Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Wings

Citaat van: Kootje op 18 maart 2014 - 19:12:51
Tsja ... vind de Lotus ook niet de mooiste van het stel, maar vind de "penisneuzen" toch 'n stuk lelijker om over die van Caterham maar niet te spreken.

Helemaal oneens kan ik het niet zijn. Mooi is anders. Ik denk dat we het daar wel unaniem over eens zijn.

Wings

Citaat van: Perton op 18 maart 2014 - 19:10:04
Tsja ik vind Ferrari en Caterham dan weer veel lelijker, terwijl ik ook weer mensen hoor die daar juist van gecharmeerd zijn. Dus smaken verschillen nogal!

De Ferrari vond ik vooral lelijk doordat het uiteindelijk ontwerp afweek van de schetsen die verschenen. Het mogelijk ontwerp. Nu de stof is neergedaald vind ik het wel meevallen. Of ik ben er aan gewend...dat kan ook natuurlijk.

Sabai

#677
Citaat van: Jeroen op 18 maart 2014 - 19:47:22
Citaat van: Perton op 18 maart 2014 - 19:10:04
Tsja ik vind Ferrari en Caterham dan weer veel lelijker, terwijl ik ook weer mensen hoor die daar juist van gecharmeerd zijn. Dus smaken verschillen nogal!

Eens. Maar over het algemeen hoor ik helemaal niemand zeggen 'wat een leuke lichting F1-wagens'. En dat zit het (denk ik) toch echt voor een groot deel in de neuzen.


Dat vind ik ook. Voor mij is het op dit moment vooral lachwekkend. Alleen de Mercedes en RBR zijn wel mooi.

Perton

Citaat van: Wings op 18 maart 2014 - 19:56:20
Citaat van: Perton op 18 maart 2014 - 19:10:04
Tsja ik vind Ferrari en Caterham dan weer veel lelijker, terwijl ik ook weer mensen hoor die daar juist van gecharmeerd zijn. Dus smaken verschillen nogal!

De Ferrari vond ik vooral lelijk doordat het uiteindelijk ontwerp afweek van de schetsen die verschenen. Het mogelijk ontwerp. Nu de stof is neergedaald vind ik het wel meevallen. Of ik ben er aan gewend...dat kan ook natuurlijk.
Och eraan gewend ben ik inmiddels ook, al moest ik stiekem toch nog wel een beetje lachen elke keer dat zo'n penisneus goed in beeld kwam tijdens de race. Maar dat zal over een paar races ook wel over zijn. Of niet, natuurlijk, boys will be boys.

0634

Wat ik wel moet zeggen, dat ik een aantal wagens van de zijkant gezien best wel weer mooi vind. Dan zie je alleen de laag neus, zonder dat er een gek penisje aanbengelt of dat ie gesplitst is in tweeen. Alleen van voren is het afschuwelijk.

Franky R.

Citaat van: Perton op 18 maart 2014 - 19:10:04
Tsja ik vind Ferrari en Caterham dan weer veel lelijker, terwijl ik ook weer mensen hoor die daar juist van gecharmeerd zijn. Dus smaken verschillen nogal!


Zeker van de Caterham zal ik een modelwagen kopen. Niet opdat het zo mooi is, maar het is ontzettend afwijkend. Een verademing na jaren van auto's die allemaal eender waren...

Maikel0230

Inderdaad, ik vind de variantie geweldig, er word eindelijk weer eens echt nagedacht over verscheidene opties, die allemaal hun eigen effecten hebben.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2014 - 19:47:22
Citaat van: Perton op 18 maart 2014 - 19:10:04
Tsja ik vind Ferrari en Caterham dan weer veel lelijker, terwijl ik ook weer mensen hoor die daar juist van gecharmeerd zijn. Dus smaken verschillen nogal!

Eens. Maar over het algemeen hoor ik helemaal niemand zeggen 'wat een leuke lichting F1-wagens'. En dat zit het (denk ik) toch echt voor een groot deel in de neuzen.
Mag ik, mag ik? Op de Force India en Toro Rosso na vind ik het prima auto's. :)

Kootje

Ik snap niet dat je de Williams, die toch 'n soortgelijk aanhangsel heeft, niet in datzelfde rijtje schaart. Wat maakt de Williams dan "mooi" dat de FI en STR zo lelijk maakt? De livery kan het niet wezen, die is (imo) dodelijk saai.

Jehoentelaar

De livery is het wel degelijk. Bij de STR en Force India hangt 'ie er in een andere kleur aan vast, bij de Williams is het meer een geheel.

Maar los daarvan vind ik een egaal witte livery ook gewoon erg fraai. Veel fraaier dan die kleurenpaletten die je soms voorbij ziet rijden.

Sphinx

Ik vind de Williams livery super. Juist omdat ie zo simpel is. Doet me aan een Martini Brabham denken:



There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Dit is een beetje mijn indeling qua uiterlijk:

Goed
Ferrari
Mercedes
Williams

Redelijk
Lotus
Caterham
Red bull

Matig
McLaren
Marussia
Sauber

Slecht
Toro Rosso
Force India

0634

Ferrari? Met die golfplatenneus?

Sabai


Wings

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2014 - 17:38:58
Ferrari? Met die golfplatenneus?

Over smaak valt niet te twisten wordt beweerd. En dat blijkt weer.