Lijkt mij ook inderdaad. Hamilton heeft wel even een succesje nodig, gewoon voor de morele boost.

Robbert65

hopen dat Williams weer een beetje in de top 5 meerijdt.....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

0634

Ik verwacht eigenlijk van wel. Dit circuit is toch meer hun kopje thee dan het trage Monaco.

Miguel

Wat een rare poll.

Ik denk dat Mercedes-Benz dit jaar onderdog is.
Peace out yo.

Robbert65

Citaat van: Miguel op 02 juni 2015 - 12:04:17
Wat een rare poll.

Ik denk dat Mercedes-Benz dit jaar onderdog is.

verzin een nieuwe...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Citaat van: Miguel op 02 juni 2015 - 12:04:17
Wat een rare poll.

Ik denk dat Mercedes-Benz dit jaar onderdog is.

Poll is nog van 2014. Wel opletten he  :P

Jehoentelaar

Ik denk dat M... ach, never mind.

0634

Ik las van de week dit stuk: http://www.crash.net/f1/news/220573/1/hamilton-id-rather-anyone-won-but-nico.html

Vanavond zag ik de Graham Norton show en wat een bullshit! Wat is dit artikel weer stemmingmakend. In het hele gesprek met Norton noemt Lewis de naam van Rosberg niet een keer. Hij heeft het ook helemaal niet over hun intense duel van vorig jaar, of over hun onderlinge fragiele band, zoals dit artikel suggereert, helemaal niks.

Hamilton zegt alleen maar dat je niet graag verslagen wilt worden door een teamgenoot en dat het minder erg is als een ander wint dan dat je teammaat wint. Meer zegt hij niet. Feitelijk klopt dit artikel want er staat niet dat Lewis 'nico' zei, maar de suggestie wordt wel weer gewekt.

Die stemmingmakende manier van verslaggeven is me steeds meer een doorn in het oog.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 28 juni 2015 - 22:53:16
Ik las van de week dit stuk: http://www.crash.net/f1/news/220573/1/hamilton-id-rather-anyone-won-but-nico.html

Vanavond zag ik de Graham Norton show en wat een bullshit! Wat is dit artikel weer stemmingmakend. In het hele gesprek met Norton noemt Lewis de naam van Rosberg niet een keer. Hij heeft het ook helemaal niet over hun intense duel van vorig jaar, of over hun onderlinge fragiele band, zoals dit artikel suggereert, helemaal niks.

Hamilton zegt alleen maar dat je niet graag verslagen wilt worden door een teamgenoot en dat het minder erg is als een ander wint dan dat je teammaat wint. Meer zegt hij niet. Feitelijk klopt dit artikel want er staat niet dat Lewis 'nico' zei, maar de suggestie wordt wel weer gewekt.

Die stemmingmakende manier van verslaggeven is me steeds meer een doorn in het oog.
k vind het in dit geval reuze meevallen eerlijk gezegd.

0634

Ach kom. HAM praat puur over teamgenoten in algemene zin, geen enkele keer noemt hij de naam 'nico',  zoals de kop van het artikel suggereert. Daarbij halen ze het verleden aan tussen ROS en HAM terwijl hij dat op tv totaal niet doet en gewoon een babbeltje maakt over hoe je niet van een teamgenoot wil verliezen maar dan liever van een ander. Op geen enkel moment wekt hij ook maar een keer de suggestie dat het moeizame verleden met Rosberg een argument is in deze. Niet een keer. En dan lees je dit artikel... gewoon weer suggestieve onzin.

Hamilton#44

Allemaal opgeklopt om de GP van Silverstone in de spotlight te zetten en een verhaaltje te creeren.

0634

Die is al weken uitverkocht.

Jehoentelaar

Bestbezochte Grand Prix van het jaar ofzo. Wellicht dat Suzuka en Interlagos in de buurt komen (en Monza maar die heeft niet zo'n hoge capaciteit geloof ik).

FolkertE

Overigens scheen Hamilton naar een benefiet activiteit te zijn geweest en met de koningin geluncht.

Ik ben het overigens met Jeroen eens dat de laatste tijd sensatie journalisme wel erg extreem.
En zelfs als hij dat zou hebben gezegd,  vind ik het niet raar. Je wilt nooit van je team gebooid verliezen en elke andere coureur denkt precies zo.

Hamilton#44

Citaat van: Jeroen op 29 juni 2015 - 18:43:29
Die is al weken uitverkocht.

Het aantal mensen wat TV gaat kijken is nog niet bekend toch?  :)