Florida Winter Series 2014

Gestart door Maikel0230, 20 januari 2014 - 20:53:09

« vorige - volgende »

Perton

Ja. Ik betrap mezelf er op dat ik het ook doe, maar ben het wel met je eens. Komt ook deels omdat ik niet zoveel potentie zie in Van de Laar. Dat is overigens logisch, want hij is geloof ik maar een paar jaar geleden begonnen met racen zonder gekart te hebben. Dus hoe leuk ik het ook vind als hij in de Formule 3 (of hier dan) een goed resultaat weet te behalen, ik weet dat het toch nooit écht iets met hem gaat worden. Aan de andere kant, Jann Mardenborough weet ook wel prima resultaten te behalen, dus misschien dat Van de Laar mij dit seizoen bij Prema weet te verrassen.

Dit is overigens geen kritiek op Van de Laar, mocht dat zo overkomen.

Edwin90

Verstappen is ook niet een beetje sneller, maar gewoon een hele klap!

Perton

http://www.verstappen.nl/nieuws/8344.html

Problemen van gister lagen dus aan de auto. Excuus wat zijn vader ook altijd had, maar Max ging vervolgens met de tweede auto dus wél flink sneller.

Perton

#48
Fuoco pole met 2.03.255, voor Van de Laar (2.03.455) en Verstappen (2.03.477), Latifi, Calderon, Jones, Marciello, Stroll, Bosak, Anderson, Romanov en Kasai.

Dit was ook de kwalificatie voor race 2, ik vermoed dat de op-een-na-beste tijden daarvoor worden gekozen, maar die tijden weet ik niet. Maar de officiële site meldt op Twitter dat Vertappen daarvoor pole heeft! Startpositie van Van de Laar geen idee.

Tweede kwalificatie (voor race 3) nu bezig, kwartier uitgesteld.

Perton

Ik bedenk me net, maar dat zal mijn slechte gevoel voor humor wel zijn: zodra Bianchi een keer mee gaat doen, is zijn Formule 1-nummer 17 al bezet. Kan ie weer een andere kiezen.

Perton

#50
Ook pole voor race 3, voor Marciello (0,449 verschil), Fuoco, Latifi en Van de Laar.

janke

Vanavond start hij op plek drie, en morgen heeft hij pole. Lees ik op Twitter van Max Verstappen. Mooi toch? vd Laar is trouwens ook goed bezig. Die sneeuwt dan een beetje onder bij al het nieuws over Verstappen. Maar op de grid iig niet, mooi.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Regenrace, Verstappen leidt na 4 ronden voor Fuoco en Van de Laar.

gloudiesaurus

En nog steeds aan de leiding in de regen!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Geen idee wat er is gebeurd, ik lette even niet op, maar Verstappen heeft in de voorlaatste ronde zes seconden verloren op de rest (zal wel spin zijn?) en ligt nu vierde, achter Van de Laar, Fuoco en Latifi, en voor Marciello, Jones en Stroll.

Perton

En dat is ook de uitslag - maar Verstappen rijdt nog wel de snelste raceronde in de laatste ronde.

gloudiesaurus

4e!

Van de Laar wint!

De races zijn goed te volgen op onze Twitter-feed  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar


Maikel0230

Spijtig dat de serie niet live te bekijken valt, maar goed het budget zal opgegaan zijn aan al die monteurs en personeelsleden die de coureurs ter beschikking hebben.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Wat een fenomeen die Verstappen, waar houdt het op? Gelukkig dat hij deze winter de eerste rookie-foutjes maakt, begint hij nog beter voorbereid aan het zomerseizoen, wanneer het er echt om draait.