Florida Winter Series 2014

Gestart door Maikel0230, 20 januari 2014 - 20:53:09

« vorige - volgende »

Kootje

Goed bezig "onze" jongens. 8)


Jammer dat er geen punten toebedeeld worden en er geen officiele winnaar is, dus dan doe ik dat maar. Wil uiteindelijk toch weten wie er het 't beste vanaf heeft gebracht over 12 races. :P

  1 – vd Laar            10
  2 – Fuoco                 6
  3 – Latifi                  4
  4 – Verstappen      3
  5 – Marciello            2
  6 – Jones                 1
  7 – Stroll
  8 – Anderson
  9 – Romanov
10 – Bosak
11 – Kasai
12 – Calderon

Perton

Ah je bent me voor, ik was van plan na race 3 hetzelfde te doen, maar dan wel met de huidige F1-puntentelling, want we kunnen er wel vanuit gaan dat áls er een puntentelling zou zijn, dat het die zou zijn ;) Nu las ik iets over omgekeerde grid voor race 2, dus dan zou ik daar de GP2-sprintrace-puntentelling voor hebben gebruikt.

Kootje

Met slechts 12 deelnemers vind ik 'n puntentelling waarbij de eerste 10 beloond worden teveel van het goede, Vandaar dat ik terug heb gegrepen op de ouderwetse F1 telling waarbij "slechts" de eerste zes beloond worden. ;)

Perton

Dat is eigenlijk geen slecht idee nee.

Kootje

#64
De tweede race verliep wat minder soepel voor "onze" jongens. Zowel Verstappen als vd Laar zijn beide niet geklasseerd en reden respectievelijk maar 5 en 10 van de 15 ronden die de race lang was. Calderon pakte de overwinning, terwijl Fuoco en Jones het fictieve podium compleet maakten.

Officieuze stand na race 2:

  1- Fuoco            12
  2- vd Laar        10
      Calderon        10
  4- Jones              5
  5- Latifi               4
  6-Verstappen    3
     Stroll               3
  8- Marciello         2
      Bosak             2
10- Romanov        1
11- Anderson        -
      Kasai              -
     

Perton

Als ik Paddockscout mag geloven reed Verstappen achterop bij Anderson. Dus lijkt zijn fout te zijn geweest. Geen idee waarom Van de Laar uitviel.

Kootje

Citaat van: Perton op 27 januari 2014 - 20:33:35
Als ik Paddockscout mag geloven reed Verstappen achterop bij Anderson. Dus lijkt zijn fout te zijn geweest. Geen idee waarom Van de Laar uitviel.

Hehehe ... met 'n kart kan je dat ongestraft doen, maar met 'n Formule wagen is het dan al gauw einde race. weer 'n lesje geleerd dus. ;D

Perton

Scheelt dat ie zo van pole start, kan ie nergens achterop rijden.

Maikel0230

lijkt me wel een gezellige bende daar in Florida, ik zie serieuze plaatjes en ook dingen zoals het gezamelijk verorberen van een grote paella.

Benieuwd wat Max van pole kan doen seffes.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Verstappen Info Page ‏@VerstappenFans  1 min.
#FWS Race 3 - Max made false start, he is given an drive through penalty.

Was sowieso al teruggevallen naar derde plek, dus voordeel had ie er niet van.

Maikel0230

Hij maakt veel fouten vindt ik, maar goed beter hier dan in de 2.0 klasse natuurlijk tegen coureurs zoals Marciello en Fuoco is het natuurlijk moeilijk, beide hebben al de nodige ervaring.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Daarom. Ook helemaal niet erg om hier fouten te maken. Misschien doet ie dat wel 'expres', als in: dat ie nu meer risico neemt dan hij straks van plan is te doen. Zo kan die zijn limieten leren kennen zonder consequenties.

Maikel0230

Marciello heeft een probleem denk ik, zakt ineens naar de laatste stek.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Ik snap echt niet wat die Japanner hier doet. Zoveel achterstand opgelopen dat hij na diens drive through nog steeds achter Verstappen rijdt, en dat in vijf ronden. Zo slecht komen ze zelden.

Maikel0230

Marciello ligt eruit, motorprobleem.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25