Bernie in nauwe schoentjes

Gestart door Maikel0230, 16 januari 2014 - 17:29:32

« vorige - volgende »

0634

Mja, dat is niet zo 1,2,3 te vertellen denk ik. Er zal iemand anders komen met eigen ideeen. Geen idee verder. Ik zeg ook echt niet dat alles dan in één keer beter wordt (dat komt ook omdat lang niet alles beter moet).

Franky R.

Citaat van: Arthur op 28 april 2014 - 20:10:17
Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 17:50:17
Ook al zou hij voor alles worden vrijgesproken - wat me sterk lijkt - dit gaat allemaal nog wel even duren en onderhand zal de media dodelijk zijn en zal de druk toenemen. Uiteindelijk gaat dit allemaal hem sowieso de kop kosten, schuldig of niet schuldig.

En hoe gaat de F1 er dan uitzien...?


Ik denk veel zakelijker...de sport zal worden bedreven met een rekenmachine op schoot. Misschien minder politiek of juist een politieke chaos. Kweenie... :-X

Arthur

Citaat van: Franky R. op 28 april 2014 - 20:15:28
Citaat van: Arthur op 28 april 2014 - 20:10:17
Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 17:50:17
Ook al zou hij voor alles worden vrijgesproken - wat me sterk lijkt - dit gaat allemaal nog wel even duren en onderhand zal de media dodelijk zijn en zal de druk toenemen. Uiteindelijk gaat dit allemaal hem sowieso de kop kosten, schuldig of niet schuldig.

En hoe gaat de F1 er dan uitzien...?


Ik denk veel zakelijker...de sport zal worden bedreven met een rekenmachine op schoot. Misschien minder politiek of juist een politieke chaos. Kweenie... :-X

Veel zakelijker [?] met een rekenmachine op schoot...? Klinkt als Bernie ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 28 april 2014 - 20:19:56
Citaat van: Franky R. op 28 april 2014 - 20:15:28
Citaat van: Arthur op 28 april 2014 - 20:10:17
Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 17:50:17
Ook al zou hij voor alles worden vrijgesproken - wat me sterk lijkt - dit gaat allemaal nog wel even duren en onderhand zal de media dodelijk zijn en zal de druk toenemen. Uiteindelijk gaat dit allemaal hem sowieso de kop kosten, schuldig of niet schuldig.

En hoe gaat de F1 er dan uitzien...?


Ik denk veel zakelijker...de sport zal worden bedreven met een rekenmachine op schoot. Misschien minder politiek of juist een politieke chaos. Kweenie... :-X

Veel zakelijker [?] met een rekenmachine op schoot...? Klinkt als Bernie ;D
;D


Niet echt, Bernie is imho meer van de oude-jongens-krentenbrood. En van Verdeel en heers naar de teams toe. Met een ander zal ook de communicatie naar de teams toe veel zakelijker zijn.


Neem het gedoe over de dubbele punten als voorbeeld. De teams wilden niet, maar hadden geen zin in gedoe met Bernie...Juist omdat de een niet wilde en de andere het niet uitmaakte. Verdeel en heers...

Franky R.


Jehoentelaar

Zo'n machtsvacuüm kan wel wat chaos veroorzaken, maar ik denk dat dat bedrijf wat de feitelijke eigenaar van het hele circus is wel een eigen mannetje naar voren schuift.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 28 april 2014 - 20:40:11
Zo'n machtsvacuüm kan wel wat chaos veroorzaken, maar ik denk dat dat bedrijf wat de feitelijke eigenaar van het hele circus is wel een eigen mannetje naar voren schuift.


Of een vrouwtje... ;)


Serieus, ik denk dat het net zoiets wordt als wat Mercedes doet. Die vervingen Brawn door Toto én Paddy...De job splitsen voor twee mensen dus.


Wat jullie?

0634

Ik heb werkelijk geen flauw idee.

Perton

Hangt er vanaf he, houdt CVC de macht, dan zal hun mannetje naar voren worden geschoven en draait het écht alleen maar puur om geld verdienen.

Of als de teams slim zijn verenigen ze zich en weten ze binnen de heersende chaos de sport over te nemen. Maar teams die zich verenigen is een illusie, dus het zal wel de eerste optie worden

Franky R.

Ik heb de docu van de BBC bekeken...Het lijkt erop dat Bernie onvoldoende afstand hield met de Bambino Trust. Als je een paleis van 50 miljoen pond koopt, valt dat natuurlijk op!


En je advocaat inzetten als trustee is niet erg slim [ik heb zeer beperkte kennis op dat gebied]. Voor de rest kon Macintrye niet veel nieuws vertellen wat mij niet bekend was.


Behalve dat hij 100 miljoen pond per jaar kreeg van/via zijn ex-vrouw. Dus Bernie heeft de scheiding zo bekokstoofd dat Slavica moet dokken aan opa Bernie ipv andersom... :P


Het duizelde mij door al die getallen en bedragen, maar wat heeft die ouwe er nu aan? Nu staat hij voor dezelfde rechter las degene die Gribkowski de gevangenis in gooide.


Ik denk dat hij uiteindelijk die deal van 300 a 400 miljoen gaat dokken, wordt 'ontslagen' door CVC en dan toch nog achter de schermen betrokken blijft in de sport.

0634

En nog altijd baadt in het geld. Ook geen onbelangrijk detail :).

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 22:44:02
En nog altijd baadt in het geld. Ook geen onbelangrijk detail :) .


Idd. met dank aan ex-vrouw Slavica die 100 miljoen per jaar dokt! Dat is een fijne "AOW" voor opa Bernie.

Arthur

Tja, als je op die leeftijd zoveel bergen geld hebt dat je het toch niet meer op krijgt wat heb je er dan aan? Of weet Good Old Bernie ook met God nog te dealen zodat hij de status van onsterfelijkheid bereikt.... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 28 april 2014 - 23:07:51
Tja, als je op die leeftijd zoveel bergen geld hebt dat je het toch niet meer op krijgt wat heb je er dan aan? Of weet Good Old Bernie ook met God nog te dealen zodat hij de status van onsterfelijkheid bereikt.... ;D
Onsterfelijk was hij al met die act met die draaideur bij de rechtbank... ;D ;D ;D

Arthur

Citaat van: Franky R. op 28 april 2014 - 23:33:27
Citaat van: Arthur op 28 april 2014 - 23:07:51
Tja, als je op die leeftijd zoveel bergen geld hebt dat je het toch niet meer op krijgt wat heb je er dan aan? Of weet Good Old Bernie ook met God nog te dealen zodat hij de status van onsterfelijkheid bereikt.... ;D
Onsterfelijk was hij al met die act met die draaideur bij de rechtbank... ;D ;D ;D

;D ;D ;D

Bernie Almighty  ;D ;D ;D [zou een bestseller zijn als film...]  ;D ;D ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel