Speel F1Teamboss.com 2014 nu helemaal gratis!

Gestart door gloudiesaurus, 16 februari 2014 - 15:10:30

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Altijd al gedroomd van een eigen Formule 1 - team? Dit is je kans! Met F1Teamboss.com wordt je teambaas van je eigen Formule 1- renstal. Jij kiest de coureurs, de motor, en het chassis. Doet je team het goed dan verdien je geld en kun je het team verder verbeteren. Roer je op de transfermarkt en koop de beste Coureurs!

Het spel is voor het eerst helemaal gratis en aan het einde van elk seizoen zijn er voor de beste managers prachtige prijzen te winnen!!!

F1Teamboss.com maakt het kijken naar de Grand-Prix op televisie een stuk spannender. Twijfel niet en wordt ook een F1Teamboss!

http://www.f1teamboss.com/
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

En .... mag Shorttracker ook weer meedoen?  :P

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Iedereen mag meedoen  ;)

Maar nu het spel gratis is hoop ik op meer tegenstand voor Shorttracker  ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 16 februari 2014 - 15:47:29
Iedereen mag meedoen  ;)

Maar nu het spel gratis is hoop ik op meer tegenstand voor Shorttracker  ;D


Zo! Daar noem je iemand, Peter!  :P  Kunnen we hem niet voor de zekerheid uitsluiten van deelname? ;D ;D ;D
;)

Kootje

Citaat van: gloudiesaurus op 16 februari 2014 - 15:47:29
Iedereen mag meedoen  ;)

Maar nu het spel gratis is hoop ik op meer tegenstand voor Shorttracker  ;D

;D


Ik zal m'n teams nieuw leven inblazen en nog beter m'n best doen Peter. Wellicht moet ik me iets minder op Franky focussen en meer op hem. :-X

Franky R.

Citaat van: Kootje op 16 februari 2014 - 17:20:21
Citaat van: gloudiesaurus op 16 februari 2014 - 15:47:29
Iedereen mag meedoen  ;)

Maar nu het spel gratis is hoop ik op meer tegenstand voor Shorttracker  ;D

;D


Ik zal m'n teams nieuw leven inblazen en nog beter m'n best doen Peter. Wellicht moet ik me iets minder op Franky focussen en meer op hem. :-X


*Slijpt de messen*


:P

Sabai

Ik krijg een foutmelding na het inschrijven dat er een fout is opgetreden met het versturen van een e-mail.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 16 februari 2014 - 17:43:47
Ik krijg een foutmelding na het inschrijven dat er een fout is opgetreden met het versturen van een e-mail.


Ik geef het door aan Peter. Dank voor je melding! :)

lieven

super!

Vanaf wanneer gaan we ons team kunnen tezamen stellen?

Franky R.

Citaat van: lieven op 18 februari 2014 - 16:48:29
super!

Vanaf wanneer gaan we ons team kunnen tezamen stellen?


Dat kan nu al, hoor! ;)

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Super Seb

Vorig seizoen een debuut als 4e, de inzet voor dit jaar is minstens Top 3. Denk alleen wel dat het een heel close seizoen zal worden. Succes iig heren!  ;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

gloudiesaurus

Er spelen nu veel meer teams mee dan andere jaren, het zal niet makkelijk worden Super Seb  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is