Testweek 3: Pre-season testing, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 24 februari 2014 - 15:32:01

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Perton op 02 maart 2014 - 21:07:51
Citaat van: Jeroen op 02 maart 2014 - 20:45:05
Volgens Hamilton is Red Bull 'stunning'. Dat blijkt nergens uit, Lewis.

Jammer dat ie dat dan niet gewoon zegt: 'Red Bull? Voorlopig zal ik ze voortaan niet tegenkomen.'

Misschien niet heel slim, maar zet de boel eens lekker op scherp!
Nouja, Hamilton weet na 2009 als geen ander hoe een team een falende auto om kan gooien naar een winnende auto, dus in dat opzicht snap ik de uitspraken van Hamilton wel. Dat gezegd hebbende, het is natuurlijk wel weer de gewone PR-praat die we van Formule 1-coureurs gewend zijn.

Ja, maar in 09 deed Lewis alleen maar mee voor dagsucces uiteindelijk, meer niet. Ik ga er van uit dat als hij RBR stunning noemt, dat hij iets meer verwacht dan een zege of twee.

Maar dat laatste wat je zegt is eigenlijk de kern: zo jammer soms die standaard PR-bull. Zou zo leuk zijn als er een rijder eens wat provocatiefs zegt.

Ik krijg bijna heimwee naar Nelson Piquet snr...

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 02 maart 2014 - 21:30:40


Ja, maar in 09 deed Lewis alleen maar mee voor dagsucces uiteindelijk, meer niet. Ik ga er van uit dat als hij RBR stunning noemt, dat hij iets meer verwacht dan een zege of twee.

Maar dat laatste wat je zegt is eigenlijk de kern: zo jammer soms die standaard PR-bull. Zou zo leuk zijn als er een rijder eens wat provocatiefs zegt.

Ik krijg bijna heimwee naar Nelson Piquet snr...


Het is niet vaak goed...Hamilton schoot na Monaco 2011 ook uit zijn slof en toen viel nagenoeg iedereen hem aan. En Lewis was maar wát provocatief.

0634

Och, ik zeg niet dat het niet goed is, ik zou het léuker vinden als hij zou zeggen wat hij vind en dat is niet dat de Red Bull stunning is, want dat vind echt totaal helemaal niemand.

T.Nuvolari

Volgens mij bedoelde hij gewoon dat hij de Red Bull zeer mooi vindt.

Lees verder enkel dat hij denkt dat Red Bull hun problemen wel te boven komt gedurende het seizoen, nergens dat ze op de moment het te kloppen team zijn.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 03 maart 2014 - 06:36:03
Och, ik zeg niet dat het niet goed is, ik zou het léuker vinden als hij zou zeggen wat hij vind en dat is niet dat de Red Bull stunning is, want dat vind echt totaal helemaal niemand.
in de paddock denken ze wel dat de RBR erg snel is, ondanks de problemen. Dat jij daar niks van mee krijgt is een ander verhaal natuurlijk. Daarnaast was de 1:35 van vrijdag best indrukwekkend, als je bedenkt dat dat niet op de snelste band was, Red Bull toen nog amper km's had gemaakt en de motor waarschijnlijk niet op volle kracht draaide. t Zou ook wel erg vreemd zijn als de RBR niet erg snel zou zijn en in de basis niet rond het niveau van Mercedes zou liggen.

Kootje

Citaat van: M@rc op 03 maart 2014 - 08:24:20
Volgens mij bedoelde hij gewoon dat hij de Red Bull zeer mooi vindt.

Zei hij: "The Red Bull is stunning", of zei hij: "Red Bull is stunning." ??

Dat ene woordje maakt namelijk 'n wereld van verschil. Met The is het idd zoals jij hier zegt, zonder is het zoals Jeroen hem opvatte.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 03 maart 2014 - 10:18:09
Citaat van: M@rc op 03 maart 2014 - 08:24:20
Volgens mij bedoelde hij gewoon dat hij de Red Bull zeer mooi vindt.

Zei hij: "The Red Bull is stunning", of zei hij: "Red Bull is stunning." ??

Dat ene woordje maakt namelijk 'n wereld van verschil. Met The is het idd zoals jij hier zegt, zonder is het zoals Jeroen hem opvatte.
rond 4:40 begint ie over RBR

robbert

Citaat van: Tuesday op 03 maart 2014 - 08:38:04
Citaat van: Jeroen op 03 maart 2014 - 06:36:03
Och, ik zeg niet dat het niet goed is, ik zou het léuker vinden als hij zou zeggen wat hij vind en dat is niet dat de Red Bull stunning is, want dat vind echt totaal helemaal niemand.
in de paddock denken ze wel dat de RBR erg snel is, ondanks de problemen. Dat jij daar niks van mee krijgt is een ander verhaal natuurlijk. Daarnaast was de 1:35 van vrijdag best indrukwekkend, als je bedenkt dat dat niet op de snelste band was, Red Bull toen nog amper km's had gemaakt en de motor waarschijnlijk niet op volle kracht draaide. t Zou ook wel erg vreemd zijn als de RBR niet erg snel zou zijn en in de basis niet rond het niveau van Mercedes zou liggen.

ja ik denk ook dat redbull nog altijd snel is, maar dominant als vorig seizoen, dat zullen ze zeker niet zijn. Tenzij ze verstoppertje gespeeld hebben, maar dat betwijfel ik

Wings

Citaat van: Franky R. op 02 maart 2014 - 23:52:34
Citaat van: Jeroen op 02 maart 2014 - 21:30:40


Ja, maar in 09 deed Lewis alleen maar mee voor dagsucces uiteindelijk, meer niet. Ik ga er van uit dat als hij RBR stunning noemt, dat hij iets meer verwacht dan een zege of twee.

Maar dat laatste wat je zegt is eigenlijk de kern: zo jammer soms die standaard PR-bull. Zou zo leuk zijn als er een rijder eens wat provocatiefs zegt.

Ik krijg bijna heimwee naar Nelson Piquet snr...


Het is niet vaak goed...Hamilton schoot na Monaco 2011 ook uit zijn slof en toen viel nagenoeg iedereen hem aan. En Lewis was maar wát provocatief.

Precies! BAM! In de roos. Soms kan ik niet volgen wat mensen nu eigenlijk verwachten van een rijder en is het inderdaad niet vaak goed. Óf een rijder, Hamilton in dit geval, is te braaf maar toont hij zijn emoties is hij onprofessioneel en dient hij zijn woordenkeuze beter af te wegen.

NielsD

Het is ook hoe zo'n rijder zich jaren heeft voorgedaan, als je dan ineens harde uitspraken gaat doen dan verwachten mensen dat niet en krijg je de volle laag. Als een Kimi zoiets roept, dan halen we allemaal onze schouders op en gaan door met het racen. Maar Lewis kwam als een lief ventje het veld in en de eerste indruk wordt vaak/altijd onthouden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Dat was in de tijd dat hij onder de vleugels van vaderlief zat. Maar kleine jongens worden groot, worden sterren en gaan zich er naar gedragen! De één wordt arrogant waar de ander zich diplomatiek uitdrukt en een derde juist kalm, toegankelijk en relaxed is. Niet vergeten dat de mannen als jongetjes debuteren en pas tijdens het bedrijven van hun sport de baard in de keel krijgen. ;)

NielsD

Citaat van: Wings op 03 maart 2014 - 12:40:59
Dat was in de tijd dat hij onder de vleugels van vaderlief zat. Maar kleine jongens worden groot, worden sterren en gaan zich er naar gedragen! De één wordt arrogant waar de ander zich diplomatiek uitdrukt en een derde juist kalm, toegankelijk en relaxed is. Niet vergeten dat de mannen als jongetjes debuteren en pas tijdens het bedrijven van hun sport de baard in de keel krijgen. ;)

Klopt. Maar ook het imago van oorbelletjes, en de mooi boy uithangen in de paddock helpt allemaal niet. Ik vind dat verschrikkelijk en zie liever de oude Lewis weer. Maar ben het wel met je eens dat er meer zoals vroeger gepraat mag worden, in de tijd dat coureurs nog een grote bek hadden en niet op hun vingers getikt werden door de sponsoren en teambazen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Ik begrijp je maar aan de andere kant wordt ook geklaagd dat men karakters mist in de sport. Lewis Hamilton is er zo één met een eigen identiteit, eigenlijk 'de karakters' die men zegt zo te missen. Met weemoed kijken mensen terug naar mannen als Hunt die naast het racen zich gedroegen als playboys, Piquet Sr. die psychologische spelletjes speelde, Villeneuve en Montoya die geen blad voor de mond namen maar o wee als Kimi met zijn zatte kloten van een boot afkiept, Hamilton met zijn hond door de paddock loopt, Massa Hamilton bekritiseert of Vettel roept dat de rest met hun luie klote in het zwembad ligt als bij Red Bull gewerkt wordt...dan is het hek van de dam en willen we allemaal weer die PR-machines. Wat kunnen we met zijn allen toch bitchen om helemaal niks.

Tuesday

Citaat van: Wings op 03 maart 2014 - 12:31:43
Citaat van: Franky R. op 02 maart 2014 - 23:52:34
Citaat van: Jeroen op 02 maart 2014 - 21:30:40


Ja, maar in 09 deed Lewis alleen maar mee voor dagsucces uiteindelijk, meer niet. Ik ga er van uit dat als hij RBR stunning noemt, dat hij iets meer verwacht dan een zege of twee.

Maar dat laatste wat je zegt is eigenlijk de kern: zo jammer soms die standaard PR-bull. Zou zo leuk zijn als er een rijder eens wat provocatiefs zegt.

Ik krijg bijna heimwee naar Nelson Piquet snr...


Het is niet vaak goed...Hamilton schoot na Monaco 2011 ook uit zijn slof en toen viel nagenoeg iedereen hem aan. En Lewis was maar wát provocatief.

Precies! BAM! In de roos. Soms kan ik niet volgen wat mensen nu eigenlijk verwachten van een rijder en is het inderdaad niet vaak goed. Óf een rijder, Hamilton in dit geval, is te braaf maar toont hij zijn emoties is hij onprofessioneel en dient hij zijn woordenkeuze beter af te wegen.
wat we niet verwachten is (indirect) de wedstrijdleiding beschuldigen van racisme ;)
Maar goed, dr zijn heel veel mensen hè, de één verwacht dit, de ander dat. Maar wat hij daar zei, dat wil denk ik niemand horen, dus dat was sowieso niet handig.

NielsD

Citaat van: Wings op 03 maart 2014 - 12:53:42
Ik begrijp je maar aan de andere kant wordt ook geklaagd dat men karakters mist in de sport. Lewis Hamilton is er zo één met een eigen identiteit, eigenlijk 'de karakters' die men zegt zo te missen. Met weemoed kijken mensen terug naar mannen als Hunt die naast het racen zich gedroegen als playboys, Piquet Sr. die psychologische spelletjes speelde, Villeneuve en Montoya die geen blad voor de mond namen maar o wee als Kimi met zijn zatte kloten van een boot afkiept, Hamilton met zijn hond door de paddock loopt, Massa Hamilton bekritiseert of Vettel roept dat de rest met hun luie klote in het zwembad ligt als bij Red Bull gewerkt wordt...dan is het hek van de dam en willen we allemaal weer die PR-machines. Wat kunnen we met zijn allen toch bitchen om helemaal niks.

Oh ik vind het prachtig dat dat soort uitspraken worden gedaan, wat Vettel bijvoorbeeld zegt. Maar in het hedendaagse leven heb ik het ook niet zo op die petjes-mannetjes met oorbellen (no offence naar mensen op dit forum die dat wel hebben ^^). Maar het is wel een karakter inderdaad, daar moet ik je gelijk in geven.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna