Wie word er dit jaar kampioen?

Gestart door Sabai, 20 februari 2014 - 21:59:35

« vorige - volgende »

Wie word er kampioen dit jaar?

Vettel
Kimi
Alonso
Button
Hamilton
Rosberg
Ricciardo
Grosjean
Iemand anders namelijk .....

Sabai

Wat denken jullie? Wie heeft er een grote kans om dit jaar kampioen te worden?

Ik denk zelf dat Button of Rosberg het word dit jaar. Ik weet niet waarom maar mijn gevoel zegt dit.

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

ik denk ook dat het button of 1 van de mercedesrijders word.

0634


Kootje

Nog lastig te zeggen, maar op dit moment lijken Mercedes en McLaren de beste kaarten te hebben. Van het kwartet dat de luxe heeft een van deze bolides te mogen besturen, schat ik Hamilton het hoogste in. Dus op dit moment gaat mijn stem naar hem.

Maikel0230

#5
Zeer moeilijk om te zeggen, de gewoonlijke kandidaten weer zeker: Fernando, Hamie mischien wel Kimi. Vettel heeft pech dit jaar denk ik, niet dankzij de Renault problemen maar ik heb zo'n gevoel dat het hem dit keer niet gaat lukken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Ik ga voor Hamilton al zie ik Rosberg, Alonso en Magnussen ook als kanshebbers.

0634

Magnussen? Neuh, die gaat echt geen Hamiltontje doen.

janke

Ook het Mercedes/AMG blok doet het goed bij Force India. Hülkenberg?? :)
Some things are too important to be left in the past.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 20 februari 2014 - 22:55:04
Magnussen? Neuh, die gaat echt geen Hamiltontje doen.

Waarom niet? Aanwezige journalisten zeiden dat hij in Jerez zeer indrukwekkend was, schakelde als een metronoom, reed snel en consistent. Als de McLaren tijdens het seizoen zo goed als hij nu lijkt, is hij een kanshebber.

0634

Citaat van: Jozef op 20 februari 2014 - 23:01:38
Citaat van: Jeroen op 20 februari 2014 - 22:55:04
Magnussen? Neuh, die gaat echt geen Hamiltontje doen.

Waarom niet? Aanwezige journalisten zeiden dat hij in Jerez zeer indrukwekkend was, schakelde als een metronoom, reed snel en consistent. Als de McLaren tijdens het seizoen zo goed als hij nu lijkt, is hij een kanshebber.

Nou ja, waarom niet, omdat ik dat niet verwacht. But that's me.

Dat hij snel is, leidt geen twijfel. Dat hij een natuurtalent is, ook niet. Maar het is wel wat anders om hier leuk rond te rijden dan om zometeen 19 races lang constant en (min of meer) foutloos te presteren, en dat zal juist belangrijk zijn omdat de betrouwbaarheid bij de wagens misschien minder goed zijn dan voorgaande jaren, moeten rijders zorgen dat zij dat iig niet zijn. Geeft overigens niet. Dit is niet het seizoen waarin hij kampioen moet worden. Dit is zijn jaar om te leren.

Bovendien moet ik nog zien dat McLaren een seizoenlang om de zeges kan strijden.


Enzo


Tuesday


Jehoentelaar

Kan er uiteraard nog weinig over zeggen, maar er is er maar één waar ik voor juich dit seizoen. Bij elke andere kampioen ben ik niet tevreden.

Perton