Ferrari in 2014

Gestart door Tuesday, 02 maart 2014 - 13:26:26

« vorige - volgende »

Op welke plek finisht de eerste Ferrari in Melbourne?

P1
Podium
Top 5
Top 10
Buiten de punten/halen de finish niet

Gerard

Hoe slecht ze nu ook zijn, Kimi krijgt nu wel betaald  ::) ;D

0634

Citaat van: Perton op 07 april 2014 - 11:38:26
Citaat van: Figge op 07 april 2014 - 11:33:26
Hahaha, De alternatieve strategie was er bij Mercedes alleen om de mannen op dat moment even uit het directe gevecht weg te halen. Het laat in mijn beleving wel een beetje zien aan wie ze het voordeel gunde bij Mercedes. Maar dat terzijde.
Aan degene die in de eerste bocht de leiding pakte lijkt me.

Dat denk ik ook, zeker gezien het feit dat Rosberg wel gewoon mocht aanvallen waar het kon. Ik had niet het idee dat Lewis bevoordeeld werd.

Sorry... of topic zie ik ineens :-[.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 07 april 2014 - 16:19:47
Hoe slecht ze nu ook zijn, Kimi krijgt nu wel betaald  ::) ;D


Kan hij zijn ijsjes nu gewoon betalen ipv op de pof... :P
;D

Perton

Domenicali heeft ontslag genomen, aldus twitter

Maikel0230

Een of andere Blogger is er mee komen opdraven, zou toch maar even wachten op bevestiging.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Figge

Ik ga er vanuit dat het zo is. Waar rook is is vuur en dit zit er gewoon aan te komen. Dit hadden ze eerder moeten doen. Maar dan nu, wie gaat gaat dat team dan nu leiden?

Maikel0230

#126
Volgens die Blogger Marco Mattiacci



CitaatMarco Mattiacci began working at Jaguar in 1989, when Ford merged with the company. There, he learned a great deal about American management style. In 2000, they called him from the company of his dreams —Ferrari. In that firm, he held a number of posts in different places around the world, until 2010, when he was named CEO of Ferrari Americas.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Figge

OK, nooit van gehoord. Maar iemand uit de eigen gelederen van Ferrari zelf. Vraag mij af ze daar de oorlog mee gaan winnen. We zullen het zien.
Hoe dan ook, dat ze Domenicali hebben gewipt snap ik volkomen.

Kootje

Tsja .... alsof ze daar wel de oorlog mee gaan winnen.
Die auto is gewoon ruk, daar gaat 'n nieuwe teambaas geen verandering in brengen. ::)

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 14 april 2014 - 10:59:16
Een of andere Blogger is er mee komen opdraven, zou toch maar even wachten op bevestiging.
een of andere blogger? Het was leo turrini, die zelfs voor ferrari magazine werkt of heeft gewerkt. Dit is alsof je james allen of joe saward wegzet als "een of andere blogger"

Gerard

;D


het zal wel weer een verhaal worden van "zo gaat dat", maar het is precies wat Kootje zegt;
Die auto is gewoon ruk, daar gaat 'n nieuwe teambaas geen verandering in brengen

Maikel0230

Citaat van: Perton op 14 april 2014 - 12:58:00
Citaat van: Maikel0230 op 14 april 2014 - 10:59:16
Een of andere Blogger is er mee komen opdraven, zou toch maar even wachten op bevestiging.
een of andere blogger? Het was leo turrini, die zelfs voor ferrari magazine werkt of heeft gewerkt. Dit is alsof je james allen of joe saward wegzet als "een of andere blogger"

Sorry was nog niet eerder bekend met de beste man, nu wel dus ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Geen probleem ;)

Ik moest ook even googelen wie het ook alweer was, maar de naam kwam me al wel bekend voor. Volgens mij is hij wel een beetje degene die alle info van Ferrari doorgaans lekt (al dan niet in opdracht), maar ik kan in de war zijn met een ander.

Franky R.

Citaat van: Gerard op 14 april 2014 - 13:11:52
;D


het zal wel weer een verhaal worden van "zo gaat dat", maar het is precies wat Kootje zegt;
Die auto is gewoon ruk, daar gaat 'n nieuwe teambaas geen verandering in brengen


Dat is een waarheid als een Italiaanse koe... :P

Gerard

Een Italiaanse koe Franky.... of een stier?




;)