Florida Winter Series 2014

Gestart door Maikel0230, 20 januari 2014 - 20:53:09

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Maikel0230 op 04 februari 2014 - 16:55:44


Bedankt voor de bijlage. Q1 was dus nog niet afgelopen. :-\ Op de Verstappen twitter hadden ze het over een rode vlag situatie waardoor de 2de sessie wat later begint. Rond 17.30 CET.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje


Perton

W. Buxton? Haha, wat vet. Ben benieuwd welke journalist ze voor Homestead uitnodigen. Joe Saward met zijn dikke pens?

janke

Van de Verstappen Page op Twitter:

Great result for Max in Q2, he was the fasted of them all and will start the 3rd race on pole position again! Yeah!! Jones 2nd, Fuoco 3rd.
Some things are too important to be left in the past.

Kootje


Maikel0230

Citaat van: Perton op 04 februari 2014 - 17:58:52
W. Buxton? Haha, wat vet. Ben benieuwd welke journalist ze voor Homestead uitnodigen. Joe Saward met zijn dikke pens?

Is echt een fijne kerel die Buxton, volg hem nu al enkele maanden op twitter en ik lach me vaak te pletter met zijn commentaren. Dat hij het aandurft zelf eens achter het stuur te kruipen vindt ik echt bewonderenswaardig, als je voor de laatste kar niemand vind kun je beter altijd eens een journalist uitnodigen, leren ze heel veel van bij.

Dus Ferrari als je dit leest laat maar wat weten hé! 8)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

V/d Laar valt mij ook absoluut niet tegen! Die heeft een run als deze wel nodig na het teleurstellende jaar in het Europees Formule 3.

janke

Eerste podium voor Verstappen. Fuoco wint, Op 0,7 sec. Verstappen 2de en vd Laar op een keurige 4de plek. Als Verstappen Euroseries F3 gaat rijden ben ik benieuwd wat die 2 Hollanders het onder elkaar doen. vd Laar zit dit jaar in een goed team.
Some things are too important to be left in the past.

Matthijs

Net even Fuoco gegoogeld, maar dat is ook wel een talentje. Max en Antonio zullen elkaar nog wel vaker tegenkomen denk ik.

Kootje

Fuoco slaat 'n gat, vd Laar consolideert en Verstappen sluit aan. Spannend hoor. :)

Officieuze stand na race 4 van 12

1- Fuoco                32
  2- vd Laar          17
  3- Jones              15
  4- Calderon         13
  5- Verstappen   11
  6- Stroll                7
  7- Latifi                 4
  8- Marciello           2
      Bosak               2
10- Romanov          1
11- Anderson          -
      Kasai                -
      Buxton             -

Maikel0230

Ik weet niet maar ik krijg de indruk dat Marcielo niet echt zijn best doet, alsof hij zich wil sparen voor de GP2. Ik had toch als F3 kampioen wat meer verwacht van hem, in de F3 heb ik hem mooi dingen zien doen dus zou het toch wel iets moeten kunnen aanvangen met deze wagentjes.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

#101
Zou je idd denken, maar vooralsnog valt hij erg tegen voor iemand die vorig jaar de F3 nog domineerde. Enige die hem toen kon bedeigen was de Zweed Felix Rosenqvist, maar samen stonden zij op eenzame hoogte. En aangezien die Zweed niet meedoet ... ::)

Matthijs

Dus misschien is de Florida Winter Series wel niet de allerbeste graadmeter in het bepalen van wie het grootste talent is (al is dat natuurlijk Verstappen ;)). Het zou me ook niet verbazen als Jules Bianchi in de middenmoot rondrijdt wanneer hij een race meerijdt. Primaire doel is ook om ervaring en ritme op te doen/danwel te behouden.

Lijkt me niet dat Dennis van der Laar 'in real life' zoveel beter is dan Marciello.

gloudiesaurus

De perfecte manier voor Max Verstappen om ervaring op te doen en in the picture te komen bij Ferrari  :)
2e plek, knap gedaan!

Lijkt me de ideale voorbereiding op een jaar Formule-Renault...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Marciello deed vorig weekend natuurlijk wel gewoon elke race voorin mee, maar viel twee keer uit door een kapotte motor. Ja, dan zullen de resultaten ook wel tegenvallen natuurlijk.

Verder prima resultaat van Verstappen, jammer dat ie een fout maakte, maar zoals inmiddels al 148 keer gezegd: daarvoor is deze serie natuurlijk uitstekend geschikt.