Testweek 3: Pre-season testing, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 24 februari 2014 - 15:32:01

« vorige - volgende »

rafael25

Citaat van: Tuesday op 03 maart 2014 - 10:35:49
Citaat van: Kootje op 03 maart 2014 - 10:18:09
Citaat van: M@rc op 03 maart 2014 - 08:24:20
Volgens mij bedoelde hij gewoon dat hij de Red Bull zeer mooi vindt.

Zei hij: "The Red Bull is stunning", of zei hij: "Red Bull is stunning." ??

Dat ene woordje maakt namelijk 'n wereld van verschil. Met The is het idd zoals jij hier zegt, zonder is het zoals Jeroen hem opvatte.
rond 4:40 begint ie over RBR
Hum???..En dat hamilton zei dat Red Bull is het te kloppen team"een beetje te camoufleren. :D

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 03 maart 2014 - 12:58:31

wat we niet verwachten is (indirect) de wedstrijdleiding beschuldigen van racisme ;)
Maar goed, dr zijn heel veel mensen hè, de één verwacht dit, de ander dat. Maar wat hij daar zei, dat wil denk ik niemand horen, dus dat was sowieso niet handig.


Ja, en? Het was in ieder geval geen PR-praatje, waar iedereen zo om liep te huilen. Of dat Hamilton niet lacht, als hij op het podium of in de top 3 na een kwalificatie staat...Kimi lachte ook niet toen hij tweede werd na een race, ook zulk onzin om daarover te gaan klagen... ::)

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 03 maart 2014 - 16:13:47
Citaat van: Tuesday op 03 maart 2014 - 12:58:31

wat we niet verwachten is (indirect) de wedstrijdleiding beschuldigen van racisme ;)
Maar goed, dr zijn heel veel mensen hè, de één verwacht dit, de ander dat. Maar wat hij daar zei, dat wil denk ik niemand horen, dus dat was sowieso niet handig.


Ja, en? Het was in ieder geval geen PR-praatje, waar iedereen zo om liep te huilen. Of dat Hamilton niet lacht, als hij op het podium of in de top 3 na een kwalificatie staat...Kimi lachte ook niet toen hij tweede werd na een race, ook zulk onzin om daarover te gaan klagen... ::)
maar zo reageer jij ook vaak als het gaat om RBR of Vettel, wat ze ook zeggen, het is toch nooit goed, zie bv het 'ballen in zwembad' verhaal dat Wings al aanhaalde.

0634

Citaat van: Wings op 03 maart 2014 - 12:31:43
Citaat van: Franky R. op 02 maart 2014 - 23:52:34
Citaat van: Jeroen op 02 maart 2014 - 21:30:40


Ja, maar in 09 deed Lewis alleen maar mee voor dagsucces uiteindelijk, meer niet. Ik ga er van uit dat als hij RBR stunning noemt, dat hij iets meer verwacht dan een zege of twee.

Maar dat laatste wat je zegt is eigenlijk de kern: zo jammer soms die standaard PR-bull. Zou zo leuk zijn als er een rijder eens wat provocatiefs zegt.

Ik krijg bijna heimwee naar Nelson Piquet snr...


Het is niet vaak goed...Hamilton schoot na Monaco 2011 ook uit zijn slof en toen viel nagenoeg iedereen hem aan. En Lewis was maar wát provocatief.

Precies! BAM! In de roos. Soms kan ik niet volgen wat mensen nu eigenlijk verwachten van een rijder en is het inderdaad niet vaak goed. Óf een rijder, Hamilton in dit geval, is te braaf maar toont hij zijn emoties is hij onprofessioneel en dient hij zijn woordenkeuze beter af te wegen.

\Er zijn meerdere mensen met meerdere meningen. Wie weet is dat het dat zorgt voor verschillende reacties.

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 03 maart 2014 - 17:42:46
Citaat van: Franky R. op 03 maart 2014 - 16:13:47
Citaat van: Tuesday op 03 maart 2014 - 12:58:31

wat we niet verwachten is (indirect) de wedstrijdleiding beschuldigen van racisme ;)
Maar goed, dr zijn heel veel mensen hè, de één verwacht dit, de ander dat. Maar wat hij daar zei, dat wil denk ik niemand horen, dus dat was sowieso niet handig.


Ja, en? Het was in ieder geval geen PR-praatje, waar iedereen zo om liep te huilen. Of dat Hamilton niet lacht, als hij op het podium of in de top 3 na een kwalificatie staat...Kimi lachte ook niet toen hij tweede werd na een race, ook zulk onzin om daarover te gaan klagen... ::)
maar zo reageer jij ook vaak als het gaat om RBR of Vettel, wat ze ook zeggen, het is toch nooit goed, zie bv het 'ballen in zwembad' verhaal dat Wings al aanhaalde.


Ga je dat serieus met elkaar vergelijken? ::)
Wat jij wil, hoor..

0634

Citaat van: Franky R. op 03 maart 2014 - 16:13:47
Citaat van: Tuesday op 03 maart 2014 - 12:58:31

wat we niet verwachten is (indirect) de wedstrijdleiding beschuldigen van racisme ;)
Maar goed, dr zijn heel veel mensen hè, de één verwacht dit, de ander dat. Maar wat hij daar zei, dat wil denk ik niemand horen, dus dat was sowieso niet handig.


Ja, en? Het was in ieder geval geen PR-praatje, waar iedereen zo om liep te huilen. Of dat Hamilton niet lacht, als hij op het podium of in de top 3 na een kwalificatie staat...Kimi lachte ook niet toen hij tweede werd na een race, ook zulk onzin om daarover te gaan klagen... ::)

Ik snap het probleem ook niet zo. Natuurlijk, je kan het er mee oneens zijn en de discussie aangaan. In dit geval waren er maar weinig het ermee eens en krijg je veel over je heen. Ik was het er destijds ook niet mee eens.

Maar so what?

Alonso zei dat hij F1 niet langer meer als sport beschouwd. Daar kan je het mee eens zijn of niet. Maar een dergelijke uitspraak doen, lijkt mij op zich prima als je dat meent. Ik heb ook nergens het idee dat het hem of zijn team geschaad heeft.

Zeggen dat je de RBR stunning vind (wat toch wel een overtreffende trap van goed is), is gewoon wat overdreven. Die RBR is wellicht lastig in te schatten, maar zal door weinigen na deze wintertests beoordeeld worden als 'geweldig' of 'buitengewoon', lijkt me. Ook PR-technisch hoef je dat dan ook niet zo te zeggen. Dat is gewoon weer wat overdreven correct.

Maar hé, ook daar mag iedereen natuurlijk weer iets van vinden :D

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 03 maart 2014 - 18:54:51
Citaat van: Tuesday op 03 maart 2014 - 17:42:46
Citaat van: Franky R. op 03 maart 2014 - 16:13:47
Citaat van: Tuesday op 03 maart 2014 - 12:58:31

wat we niet verwachten is (indirect) de wedstrijdleiding beschuldigen van racisme ;)
Maar goed, dr zijn heel veel mensen hè, de één verwacht dit, de ander dat. Maar wat hij daar zei, dat wil denk ik niemand horen, dus dat was sowieso niet handig.


Ja, en? Het was in ieder geval geen PR-praatje, waar iedereen zo om liep te huilen. Of dat Hamilton niet lacht, als hij op het podium of in de top 3 na een kwalificatie staat...Kimi lachte ook niet toen hij tweede werd na een race, ook zulk onzin om daarover te gaan klagen... ::)
maar zo reageer jij ook vaak als het gaat om RBR of Vettel, wat ze ook zeggen, het is toch nooit goed, zie bv het 'ballen in zwembad' verhaal dat Wings al aanhaalde.


Ga je dat serieus met elkaar vergelijken? ::)
Wat jij wil, hoor..
ja, om maar ff aan te geven dat je zelf ook doet wat je anderen verwijt. Mensen die commentaar hebben zijn meestal geen fans van de betreffende coureur waar ze commentaar op leveren.

Kootje

Maar dat "stunning" sloeg op het uiterlijk vd wagen, niet op de prestaties. Over de prestaties zei hij alleen dat mooie wagens doorgaans ook snelle zijn en van Red Bull verwacht hij dat uiteindelijk ook. Maar wel nadrukkelijk pas nadat ze hun problemen opgelost hebben.

Persoonlijk vind ik dat allemaal dus niet zo vreemd. Dat mooie wagens doorgaans snel zijn ben ik het niet mee eens, kijk maar naar de FW32, maar das 'n kwestie van smaak. Dat de nieuwe Red Bull 'n geduchte tegenstander wordt zodra de problemen met de krachtbron opgelost zijn, daar ben ik echter ook van overtuigd. Het is en blijft nu eenmaal 'n Newey creatie, en hoewel ook hij weleens de plank missloeg, is dat bijna 'n garantie op 'n racewinnende auto.

Wings

Citaat van: Jeroen op 03 maart 2014 - 18:53:19
Er zijn meerdere mensen met meerdere meningen. Wie weet is dat het dat zorgt voor verschillende reacties.

Klopt. Maar dat is niet mijn punt. Mijn punt is dat mensen zeuren als een rijder A zegt/doet, want dan had hij B moeten zeggen/doen en als een rijder vervolgens B zegt/doet, had hij A moeten zeggen/doen. Dan denk ik 'heb toch eens één mening' en stop met zeuren [om te zeuren]. Want dat is het als je het mij vraagt. Ik zou niet weten hoe ik de onophoudelijke achtereenvolgende kritiek anders zou moeten omschrijven.

0634



Tuesday

Citaat van: Kootje op 03 maart 2014 - 19:17:28
Maar dat "stunning" sloeg op het uiterlijk vd wagen, niet op de prestaties. Over de prestaties zei hij alleen dat mooie wagens doorgaans ook snelle zijn en van Red Bull verwacht hij dat uiteindelijk ook. Maar wel nadrukkelijk pas nadat ze hun problemen opgelost hebben.

Persoonlijk vind ik dat allemaal dus niet zo vreemd. Dat mooie wagens doorgaans snel zijn ben ik het niet mee eens, kijk maar naar de FW32, maar das 'n kwestie van smaak. Dat de nieuwe Red Bull 'n geduchte tegenstander wordt zodra de problemen met de krachtbron opgelost zijn, daar ben ik echter ook van overtuigd. Het is en blijft nu eenmaal 'n Newey creatie, en hoewel ook hij weleens de plank missloeg, is dat bijna 'n garantie op 'n racewinnende auto.
'they look like they have a stunning car', hij doelt met stunning dus niet direct op het uiterlijk

Wings

Kan zijn dat Hamilton ziet/denkt dat Red Bull een fantastisch aerodynamisch pakket heeft wat [nog] niet tot zijn recht komt door de Renault-krachtbronnen die het nalaten.

Franky R.

Citaat van: Wings op 03 maart 2014 - 19:54:04
Kan zijn dat Hamilton ziet/denkt dat Red Bull een fantastisch aerodynamisch pakket heeft wat [nog] niet tot zijn recht komt door de Renault-krachtbronnen die het nalaten.


Dat kan inderdaad. Hamilton heeft daar toch een beter kijk op dan wij..

0634