Bernie in nauwe schoentjes

Gestart door Maikel0230, 16 januari 2014 - 17:29:32

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Tsja .... leuk voor 'm.
Het gaat echter om die zaak in Duitsland waarvoor hij moet vrezen. Hopelijk voor hem, niet voor mij, nemen die Duitse rechters de uitspraak van de Britten niet over. :D

Jozef

De Britten waren anders ook duidelijk dat de transactie met Gribkowski pure corruptie was. Maar dat was niet waarvoor Ecclestone in Engeland berecht werd. Als de Duitsers luisteren naar de Engelse rechtbank, dan wordt Bernie hoe dan ook veroordeeld.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 20 februari 2014 - 15:11:15
Tsja .... leuk voor 'm.
Het gaat echter om die zaak in Duitsland waarvoor hij moet vrezen. Hopelijk voor hem, niet voor mij, nemen die Duitse rechters de uitspraak van de Britten niet over. :D


Dat kan ook niet, want ik had al eerder geschreven dat het raar over zou komen indien Bernie wegkomt terwijl ze Gribkowski voor 8,5 jaar in de bak gooiden.


Tenzij ze een schikking van ca. 300 miljoen euro aanbieden...Bernie zei heel stoer dat hij dat niet gaat betalen, maar het is nog geen april.. :P

Kootje

Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd.

Hij moet hopen dat de Duitse rechters de uitspraak van de Britse rechters niet overnemen, juist omdat de Britten hem schuldig verklaren aan corruptie het geen waarvoor hij in Duitsland terecht staat.

0634

Citaat van: Jozef op 20 februari 2014 - 16:48:39
De Britten waren anders ook duidelijk dat de transactie met Gribkowski pure corruptie was. Maar dat was niet waarvoor Ecclestone in Engeland berecht werd. Als de Duitsers luisteren naar de Engelse rechtbank, dan wordt Bernie hoe dan ook veroordeeld.
Klopt. Deze 'overwinning' van Bernie is dan ook een pyrrusoverwinning en we moeten nog maar zien wat dit waard is.

Jozef

Citaat van: Kootje op 20 februari 2014 - 17:16:19
Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd.

Hij moet hopen dat de Duitse rechters de uitspraak van de Britse rechters niet overnemen, juist omdat de Britten hem schuldig verklaren aan corruptie het geen waarvoor hij in Duitsland terecht staat.

Oh, ik had je inderdaad verkeerd begrepen.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Breaktest

O ja, en dan nog een kleinigheidje... iets van anderhalf miljard of zo...

SDG

Via de Facebookpagina van RTL GP Magazine:

Citaat
Bernie Ecclestone zou enkele jaren geleden een dubieuze deal met de Britse belastingdienst hebben gedaan waarmee hij een aanslag van circa 1,5 miljard euro zou hebben voorkomen.
Dat onthullen vanavond de makers van het BBC-programma Panorama in een special over Bernie.

Maar eens even kijken dus, BBC1, 21.30 cet.

Franky R.

Citaat van: SDG op 28 april 2014 - 16:27:13
Via de Facebookpagina van RTL GP Magazine:

Citaat
Bernie Ecclestone zou enkele jaren geleden een dubieuze deal met de Britse belastingdienst hebben gedaan waarmee hij een aanslag van circa 1,5 miljard euro zou hebben voorkomen.
Dat onthullen vanavond de makers van het BBC-programma Panorama in een special over Bernie.

Maar eens even kijken dus, BBC1, 21.30 cet.


Ja, dat ging om het familiefonds Bambino Turst oid...Maar die ouwe is niet veilig want in Zwitserland kijken ze met een loep naar die Trust... :P

Breaktest

Mijn opa zei altijd: een miljard verdien je echt niet met werken alleen...

Maikel0230

Ik denk dat we ons stilletjes aan mogen beginnen opmaken voor het einde van een tijdperk, niet omdat ik zo wil zien maar omdat de zaken zich ondertussen beginnen op te stapelen. Het is maar de vraag wat en wanneer de doodsteek valt...

Het is immers ook tijd voor vers management.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ook al zou hij voor alles worden vrijgesproken - wat me sterk lijkt - dit gaat allemaal nog wel even duren en onderhand zal de media dodelijk zijn en zal de druk toenemen. Uiteindelijk gaat dit allemaal hem sowieso de kop kosten, schuldig of niet schuldig.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 28 april 2014 - 17:50:17
Ook al zou hij voor alles worden vrijgesproken - wat me sterk lijkt - dit gaat allemaal nog wel even duren en onderhand zal de media dodelijk zijn en zal de druk toenemen. Uiteindelijk gaat dit allemaal hem sowieso de kop kosten, schuldig of niet schuldig.

En hoe gaat de F1 er dan uitzien...?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel