Testweek 1: Pre-season testing, Circuito de Jerez, Jerez de la Frontera

Gestart door Maikel0230, 26 januari 2014 - 19:29:23

« vorige - volgende »

Fabian


Fabian


Maikel0230

Het is beginnen regen, dat betekent het einde van dag 1 denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Tot 5 uur was het programma? Ja dan wel, lijkt me. Als de baan tot 6 vrij is kunnen ze nog uurtje extra voor Pirelli testen.

Maikel0230

Toch niet Force India gaat nog naar buiten en ...... Sebastian Vettel in zijn Red Bull

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Gary Anderson analyseert dag 1. http://www.autosport.com/news/report.php/id/112329

Het belangrijkste is wel dat het antwoord op de laatste vraag, "hebben we vandaag iets geleerd", eigenlijk nee is.

Jozef

Ik ben overigens blij dat ik uiteindelijk niet naar Jerez afgezakt ben. Het geluid wil ik wel een keer horen maar pff, je zult maar een hele dag naast zo'n circuit zitten voor in totaal 93 testrondjes. ;D

Tuesday

Vanavond om 10 u (Nederlandse tijd) op SkySports een verslag van vandaag en Ted's Notebook.

Fabian

Citaat van: Jozef op 28 januari 2014 - 18:53:13
Ik ben overigens blij dat ik uiteindelijk niet naar Jerez afgezakt ben. Het geluid wil ik wel een keer horen maar pff, je zult maar een hele dag naast zo'n circuit zitten voor in totaal 93 testrondjes. ;D
Ik ook. Ben blij dat ik naar Hockenheim ga met collega's Edwin en John.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Ik denk niet dat 1:27.1 de standaard is Maikel, eerder een laffe eerste poging. ;)

Maikel0230

Had het ook niet over de tijden, meer over de 31 ronden die hij reed. 31 ronden die Hamilton ook wel zou hebben gehaald. Het valt op dat de Fabrieksteams veel sneller uit de box waren en actief konden rijden.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

Citaat van: Fabian op 28 januari 2014 - 20:17:35
Citaat van: Jozef op 28 januari 2014 - 18:53:13
Ik ben overigens blij dat ik uiteindelijk niet naar Jerez afgezakt ben. Het geluid wil ik wel een keer horen maar pff, je zult maar een hele dag naast zo'n circuit zitten voor in totaal 93 testrondjes. ;D
Ik ook. Ben blij dat ik naar Hockenheim ga met collega's Edwin en John.

+1  ;)

Maikel0230

Kleine wijziging aangebracht in de OP, morgen zal Segio Pérez opnieuw plaatsnemen achter het stuur van de VJM07 terwijl Nico op donderdag zal overnen en Juncadella zal op vrijdag de natte banden test afleggen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kronos

Citaat van: Maikel0230 op 28 januari 2014 - 21:42:25
Kleine wijziging aangebracht in de OP, morgen zal Segio Pérez opnieuw plaatsnemen achter het stuur van de VJM07 terwijl Nico op donderdag zal overnen en Juncadella zal op vrijdag de natte banden test afleggen.

De natte banden test zal vandaag afgewikkeld worden aangezien het vannacht geregend heeft.
Men is op dit moment het circuit nog natter aan het maken.

Hierdoor zal vrijdag (indien het droog is) gewoon op droog weer banden gereden worden