Ferrari in 2014

Gestart door Tuesday, 02 maart 2014 - 13:26:26

« vorige - volgende »

Op welke plek finisht de eerste Ferrari in Melbourne?

P1
Podium
Top 5
Top 10
Buiten de punten/halen de finish niet

Wings

Ferrari schijnt komende race met een upgrade te komen: Ik ben benieuwd!!


robbert

ja ben ook benieuwd. Maar Mercedes en Redbull zullen ook niet stilzitten é

janke

Precies, en of een iets hoger neusje voor succes staat, weet het niet. Ze missen vooral snelheid daar in Maranello.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Dan nog, als je niks probeert kom je helemaal nergens.

janke

Citaat van: Jehoentelaar op 27 april 2014 - 19:32:52
Dan nog, als je niks probeert kom je helemaal nergens.

Moet wel nut hebben, lees progressie hebben natuurlijk. Ik ben nog nooit een Ferrari tegengekomen die beter werd later in het seizoen. Ja met Alonso, maar dat is een coureur uit een andere wereld. Die gaat nog snel met een bakfiets.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Resultaten uit het verleden... en uiteraard moet het progressie hebben, maar dat is niet wat ik ermee wilde zeggen. Je kunt wel helemaal niks doen, maar dan weet je zeker dat je niet vooruit komt.

janke

#261
Citaat van: Jehoentelaar op 27 april 2014 - 19:51:52
Resultaten uit het verleden... en uiteraard moet het progressie hebben, maar dat is niet wat ik ermee wilde zeggen. Je kunt wel helemaal niks doen, maar dan weet je zeker dat je niet vooruit komt.

Iets ontwerpen wat géén nut heeft is ook weggegooid geld. En dan hebben ze een windtunnel, een state of the art ontwerp-afdeling. Zijn geen amateurs hoor, maar even een paar jaar de weg kwijt om een winnaar te zijn. Like McLaren.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Eens met Jehoentelaar. Van te voren brullen dat iets niet of onvoldoende werkt vind ik net als 'nooit geschoten'. En is altijd mis. Mocht de nieuwe neus niet brengen wat men hoopt dat het brengt weten ze in ieder geval hoe het niet moet. Een prima basis om de andere kant uit te werken. :P

janke

Citaat van: Wings op 27 april 2014 - 20:12:08
Eens met Jehoentelaar. Van te voren brullen dat iets niet of onvoldoende werkt vind ik net als 'nooit geschoten'. En is altijd mis. Mocht de nieuwe neus niet brengen wat men hoopt dat het brengt weten ze in ieder geval hoe het niet moet. Een prima basis om de andere kant uit te werken. :P

Ten eerste Swing brul ik niet. Maar geef mijn mening als liefhebber en als een iemand die werkt in de auto-industrie. Als je gaat experimenteren met iets moet je wel gedegen onderzoek en testen doen om het te laten functioneren. Met natte vinger werk zijn er nogal wat op de bek gegaan. Met andere woorden, het moet wel nut hebben.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Ze zullen niet wild gokken, jankert.

janke

Citaat van: Wings op 27 april 2014 - 20:29:19
Ze zullen niet wild gokken, jankert.

Jankert?? Je bent en blijf een zielig ventje. Ga ik een discussie met je aan en kom je weer met zo een ABC-tje. Klein sukkeltje ben je wel.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Citaat van: janke op 27 april 2014 - 20:34:28
Citaat van: Wings op 27 april 2014 - 20:29:19
Ze zullen niet wild gokken, jankert.

Jankert?? Je bent en blijf een zielig ventje. Ga ik een discussie met je aan en kom je weer met zo een ABC-tje. Klein sukkeltje ben je wel.

Als jij de draak steekt met mijn naam moet je niet huilie doen als je een koekje van eigen deeg krijgt. Jij begint met mij 'Swing' te noemen. Prima hoor maar dan noem ik jou jankert, janke. Mijn moeke zei altijd: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet. Steek die wijze les maar in je broekzak.

janke

Citaat van: Wings op 27 april 2014 - 20:40:32
Citaat van: janke op 27 april 2014 - 20:34:28
Citaat van: Wings op 27 april 2014 - 20:29:19
Ze zullen niet wild gokken, jankert.

Jankert?? Je bent en blijf een zielig ventje. Ga ik een discussie met je aan en kom je weer met zo een ABC-tje. Klein sukkeltje ben je wel.

Als jij de draak steekt met mijn naam moet je niet huilie doen als je een koekje van eigen deeg krijgt. Jij begint met mij 'Swing' te noemen. Prima hoor maar dan noem ik jou jankert, janke. Mijn moeke zei altijd: Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook de ander niet. Steek die wijze les maar in je broekzak.

Beetje raar. Jeroen maakt een geintje over je naam. En onze meest intelligente forummer gaat reageren op mijn reactie. Tja, nogmaals, beetje su'' ben je wel. Het wat jouw niet geschied, ik lig in een deuk. Verder geen reactie meer. Het is goed zo.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

#268
[edit]

De reactie (was een herhaling van een post eerder) heb ik verwijderd. De rest heb ik bij de moderators neergelegd ter beoordeling zodat we hier weer verder kunnen over Ferrari.

0634

Sorry guys, had ik mijn onschuldige grapje nou maar niet gemaakt... :-[