Wie word er dit jaar kampioen?

Gestart door Sabai, 20 februari 2014 - 21:59:35

« vorige - volgende »

Wie word er kampioen dit jaar?

Vettel
Kimi
Alonso
Button
Hamilton
Rosberg
Ricciardo
Grosjean
Iemand anders namelijk .....

0634

Citaat van: Wings op 21 februari 2014 - 08:36:50

Dan kun je ieder naam van tafel vegen.
Want?

CitaatOok ben ik het oneens dat Magnussen geen marge heeft om fouten te maken wil hij kanshebber zijn. Natuurlijk heeft hij die.
Ontken ik nergens. Ik snap je commentaar niet zo. Ik verwacht (zoals meestal van rookies) dat hij nog niet constant genoeg zal zijn. Daar kan iedereen anders over denken, maar dat is wat ík ervan verwacht.

0634

Citaat van: jende op 21 februari 2014 - 12:49:44
Alonso, hij heeft al eerder bijna de titel gepakt met een flut wagen.
en volgens mij heeft ferrari dit jaar een van de betere wagens.
Hij heeft nooit bijna de titel gepakt met een flutwagen.

0634

Citaat van: Enzo op 21 februari 2014 - 13:01:16
Citaat van: Jeroen op 21 februari 2014 - 07:06:56
Citaat van: Enzo op 20 februari 2014 - 23:35:50
Nico Rosberg zonder twijfel!
Want?

Nou ja, ik schat de Merc is als de beste auto en ik schat Rosberg in als de rijder die het beste kan omgaan met de nieuwe omstandigheden.
Maar het koffiedik gehalte is nogal hoog...
Okee, ja, het zou kunnen natuurlijk. Persoonlijk ga ik voor Hamilton, maar ik moet eerlijk bekennen dat hij vorig seizoen mij niet bepaald overtuigde. Toch vind ik dat Rosberg soms te vaak niet thuis geeft in een weekend, en mede daardoor schat ik Lewis in de basis hoger in.

Ik zou het overigens wel leuk vinden als het Rosberg werd. Als is de familie Hill dan hun record kwijt.

rafael25

Vettel is ook alleen Wereld kampioen geworden toen de regels werden aan gepast in 2009, kan ook Hamilton overkomen!!!!!!!!!

Jehoentelaar


Sabai

Citaat van: rafael25 op 11 maart 2014 - 15:43:54
Vettel is ook alleen Wereld kampioen geworden toen de regels werden aan gepast in 2009, kan ook Hamilton overkomen!!!!!!!!!


Ik kan je niet echt volgen. Bedoel je Button??

rafael25

Citaat van: Sabai op 11 maart 2014 - 16:26:20
Citaat van: rafael25 op 11 maart 2014 - 15:43:54
Vettel is ook alleen Wereld kampioen geworden toen de regels werden aan gepast in 2009, kan ook Hamilton overkomen!!!!!!!!!


Ik kan je niet echt volgen. Bedoel je Button??
Ops sorry: Button(2009) en Vettel(2010,2011,2012,2013)

Terminator

Ik zeg gewoon Vettel.
Seizoen is lang. Dubbele punten op het eind. Moet goed komen.

Super Seb

Sluit me aan bij Enzo, geen idee waarom maar mijn "gut feeling" zegt Rosberg. Ben wel heel erg benieuwd naar de manier waarop Seb zal omgaan (zowel tijdens, voor als na de race) met tegenslag die het dit seizoen zeker lijkt te krijgen. Stijgt hij boven zichzelf uit en haalt hij betere resultaten dan de wagen eigenlijk toe in staat is, of nemen frustratie en verwijten de overhand?
"Keep calm and ignore Multi-21....."

robbert

Citaat van: Super Seb op 13 maart 2014 - 07:18:19
Sluit me aan bij Enzo, geen idee waarom maar mijn "gut feeling" zegt Rosberg. Ben wel heel erg benieuwd naar de manier waarop Seb zal omgaan (zowel tijdens, voor als na de race) met tegenslag die het dit seizoen zeker lijkt te krijgen. Stijgt hij boven zichzelf uit en haalt hij betere resultaten dan de wagen eigenlijk toe in staat is, of nemen frustratie en verwijten de overhand?
nu zal blijken of hij beter is dan alonso. Die kon meer halen uit een snertwagen. Benieuwd of vettel dat ook kan

Perton

Mwoah alonso was na zijn succesjaren bij renault en mclaren in zijn tweede periode bij renault ook niet exceptioneel op wat positieve uitschieters na. Pas bij ferrari liet hij zijn echte talent weer zien. Dus om over vettel eventueel na een moeilijk seizoen te concluderen dat het em toch niet is vind ik te simplistisch geredeneerd. Laten we er in 2015 of 16 op terugkomen.

jende

Ik denk dat redbull na 4-5 races de auto wel op orde zal hebben en waarschijnlijk gewoon weer voorin meedoet.
Spelen die dubbele punten tijdens de laatste race waarschijnlijk toch nog in hun voordeel

Franky R.

Citaat van: jende op 13 maart 2014 - 08:47:20
Ik denk dat redbull na 4-5 races de auto wel op orde zal hebben en waarschijnlijk gewoon weer voorin meedoet.
Spelen die dubbele punten tijdens de laatste race waarschijnlijk toch nog in hun voordeel


Red Bull is daarvoor wel afhankelijk van Renault. En als die de boel op de rails hebben., zijn de Mercedes-teams ook verder. Die blijven toch niet stil staan in hun ontwikkeling?

Dimensie

Citaat van: Franky R. op 13 maart 2014 - 14:33:20
Citaat van: jende op 13 maart 2014 - 08:47:20
Ik denk dat redbull na 4-5 races de auto wel op orde zal hebben en waarschijnlijk gewoon weer voorin meedoet.
Spelen die dubbele punten tijdens de laatste race waarschijnlijk toch nog in hun voordeel


Red Bull is daarvoor wel afhankelijk van Renault. En als die de boel op de rails hebben., zijn de Mercedes-teams ook verder. Die blijven toch niet stil staan in hun ontwikkeling?

De kleinere zaken kunnen minder makkelijk zijn dan de grote problemen oplossen.
Maar als je uitgaat van 4-5 races achterstand dan ziet het er enorm slecht uit voor het kampioenschap van RB en de Renault teams.

Arthur

Die 5 races zal wel meevallen denk ik. Hooguit 2 tot 3 races verwacht ik.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel