Wie word er dit jaar kampioen?

Gestart door Sabai, 20 februari 2014 - 21:59:35

« vorige - volgende »

Wie word er kampioen dit jaar?

Vettel
Kimi
Alonso
Button
Hamilton
Rosberg
Ricciardo
Grosjean
Iemand anders namelijk .....

0634


Jehoentelaar

Volgens mijn wishful thinking zeker negentien races.

0634

Ik heb persoonlijk liever dat RBR gewoon meedoet om de hoofdprijzen. Vind het wel leuk als er weer eens een ander kampioen wordt, maar ik hoop wel dat er meerdere kandidaten zijn om eerlijk te zijn.

Jehoentelaar

Zonder Red Bull heb je nog altijd tien teams (vooruit, negen) om uit te kiezen. 8)

0634

Dat denk ik ook, want Caterham en STR zullen uiteraard voorin meedoen...

Red bull is gewoon een topteam en ik hoop dat ze mee kunnen doen, zoals ik vorig jaar hoopte dat McLaren mee had kunnen doen. Maar helaas.

Jozef

Citaat van: robbert op 13 maart 2014 - 07:38:58
Citaat van: Super Seb op 13 maart 2014 - 07:18:19
Sluit me aan bij Enzo, geen idee waarom maar mijn "gut feeling" zegt Rosberg. Ben wel heel erg benieuwd naar de manier waarop Seb zal omgaan (zowel tijdens, voor als na de race) met tegenslag die het dit seizoen zeker lijkt te krijgen. Stijgt hij boven zichzelf uit en haalt hij betere resultaten dan de wagen eigenlijk toe in staat is, of nemen frustratie en verwijten de overhand?
nu zal blijken of hij beter is dan alonso. Die kon meer halen uit een snertwagen. Benieuwd of vettel dat ook kan

Alonso heeft anders niet veel snertwagens gehad, bijna altijd minstens de derde auto van het pak en meestal nog beter dan dat...

0634

Naja, toen na zijn terugkeer bij Renault was het niet echt heel geweldig natuurlijk.

Jehoentelaar

2001 En 2009 waren de uitzonderingen wat dat betreft.

Wings

Ik ga als enige voor Seb Vettel. Ricciardo heeft continue meegedaan om de snelste tijd en mist de pole op een haar na. Vettel en Red Bull in bloedvorm waren hier bovenuit gestegen. Nu de problemen zo goed als opgelost zijn is Red Bull snel genoeg om mee rekening te houden. Als ik de groei van afgelopen seizoen daar naast legt verwacht ik dat aan het einde van de rit ze opnieuw de laatst lachende zijn.

Maikel0230

Daar zou ik zo zeker nog niet van zijn, in FP3 kwam echt wel naar buiten dat alles nog niet 100% in orde is met die kar, vergeet niet dat ze nog steeds geen volledige raceafstand hebben kunnen simuleren. Ricciardo is boven zichzelf uitgestegen en heeft van de weersomstandigheden gebruikt gemaakt om zich naar boven te tillen.

Ben het er wel mee eens dat Vettel zonder die software problemen waarschijnlijk ook wel top 5 had kunnen halen, maar om hen nu onder de titelkandidaten te rekenen vind ik nog wat vroeg.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 15 maart 2014 - 16:19:29
Daar zou ik zo zeker nog niet van zijn, in FP3 kwam echt wel naar buiten dat alles nog niet 100% in orde is met die kar, vergeet niet dat ze nog steeds geen volledige raceafstand hebben kunnen simuleren. Ricciardo is boven zichzelf uitgestegen en heeft van de weersomstandigheden gebruikt gemaakt om zich naar boven te tillen.

Het hele weekend zijn ze al snel. Véél sneller dan mening één dacht dat ze zouden zijn een maand geleden. Nu de problemen langzaam maar zeker worden opgelost worden ze alsmaar sneller en beter. Ik ben bang dat die Red Bull sneller is dan jij en ik nu denken. Los van het feit dat ze afgelopen seizoenen alleen maar sterker werden gedurende het seizoen. Ricciardo reed overigens geen lucky lap maar was de hele kwalificatie bovenin te vinden. Gezien de status die Vettel heeft mag je aannemen dat hij beter kan en dus voor pole had kunnen gaan indien zowel hij als Red Bull in vorm zijn. Ik houd dus nog een hele grote slag om de arm wat betreft Red Bull en voor mij zijn ze favoriet totdat het tegendeel is bewezen.

CitaatBen het er wel mee eens dat Vettel zonder die software problemen waarschijnlijk ook wel top 5 had kunnen halen, maar om hen nu onder de titelkandidaten te rekenen vind ik nog wat vroeg.

Ik vind het op mijn beurt te vroeg ze nu al uit te vlakken.

Tuesday

Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 16:06:54
Ik ga als enige voor Seb Vettel. Ricciardo heeft continue meegedaan om de snelste tijd en mist de pole op een haar na. Vettel en Red Bull in bloedvorm waren hier bovenuit gestegen. Nu de problemen zo goed als opgelost zijn is Red Bull snel genoeg om mee rekening te houden. Als ik de groei van afgelopen seizoen daar naast legt verwacht ik dat aan het einde van de rit ze opnieuw de laatst lachende zijn.
volgens mij heb ik Jeroen dat vanmorgen ook horen (lezen) zeggen, dus je bent niet de enige hier. En ik ben het ook nagenoeg met je eens, alleen ben ik er nog niet helemaal zeker van dat de problemen zo goed als opgelost zijn. Eigenlijk had de poll donderdagavond moeten sluiten.

Wings

Ik ben er ook niet zeker van maar denk dat we ons allemaal wel eens kunnen vergist hebben in het potentieel van de Red Bull dit seizoen.

Perton

Mwoah dat Red Bull een goede auto was.. ik denk dat men wel naïef moet zijn geweest om te denken dat dat niet het geval zou zijn. De vraag is alleen hoe snel de problemen opgelost worden/zijn. Dat tempo is dan hoogstens onderschat, ik had het voor het Europese seizoen ook niet verwacht, maar dat Red Bull ergens in het seizoen weer vooraan mee zou doen, konden we wel vanuit gaan.

Tuesday

Citaat van: Wings op 15 maart 2014 - 16:55:32
Ik ben er ook niet zeker van maar denk dat we ons allemaal wel eens kunnen vergist hebben in het potentieel van de Red Bull dit seizoen.
niet allemaal, er waren ook mensen die er wel in geloofden, ook hier.