Red Bull in 2014 / 2015

Gestart door Sabai, 01 maart 2014 - 13:12:55

« vorige - volgende »

Halen ze de finish in Melbourne?

ja
nee
ja met 1 auto minstens.

Maikel0230

Sterker zelfs, ik heb nog geen enkel motorplofje gezien. :'(

Terug on topic: Ricciardo, echt waar, had ik niet gedacht maar in vergelijking met Vergne is hij echt wel de betere keuze gebleken, ik denk niet dat JEV dit had gepresteerd om eerlijk te zijn.

Wat herr Vettel betreft krijg ik het idee dat hij nog steeds niet 100% overweg kan met de nieuwe techniek, net zoals je dat gevoel ook bij Kimi krijgt maar ik kan het ook mis hebben.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Citaat van: Maikel0230 op 19 april 2014 - 12:00:19
Sterker zelfs, ik heb nog geen enkel motorplofje gezien. :'(

Terug on topic: Ricciardo, echt waar, had ik niet gedacht maar in vergelijking met Vergne is hij echt wel de betere keuze gebleken, ik denk niet dat JEV dit had gepresteerd om eerlijk te zijn.

Wat herr Vettel betreft krijg ik het idee dat hij nog steeds niet 100% overweg kan met de nieuwe techniek, net zoals je dat gevoel ook bij Kimi krijgt maar ik kan het ook mis hebben.

Dat gevoel heb ik ook.

Perton

En daarom is het geen grootheid, maar gewoon een heel goede coureur :-*

Ho. Verkeerde topic ;)

Sabai

Citaat van: Perton op 19 april 2014 - 12:07:46
En daarom is het geen grootheid, maar gewoon een heel goede coureur :-*

Ho. Verkeerde topic ;)


Niemand op deze aarde is imho een grootheid. ( maar dat is mijn mening)

0634

I.m.o. wel. Als mens is hij misschien niets beter dan jij of ik, maar in zijn vak, zijn discipline is hij wel degelijk een grootheid.

Kootje

En dat is misschien wel het enige waar hij 'n grootheid in is, maar toch ... ::)

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Terecht als die Fallows inderdaad een contract met McLaren heeft getekend.

Uiteraard heeft het weinig zin hem te verplichten alsnog naar McLaren te gaan, maar er moet wel compensatie worden gegeven, of door hem zelf, of door zijn werkgever die hem eigenlijk geen contract had mogen geven.

Dat is dus indien dat contract met McLaren daadwerkelijk bindend is.


Sabai

In de F1 zeggen contracten weinig. Zo had Button ook ooit 2 contracten getekend.  Is ook goed afgelopen zal met deze zaak ook wel opgelost worden met geld. Bij mij weten speelt dit ook al een tijdje .

0634

Citaat van: Kootje op 19 april 2014 - 13:50:31
En dat is misschien wel het enige waar hij 'n grootheid in is, maar toch ... ::)

Wellicht. Maar dat is nou net het deel waar we het hier over hebben toch? ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 17:51:41
Citaat van: Kootje op 19 april 2014 - 13:50:31
En dat is misschien wel het enige waar hij 'n grootheid in is, maar toch ... ::)

Wellicht. Maar dat is nou net het deel waar we het hier over hebben toch? ;)

Daarom. :)

0634

Citaat van: Sabai op 19 april 2014 - 16:24:32
In de F1 zeggen contracten weinig. Zo had Button ook ooit 2 contracten getekend.  Is ook goed afgelopen zal met deze zaak ook wel opgelost worden met geld. Bij mij weten speelt dit ook al een tijdje .
Twee keer zelfs geloof ik? Maar Frank Rijkaard was natuurlijk de mooiste, met zijn stereotoren ;).

Maikel0230

Adrian Newey blijft eens een keertje thuis voor een raceweekend en raad eens waar mijnheer zit?



Geruchtenmolen in 3...2...1

;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 19 april 2014 - 19:08:28
Adrian Newey blijft eens een keertje thuis voor een raceweekend en raad eens waar mijnheer zit?



Geruchtenmolen in 3...2...1

;D


Ik las het ook op GrandPrix.com...Wel heel erg opvallend idd.

Perton

De verklaring van Horner was een beetje... apart: "Ja het is pasen dus hij is vrij en Silverstone ligt naast Milton Keynes, dus ging ie daar even kijken." Natuurlijk, in theorie klopt het, maar dit is voor het eerst in mijn leven meemaak dat iemand in de Formule 1 vrij is met een feestdag.