Red Bull in 2014 / 2015

Gestart door Sabai, 01 maart 2014 - 13:12:55

« vorige - volgende »

Halen ze de finish in Melbourne?

ja
nee
ja met 1 auto minstens.

Kootje

Citaat van: Perton op 01 april 2014 - 15:44:52
Schijnbaar gaat er dus wel op internet het verhaal dat REd Bull Cosworth F1 heeft overgenomen en vanaf juni met nieuwe motoren gaat rijden. Ik vraag me of mensen daar nog intrappen.

Slechts het Juni verhaal lijkt me sterk, de rest van het verhaal doet al vrij lang de rondte dus dat zou best kloppend kunnen zijn.

0634

Och, het is 1 april, he.

Perton

Horner zegt: "Dat de sensor van Ricciardo in Maleisië weer kapot ging, toont aan dat de sensoren crap zijn."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/113227

Euhm nee. Het toont aan dat op de een of andere manier er een probleem met Ricciardo is, misschien ligt het juist aan jullie.

Wings

Horner is wel vindingrijk. ;)

Perton

Moet ook wel als opvolger van Ecclestone

Maikel0230

Wat een grapjas die kerel

CitaatWhile rival teams have not encountered the kind of troubles that Red Bull is facing, Horner said that there is no explanation as to why his outfit was suffering more than others.

"I've no idea why," he said. "Obviously we have a lot of data here to go away and look at.

Dus hij geeft toe dat het vooral zijn team is, en dat hij akkoord is met de stelling dat, even later in het gesprek lezen we dit

Citaat"Theoretically there should not be a reason, but we need to look and understand it. Everyone else is happy with the sensor apparently.

Dus nogmaals bevestiging, toch eindigt hij met het volgende

Citaat"But Toro Rosso had two failures earlier in the weekend, and there have been other issues up and down the pitlane.

"They are the only ones we know about. But it certainly isn't unique to Red Bull."

Dus geeft hij een subtiele hint dat de tegenstand liegt? Althans dat is hoe ik het versta.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

In die eerste twee citaten zie ik hem niet zeggen dat de andere teams GEEN problemen hebben, wel dat ze er MINDER hebben...

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 01 april 2014 - 21:24:04
Wat een grapjas die kerel
waarom is het nou weer een grapjas?? hij zegt wat mij betreft geen rare dingen.

Maikel0230

Het valt gewoon op dat het toevallig gebeurt dat die dingen stuk gaan bij Red Bull en haar zusterteam Toro Rosso. Terwijl andere teams hier geen last van hebben, Horner probeert te insinueren dat die teams liegen om hen tegen te werken. Daarom is hij een grapjas.

Naar mijn gevoel probeert Red Bull het idee te creëren dat het weer iedereen tegen hen is en dat ze benadeeld worden, dat voel je aan de manier van antwoorden van Horner. Het is geweten dat de meeste teams geen problemen hebben met deze sensors en dat ze de voorkeur geven aan het verbeteren van die dingen door samen te weken met de producent en de FIA, Red Bull lijkt daar geen zin in te hebben want zoals we in de race zagen ging het verbruik van hun kist hoger dan de anderen. Ze proberen het systeem van Sporting Regulations en Directives kapot te maken om er profijt uit te halen, het is vooral dat we me dwarszit.

Kijk naar Maleisie, het werd gemeld dat het ding kapot ging en dat ze overgingen op de back up methode die met de FIA is afgesproken, hebben jullie ineens de Red Bull jongens zien vallen als vliegen? Je ziet dus dat wel correct kan zonder het recht in eigen handen te nemen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 01 april 2014 - 21:42:09
Het valt gewoon op dat het toevallig gebeurt dat die dingen stuk gaan bij Red Bull en haar zusterteam Toro Rosso. Terwijl andere teams hier geen last van hebben, Horner probeert te insinueren dat die teams liegen om hen tegen te werken. Daarom is hij een grapjas.

Naar mijn gevoel probeert Red Bull het idee te creëren dat het weer iedereen tegen hen is en dat ze benadeeld worden, dat voel je aan de manier van antwoorden van Horner. Het is geweten dat de meeste teams geen problemen hebben met deze sensors en dat ze de voorkeur geven aan het verbeteren van die dingen door samen te weken met de producent en de FIA, Red Bull lijkt daar geen zin in te hebben want zoals we in de race zagen ging het verbruik van hun kist hoger dan de anderen. Ze proberen het systeem van Sporting Regulations en Directives kapot te maken om er profijt uit te halen, het is vooral dat we me dwarszit.

Kijk naar Maleisie, het werd gemeld dat het ding kapot ging en dat ze overgingen op de back up methode die met de FIA is afgesproken, hebben jullie ineens de Red Bull jongens zien vallen als vliegen? Je ziet dus dat wel correct kan zonder het recht in eigen handen te nemen.
volgens mij valt het allemaal wel mee hoor, ik zou niet weten wat Horner anders moet zeggen, hij houdt zich keurig aan de feiten. Dat andere teams ook hun problemen hebben (gehad) met de sensor is volgens mij ook een feit, enkel wil niemand zich vooralsnog achter RBR scharen.

Maikel0230

Er zijn zeker enkele probleempjes geweest, zeker in het testseizoen maar het lijkt wel alsof die dingen elke keer als ze in een Red Bull liggen dat ze per direct kapot gaan. Vreemd en misschien wel verdacht...neen zo ver durf ik het nog niet drijven maar het is wel elke keer koren op de molen van Red Bull.

Die campagne in de media de laatste tijd, hun goed recht natuurlijk want ze willen hun zak duidelijk maken vanuit hun standpunt maar ik vraag mij af of ze op die manier niet gewoon iedereen en vooral de FIA tegen zich in het harnas hijsen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Tuesday op 01 april 2014 - 21:49:59
volgens mij valt het allemaal wel mee hoor, ik zou niet weten wat Horner anders moet zeggen, hij houdt zich keurig aan de feiten. Dat andere teams ook hun problemen hebben (gehad) met de sensor is volgens mij ook een feit, enkel wil niemand zich vooralsnog achter RBR scharen.
Horner zal de feiten ook goed hebben, maar zijn conclusie slaat nergens op. Omdat Ricciardo weer kapot is gegaan, is er een duidelijk structureel probleem? Nee, die conclusie klopt gewoon niet. De enige conclusie die je daaruit kan trekken is dat er duidelijk iets mis is met de koppeling van zijn auto en de sensoren die er op worden gezet. Misschien ligt dat aan Red Bull, misschien inderdaad aan het FIA-systeem, ik durf het niet te zeggen. Maar de conclusie die Horner trekt, slaat gewoon nergens op. Als er meer problemen zijn, maar alle teams zijn toch blij, dan valt het dus wel mee hoe ernstig die problemen zijn. Dan zijn dat blijkbaar oplosbare problemen. Dan is Red Bull #3 alsnog het enige team met grote problemen en is er dus nog steeds geen structureel probleem, een suggestie die Horner wel wekt met zijn conclusie.

Tuesday

Citaat van: Perton op 01 april 2014 - 22:11:54
Citaat van: Tuesday op 01 april 2014 - 21:49:59
volgens mij valt het allemaal wel mee hoor, ik zou niet weten wat Horner anders moet zeggen, hij houdt zich keurig aan de feiten. Dat andere teams ook hun problemen hebben (gehad) met de sensor is volgens mij ook een feit, enkel wil niemand zich vooralsnog achter RBR scharen.
Horner zal de feiten ook goed hebben, maar zijn conclusie slaat nergens op. Omdat Ricciardo weer kapot is gegaan, is er een duidelijk structureel probleem? Nee, die conclusie klopt gewoon niet. De enige conclusie die je daaruit kan trekken is dat er duidelijk iets mis is met de koppeling van zijn auto en de sensoren die er op worden gezet. Misschien ligt dat aan Red Bull, misschien inderdaad aan het FIA-systeem, ik durf het niet te zeggen. Maar de conclusie die Horner trekt, slaat gewoon nergens op. Als er meer problemen zijn, maar alle teams zijn toch blij, dan valt het dus wel mee hoe ernstig die problemen zijn. Dan zijn dat blijkbaar oplosbare problemen. Dan is Red Bull #3 alsnog het enige team met grote problemen en is er dus nog steeds geen structureel probleem, een suggestie die Horner wel wekt met zijn conclusie.
deze conclusie bedoel je?
"I think it clearly demonstrates that there are issues with these sensors."

het is gewoon Horner zn mening, meer niet, ik snap werkelijk waar jullie je zo druk om maken.

Maikel0230

Maar wij maken ons niet druk, we hebben gewoon een discussie van de stand van zaken en wat we ervan vinden en hoe we het zien, niet meer en niet minder. Is toch niets mis mee Tuesday?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

#254
Ik maak me nergens druk om, maar dit is een Formule 1-forum, dus als ik een leuk nieuwtje tegen kom, dan post ik dat hier en praat ik erover. Dat heeft niks te maken met me ergens druk om maken. Neem een chill pill, jointje, biertje of wat je ding ook is, tel tot tien en doe dan even rustig. Net als dat hij zijn mening geeft, mag ik mijn mening geven over zijn conclusie. Dat is de essentie van een forum.

-edit, toevoeging- en als jij het dan weer oneens bent met mij of met een ander die erop reageert ontstaat er een discussie. En als je niet snapt 'waar wij ons druk om maken', dan hoef je je er toch niet mee bemoeien? Discussies waar ik het nut niet van snap, hou ik me ook buiten.