Testweek 3: Pre-season testing, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 24 februari 2014 - 15:32:01

« vorige - volgende »

0634

Merc heeft een snipperdag genomen geloof ik... Lewis heeft nog nada gereden. Bakproblemen. Je vraagt je zo onderhand af hoeveel wagens aan de finish in Melbourne zullen verschijnen ;)

Tuesday

Trouwens, het sowieso altijd grappig als mensen redenen gaan aanvoeren voor hun aversie, niet door hebbende dat het vaak andersom werkt. Je gaat vaak redenen verzinnen om je aversie te verdedigen, terwijl die vaak een heel andere oorsprong heeft.

Tuesday

Eigenlijk stom dat ik het nou pas vraag (op de laatste dag) maar op welke site('s) volgen jullie de test?? autosport.com is volgens mij de beste, maar die heeft weer geen rondenteller, alleen af en toe een update. F1today heeft wel een rondenteller, maar die loopt soms ook behoorlijk achter en bovendien jatten ze veel commentaar van autosport. Is er een site die wel de ronden accuraat bij houdt?

Wings

Citaat van: Franky R. op 01 maart 2014 - 16:46:33
Maar idd. komt mij aversie vooral door uitspraken van met name Marko en Vettel met zijn "de rest hangt met hun ballen in het zwembad"...Terwijl je best weet dat die net zo goed zich in het zweet werken.

Serieus? Ik kon deze prima begrijpen. Vettel werd uitgefloten en uitgejoeld terwijl hij misschien wel het hardst er voor werkt en steengoed is. Dat Vettel van zich afbijt en chargeert vind ik prima hoor. Eens even de boel met beide beentjes terug op de aarde brengen. En zelfs ook al interpreteer je het anders vind ik het apart om hem om één uitspraak te hekelen. Dan heb je, in mijn optiek, geen respect voor prestaties in de [auto]sport.

0634

Citaat van: Tuesday op 02 maart 2014 - 09:55:31
Eigenlijk stom dat ik het nou pas vraag (op de laatste dag) maar op welke site('s) volgen jullie de test?? autosport.com is volgens mij de beste, maar die heeft weer geen rondenteller, alleen af en toe een update. F1today heeft wel een rondenteller, maar die loopt soms ook behoorlijk achter en bovendien jatten ze veel commentaar van autosport. Is er een site die wel de ronden accuraat bij houdt?
Ik volg alles via twitter. Voor dit soort dingen ideaal. Alle teams posten tijden en foto's, alle F1 sites zetten er belangrijke dingen op. Het is de enige reden waarom ik uberhaupt een twitteraccount heb. Maar een site die de ronden echt accuraat bijhoudt ken ik niet echt, maar dat hoeft van mij persoonlijk ook niet. Hoogtepunten zijn genoeg, de eindafrekening zie ik dan aan het einde van de test op Autosport.com.

0634

Ennnnnnnnn Vettel staat weer ns stil... Het is echt niet normaal meer. Is er ooit een topteam geweest met zo'n desastreuze winter?

Overigens wel 44 ronden in de benen inmiddels, wel zonder enige snelheid overigens... 1:39 tov de 1:34 en 35's vooraan. Maar goed, wel 2/3 raceafstand afgelegd.

Maikel0230



Zie er de humor van in hé mensen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings


Wings

Overigens lees ik dat de Silberpfeil van Hamilton bakproblemen heeft. Zover ik mij kan heugen ook niet de eerste keer. Ben benieuwd hoe zich dit gaat aftekenen.

Tuesday

Citaat van: Wings op 02 maart 2014 - 11:07:46
Vettel schijnt gespind te zijn.
maar wel met een technisch probleem, anders liep ie nu niet in zn gewone kleding rond ;)

Maikel0230

Yep, getuigen hebben op Twitter verklaard dat ze de wagen bijna niet naar binnen kregen geduwd omdat de achterste wielen geblokkeerd waren, ik vermoed dus opnieuw een probleem met de brake by wire, net zoals op eerste dag van de eerste testweek in Bahrein.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Edwin90

Straks komen er weer oudewets maar 10 man of minder aan de finish ofzo!

0634

Hamilton inmiddels vijf ronden onderweg, maar nu weer een rode vlag wegens een stilgevallen Button.

Kootje