Bernie in nauwe schoentjes

Gestart door Maikel0230, 16 januari 2014 - 17:29:32

« vorige - volgende »

Perton

Eigenlijk zou je die samenvattingen (in Nederland tenminste) niet op Veronica moeten hebben, maar op RTL7. Mijn gevoel zeg dat mannen (en laten we eerlijk zijn, dat is wel de doelgroep) toch wat meer naar die zender kijken en misschien es bij zo'n samenvatting blijven hangen en dan ook races willen gaan kijken. Nog beter is natuurlijk RTL4, maar ik denk niet dat die zender op prime time F1-samenvattingen gaat uitzenden. BBC is wat dat betreft voor de Engelse markt wel ideaal, want daar zapt een Brit natuurlijk dagelijks wel langs.

0634

Citaat van: Arthur op 02 februari 2014 - 13:18:04
Overigens is de sport wel via open kanalen te bewonderen [BBC|RTL] maar dan ben je al zoekende en dus [denk ik] geen nieuwe aanwas.

We laten het er iid bij wat mij betreft. Ik ga straks weer voor Sport1 met Ollie ;)

Ik ook. Begin maart meldt ik me weer aan.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 02 februari 2014 - 15:57:44
Citaat van: Arthur op 02 februari 2014 - 13:18:04
Overigens is de sport wel via open kanalen te bewonderen [BBC|RTL] maar dan ben je al zoekende en dus [denk ik] geen nieuwe aanwas.

We laten het er iid bij wat mij betreft. Ik ga straks weer voor Sport1 met Ollie ;)

Ik ook. Begin maart meldt ik me weer aan.

Zitten we op 1 lijn ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

T.Nuvolari

#93
Leuk nieuws, misschien, voor ons Belgen. Is ook het bedrijf dat het Nederlandse Ziggo wil overnemen.

Eigenaar Telenet overweegt instap in Formule 1

Dimensie

Ik vind dat je voor pakketen aardig wat mag neer tellen als je de helft niet eens wilt kijken.
Na de vele klachten gehoord te hebben heb ik ook nog geen sport 1 genomen omdat er nog alternatieven waren.

Wat veel beter voor de kijk cijfers zou zijn is eens die hele f1 naar de winter verplaatsen als we dan toch steeds meer die overzee wedstrijden krijgen.
Ik kijk persoonlijk veel liever smorgens of in de avond en in de huidige situatie zit je altijd op het enigste mooie zomer moment van je vrije weekeinde voor de buis.

Kronos

Citaat van: Dimensie op 04 februari 2014 - 12:35:38
Ik vind dat je voor pakketen aardig wat mag neer tellen als je de helft niet eens wilt kijken.
Na de vele klachten gehoord te hebben heb ik ook nog geen sport 1 genomen omdat er nog alternatieven waren.

Wat veel beter voor de kijk cijfers zou zijn is eens die hele f1 naar de winter verplaatsen als we dan toch steeds meer die overzee wedstrijden krijgen.
Ik kijk persoonlijk veel liever smorgens of in de avond en in de huidige situatie zit je altijd op het enigste mooie zomer moment van je vrije weekeinde voor de buis.

Nog steeds zijn overwegend de meeste races op het noordelijk halfrond, dus volledig onhaalbaar om in de Winter een F1 seizoen af te wikkelen.
Of ze moeten nog een extra compound verzinnen dat bestand kan zijn tegen ijzel / sneeuw.

Franky R.

Citaat van: Kronos op 04 februari 2014 - 12:39:42
Citaat van: Dimensie op 04 februari 2014 - 12:35:38
Ik vind dat je voor pakketen aardig wat mag neer tellen als je de helft niet eens wilt kijken.
Na de vele klachten gehoord te hebben heb ik ook nog geen sport 1 genomen omdat er nog alternatieven waren.

Wat veel beter voor de kijk cijfers zou zijn is eens die hele f1 naar de winter verplaatsen als we dan toch steeds meer die overzee wedstrijden krijgen.
Ik kijk persoonlijk veel liever smorgens of in de avond en in de huidige situatie zit je altijd op het enigste mooie zomer moment van je vrije weekeinde voor de buis.

Nog steeds zijn overwegend de meeste races op het noordelijk halfrond, dus volledig onhaalbaar om in de Winter een F1 seizoen af te wikkelen.
Of ze moeten nog een extra compound verzinnen dat bestand kan zijn tegen ijzel / sneeuw.


Tja, dan races houden op het warme zuidelijk halfrond? Liever zie ik in de 'Europese winter' een totaal andere klasse rijden. A1GP was leuk, maar het schortte helaas aan de uitwerking...

Dimensie

Citaat van: Kronos op 04 februari 2014 - 12:39:42
Citaat van: Dimensie op 04 februari 2014 - 12:35:38
Ik vind dat je voor pakketen aardig wat mag neer tellen als je de helft niet eens wilt kijken.
Na de vele klachten gehoord te hebben heb ik ook nog geen sport 1 genomen omdat er nog alternatieven waren.

Wat veel beter voor de kijk cijfers zou zijn is eens die hele f1 naar de winter verplaatsen als we dan toch steeds meer die overzee wedstrijden krijgen.
Ik kijk persoonlijk veel liever smorgens of in de avond en in de huidige situatie zit je altijd op het enigste mooie zomer moment van je vrije weekeinde voor de buis.

Nog steeds zijn overwegend de meeste races op het noordelijk halfrond, dus volledig onhaalbaar om in de Winter een F1 seizoen af te wikkelen.
Of ze moeten nog een extra compound verzinnen dat bestand kan zijn tegen ijzel / sneeuw.

We kunnen lampen op hangen om in de avond te rijden dus dan kan er ook wel een brander over de baan om hem te ontdooien.
De meeste wedstrijden zouden dan wel goed naar plaatselijk weer ingedeeld moeten worden.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Vanmorgen gaat een rechter een uitspraak doen over de hele zaak. Vast nog geen definitieve, maar toch ben ik benieuwd.

Kootje

Er zullen inderdaad vast nog wel wat beroepjes komen als Bernie schuldig wordt bevonden.

Maikel0230

Als Bernie schuldig wordt bevonden en hij in beroep gaat, dan ben ik benieuwd of daar nog gevolgen aan vast hangen voor zijn positie als Commerciƫle baas.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Ja. Volgens mij hebben ze al gezegd dat hij bij veroordeling wordt gewipt. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre beroepen dan nog een rol spelen.

Kootje

Maar 'n veroordeling is geen veroordeling meer zolang het beroep loopt. :P

Perton

Klopt. Maar goed, uiteindelijk gaat het die mannetjes om geld, daarom hebben ze die aandelen. Als de waarde keldert omdat Ecclestone is veroordeeld door de rechter dan gaan ze hem echt wel lozen, wel of geen beroep.

Ecclestone is zojuist vrijgesproken in ieder geval, maar de echt belangrijke rechtszaak moet nog een uitspraak in komen. Dit was maar een tussendoortje.