Wie word er dit jaar kampioen?

Gestart door Sabai, 20 februari 2014 - 21:59:35

« vorige - volgende »

Wie word er kampioen dit jaar?

Vettel
Kimi
Alonso
Button
Hamilton
Rosberg
Ricciardo
Grosjean
Iemand anders namelijk .....

Franky R.

Citaat van: Perton op 21 februari 2014 - 00:42:00
Op dit moment Hamilton.


Het is idd. tijd voor een tweede WK voor Lewis! ;)


robbert


Wings

Citaat van: Jeroen op 20 februari 2014 - 23:06:28
Citaat van: Jozef op 20 februari 2014 - 23:01:38
Citaat van: Jeroen op 20 februari 2014 - 22:55:04
Magnussen? Neuh, die gaat echt geen Hamiltontje doen.

Waarom niet? Aanwezige journalisten zeiden dat hij in Jerez zeer indrukwekkend was, schakelde als een metronoom, reed snel en consistent. Als de McLaren tijdens het seizoen zo goed als hij nu lijkt, is hij een kanshebber.

Nou ja, waarom niet, omdat ik dat niet verwacht. But that's me.

Dat hij snel is, leidt geen twijfel. Dat hij een natuurtalent is, ook niet. Maar het is wel wat anders om hier leuk rond te rijden dan om zometeen 19 races lang constant en (min of meer) foutloos te presteren, en dat zal juist belangrijk zijn omdat de betrouwbaarheid bij de wagens misschien minder goed zijn dan voorgaande jaren, moeten rijders zorgen dat zij dat iig niet zijn. Geeft overigens niet. Dit is niet het seizoen waarin hij kampioen moet worden. Dit is zijn jaar om te leren.

Bovendien moet ik nog zien dat McLaren een seizoenlang om de zeges kan strijden.

Dan kun je ieder naam van tafel vegen. Ook ben ik het oneens dat Magnussen geen marge heeft om fouten te maken wil hij kanshebber zijn. Natuurlijk heeft hij die. De mate van dominantie bepaalt de grootte van de marge. De factor waar ik echter rekening mee zou houden [en mis] is de factor 'Jenson Button'. De grootste tegenhanger vind ik de vraag hoe gretig hij is om een tweede titel te halen, hoeveel plezier heeft hij er nog in? Afgelopen seizoen vond ik geen sterk seizoen van Jenson en miste ik het vuur die ik eerder wel zag. Maar mocht hij in bloedvorm zijn dan heeft Kevin Magnussen een zware kluif aan Button. Hoe snel en getalenteerd Magnussen ook mag zijn.

Kootje

Citaat van: robbert op 21 februari 2014 - 07:39:20
Citaat van: Jeroen op 21 februari 2014 - 07:06:56
Citaat van: Enzo op 20 februari 2014 - 23:35:50
Nico Rosberg zonder twijfel!
Want?
die kans bestaat é mercedes heeft tot nu toe de snellere

Klopt, maar dan moet hij nog steeds met Hamilton afrekenen. Dat zie ik niet gebeuren.

Dimensie

Ik mis een site als: http://f1tests.info/2013.php?rev=on  :-[
Aangezien het nu toch nog koffiedik kijken is ga ik voor Magnussen of Massa...

jende

Alonso, hij heeft al eerder bijna de titel gepakt met een flut wagen.
en volgens mij heeft ferrari dit jaar een van de betere wagens.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 21 februari 2014 - 07:06:56
Citaat van: Enzo op 20 februari 2014 - 23:35:50
Nico Rosberg zonder twijfel!
Want?

Nou ja, ik schat de Merc is als de beste auto en ik schat Rosberg in als de rijder die het beste kan omgaan met de nieuwe omstandigheden.
Maar het koffiedik gehalte is nogal hoog...

rafael25

Ik denk dat de wereldtitel ook naar Mercedes gaat dit jaar, maar ik denk eerder dat het Hamilton gaat worden. Maar ik sluit Rosberg ook niet helemaal uit.

Sabai

Leuk om te zien dat iedereen gelukkig weer andere kanshebbers zien. Als ik de poll van de vorige jaren bekijk waren die niet zo verschillend.


Hulkenberg zal ook misschien voor een overwinning kunnen gaan maar kampioen zie ik hem niet worden. Simpelweg omdat het team niet middelen heeft. Hamilton is imho te agressief en niet constant genoeg om kampioen te worden.Al heeft hij wel een hoop verbetering laten zien dus wie weet....

Enzo

Citaat van: Sabai op 21 februari 2014 - 14:01:24
Leuk om te zien dat iedereen gelukkig weer andere kanshebbers zien. Als ik de poll van de vorige jaren bekijk waren die niet zo verschillend.


Hulkenberg zal ook misschien voor een overwinning kunnen gaan maar kampioen zie ik hem niet worden. Simpelweg omdat het team niet middelen heeft. Hamilton is imho te agressief en niet constant genoeg om kampioen te worden.Al heeft hij wel een hoop verbetering laten zien dus wie weet....

Precies mijn punt, zoals het er nu naar uit ziet zal fuel economy een groot ding gaan worden dit jaar.
Niet bepaalt Hamilton's favoriete bezigheid...

Sabai

Citaat van: Enzo op 21 februari 2014 - 14:28:02
Citaat van: Sabai op 21 februari 2014 - 14:01:24
Leuk om te zien dat iedereen gelukkig weer andere kanshebbers zien. Als ik de poll van de vorige jaren bekijk waren die niet zo verschillend.


Hulkenberg zal ook misschien voor een overwinning kunnen gaan maar kampioen zie ik hem niet worden. Simpelweg omdat het team niet middelen heeft. Hamilton is imho te agressief en niet constant genoeg om kampioen te worden.Al heeft hij wel een hoop verbetering laten zien dus wie weet....

Precies mijn punt, zoals het er nu naar uit ziet zal fuel economy een groot ding gaan worden dit jaar.
Niet bepaalt Hamilton's favoriete bezigheid...

Daarom denk ik ook dat Button of Rosberg kampioen kan worden. Allebei hebben ze zoals het er nu uitziet een top auto een goede motor en een fluwelen voetje.

Fabian


Franky R.


Fabian