Ferrari in 2014

Gestart door Tuesday, 02 maart 2014 - 13:26:26

« vorige - volgende »

Op welke plek finisht de eerste Ferrari in Melbourne?

P1
Podium
Top 5
Top 10
Buiten de punten/halen de finish niet

Arthur

Citaat van: Jehoentelaar op 18 april 2014 - 17:28:43
Wat Kootje zegt. Ferrari mag dan niet meer zijn wat het begin deze eeuw een tijdje was, het is wel hét Formule 1-team op de grid. Hoeveel titels Red Bull ook nog wint, Ferrari heeft net dat beetje extra wat andere teams niet (of in veel mindere mate; McLaren en Williams) hebben.

Tja, ik vind titels met een grote naam van snelle sportwagens achter mijn naam toch wel veel meer cachet hebben dan de naam van een frisdrankje.....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Niet als dat frisdrankje nog 30 jaar in de F1 rijdt en talloze illustere kampioenen ermee hebben gereden. Dan is ook de naam van dat frisdankje uitstekend.

robbert

Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 08:35:12
Niet als dat frisdrankje nog 30 jaar in de F1 rijdt en talloze illustere kampioenen ermee hebben gereden. Dan is ook de naam van dat frisdankje uitstekend.

ja net zoals mercedes. Als men echt bij een team met faam wil rijden, dan moet men bij mercedes rijden. Die hebben de top echt gevonden, en ferrari is al jaren niet meer verbeterd

Jehoentelaar

Mercedes is in de moderne F1 wel drie Grands Prix het te kloppen team geweest. Dan heb je niet ineens de naam en faam die Ferrari in al die decennia heeft opgebouwd overgenomen.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 08:35:12
Niet als dat frisdrankje nog 30 jaar in de F1 rijdt en talloze illustere kampioenen ermee hebben gereden. Dan is ook de naam van dat frisdankje uitstekend.

Maar blijft een frisdrankje... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Met een raceteam. Vind het nogal denigrerend allemaal. Dat bedoel ik niet lullig naar jou toe trouwens, velen zeggen dat wel, maar als je nou gewoon ziet dat zo'n man met al zijn centen en zijn racehart heel erg veel geld in zo'n team stopt en dat uitermate goed doet met veel succes, dan is dat ook wat waard. Ik bedoel, er zijn ook heel veel oud-rijders en andere 'racers in hart en ziel' die het ook probeerden maar nooit iets hebben bereikt en na een paar ellendige jaren weer verdwenen.

Perton

Als ik miljardair was zou ik ook een F1-team starten, zonder twijfel. Afhankelijk van of ik mijn bedrijf wil promoten of niet noem ik het dan Perton Grand Prix.

0634

Met Chilton als kopman, veronderstel ik?

Perton

Yes, en dan Vettel in dienst van hem laten rijden, gewoon omdat het kan.

0634

En scheutig met teamorders strooien.

Ronde 3: 'Max, move over, Seb is faster than you!'
ronde 5: 'Sorry Seb, you are not faster, please move over and let Maxie past!'
Ronde 6: 'Euh Maxie... We we're right before en Seb is quicker after all... please let hem go by.'

Perton

Nee nee, Vettel mag hem nooit voorbij.

0634

Ach ja, jij bent natuurlijk een basher he ;).

Perton

Als ik het doe, doe ik het goed.


Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 20 april 2014 - 08:57:37
Mercedes is in de moderne F1 wel drie Grands Prix het te kloppen team geweest. Dan heb je niet ineens de naam en faam die Ferrari in al die decennia heeft opgebouwd overgenomen.


Hmm, Mercedes heeft echter wel een racegeschiedenis in de sport?