Ferrari in 2014

Gestart door Tuesday, 02 maart 2014 - 13:26:26

« vorige - volgende »

Op welke plek finisht de eerste Ferrari in Melbourne?

P1
Podium
Top 5
Top 10
Buiten de punten/halen de finish niet

FolkertE

Citaat van: Wings op 23 maart 2014 - 14:03:01
Ik dacht altijd dat finetunen het computermatig inregelen van je onderdelen betreft en tunen de onderdelen zelf. Mja, maakt verder ook niet uit, van tweaks had ik nog niet gehoord. Wel tweets. :D
heheh nooit te oud om te leren zeg ik dan maar. Je hebt zelfs hele site tweakers.net, waar mensen hun tweaks laten zien.

Enzo


Figge


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert


Wings

Ik denk eerder dat je moet denken dat er weinig veranderd wordt aan de bolides. Tijdtechnisch bijna onmogelijk. Lijkt mij dat de focus op de Europese races ligt.

Jozef

Idd, met maar één weekje tussen twee races kun je ook geen wonderen verwachten wat updates betreft.

Wings

Dat bedoel ik met tijdtechnisch. ;)

Jehoentelaar

Het Aziatische seizoen is eigenlijk ook één grote Grand Prix waarin de verhoudingen min of meer hetzelfde blijven. Het navolgende deel in Europa bepaalt normaliter in grote lijnen de verhoudingen pas echt. Dat is natuurlijk niet hetzelfde als dat het het kampioenschap beslist.

Figge

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/308687/domenicali-mercedes-achterhalen-wordt-lastig/

Als je de opmerkingen van Stefano leest, krijg ik er een beetje een vaag gevoel bij. Als ik Di Montezemelo was zou ik de positie van deze man eens heroverwegen. Dat heeft Ron Dennis ook gedaan bij de buren. Sinds Stefano het voor het zeggen heeft, is er geen prijs meer gewonnen en kunnen ze de afgelopen jaren de ontwikkelingen ook maar moeilijk bijhouden. Je zult Fernando of Kimi zij en je baas geeft dit soort interview(tje)s. Dan wordt je daar niet echt blij van lijkt mij.

Maikel0230

Akkoord tijd voor een nieuw wind maar er is nog hoop voor Stefano als ie zijn vel wil redden, nu die windtunnel weer optimaal werkt zou Ferrari veel beter moeten kunnen volgen met de ontwikkeling, ik veracht ook veel van Allison en Fry, toch wel een kanp duo.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

@Figge: Ik vind het niet echt negatief. Eerder realistisch. En bovendien neemt Domenicali zo meteen wat druk weg. Hij kan wel stoer hoop gaan uitspreken maar dan weet je dat je wordt afgeschoten als resultaten dan tegenvallen. 

0634

Nou kom op he, het is wel iedere keer hetzelfde liedje met die gasten.

Wings

Daarom schenk ik er ook geen aandacht aan. Welbekend PR-praatje.

Franky R.

Citaat van: Figge op 02 april 2014 - 15:49:52
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/308687/domenicali-mercedes-achterhalen-wordt-lastig/

Als je de opmerkingen van Stefano leest, krijg ik er een beetje een vaag gevoel bij. Als ik Di Montezemelo was zou ik de positie van deze man eens heroverwegen. Dat heeft Ron Dennis ook gedaan bij de buren. Sinds Stefano het voor het zeggen heeft, is er geen prijs meer gewonnen en kunnen ze de afgelopen jaren de ontwikkelingen ook maar moeilijk bijhouden. Je zult Fernando of Kimi zij en je baas geeft dit soort interview(tje)s. Dan wordt je daar niet echt blij van lijkt mij.


Kimi WK in 2007... ;)
Maar ik snap je punt, hoor! :)