Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

0634


Jozef

Oh ja, dat ik daar niet aan gedacht heb. :)

0634

Kan gebeuren, ik ben nou eenmaal een technisch wonder, he. Thuis noemen ze me Adrian ;D

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 28 januari 2014 - 23:12:52
Kan gebeuren, ik ben nou eenmaal een technisch wonder, he. Thuis noemen ze me Adrian ;D
maar da's toch omdat je net zo loopt als Adrian Sutil?

Fabian

Man man man. Denk die piemels voorop weg en de wagens zien er geweldig uit als je het mij vraagt. Helaas zitten die piemels erop. Wat je voor lul staan noemt.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 29 januari 2014 - 00:48:41
Man man man. Denk die piemels voorop weg en de wagens zien er geweldig uit als je het mij vraagt. Helaas zitten die piemels erop. Wat je voor lul staan noemt.


Newey ziet andere gevaren... http://www.gppits.net/nieuws/newey_bezorgt_om_uitwerking_nieuwe_formule/

Fabian

Citaat van: Franky R. op 29 januari 2014 - 00:50:28
Citaat van: Fabian op 29 januari 2014 - 00:48:41
Man man man. Denk die piemels voorop weg en de wagens zien er geweldig uit als je het mij vraagt. Helaas zitten die piemels erop. Wat je voor lul staan noemt.


Newey ziet andere gevaren... http://www.gppits.net/nieuws/newey_bezorgt_om_uitwerking_nieuwe_formule/
Daar zit vast wel wat in. Geloof best wat Newey zegt, want die man heeft er verstand van.

Jozef

Onder een andere auto duiken zie ik niet echt voor me (is met oude auto's met lage neuzen toch ook niet gebeurd of wel?). Maar dat van die accu's net onder de brandstoftank is echt wel bizar, zo'n brand is inderdaad nauwelijks te blussen en de elektrische systemen zijn een stuk groter dit jaar dus er is een groter risico op warmteontwikkeling.

0634

Citaat van: Tuesday op 29 januari 2014 - 00:36:20
Citaat van: Jeroen op 28 januari 2014 - 23:12:52
Kan gebeuren, ik ben nou eenmaal een technisch wonder, he. Thuis noemen ze me Adrian ;D
maar da's toch omdat je net zo loopt als Adrian Sutil?

Haha, dat filmpje kon ik niet, grappig inderdaad ;D.

Breaktest

Citaat van: Jeroen op 28 januari 2014 - 20:16:07
Citaat van: Franky R. op 28 januari 2014 - 16:08:24
Laat ik eerlijk zijn....lelijk of niet, ik vind het geweldig dat de F1-auto zo verschrikkelijk van elkaar verschillen. Laten we dat moment koesteren, voordat de teams langzaam naar een norm toe groeien...
Hier sluit ik me bij aan. Dat vind ik ook leuk.
Dat is precies hoe ik er ook over denk (zie 25 januari 2014 - 14:52:14). Lang leve de veelzijdigheid. Briljant, zo'n "stemvork"Lotus.  Moet een plaatsje krijgen naast de Lotus 72 of 79 (lelijkste lotus ooit versus mooiste Lotus ooit). De Mclaren doop ik bij deze tot de "Mclaren Salvatore" (lukt me helaas niet om een afbeelding toe te voegen om mijn argument kracht bij te zetten, maar de filmliefhebber begrijpt wel wat ik bedoel.) Ik heb overigens het idee dat de Caterham qua aerodynamische efficiĆ«ntie de plank nog het meest misslaat. Misschien is de naam "Caterpillar" zo gek nog niet...

Kootje

Citaat van: Fabian op 28 januari 2014 - 21:39:18
Sommige teams hebben een penisneus en Red Bull maakt er gewoon een soort van balzak van.

Inderdaad, op die laatste foto is duidelijk dat het aanhangsel niet uitsteekt maar er juist onderhangt. Dus toch gezichtsbedrog en duidelijk anders dan de Red Bull. Maakt hem imo nog steeds niks mooier hoor, maar toch .... begrijp nu wel waarom anderen er zo over denken.

Franky R.

Citaat van: Breaktest op 29 januari 2014 - 09:40:42
Citaat van: Jeroen op 28 januari 2014 - 20:16:07
Citaat van: Franky R. op 28 januari 2014 - 16:08:24
Laat ik eerlijk zijn....lelijk of niet, ik vind het geweldig dat de F1-auto zo verschrikkelijk van elkaar verschillen. Laten we dat moment koesteren, voordat de teams langzaam naar een norm toe groeien...
Hier sluit ik me bij aan. Dat vind ik ook leuk.
Dat is precies hoe ik er ook over denk (zie 25 januari 2014 - 14:52:14). Lang leve de veelzijdigheid. Briljant, zo'n "stemvork"Lotus.  Moet een plaatsje krijgen naast de Lotus 72 of 79 (lelijkste lotus ooit versus mooiste Lotus ooit). De Mclaren doop ik bij deze tot de "Mclaren Salvatore" (lukt me helaas niet om een afbeelding toe te voegen om mijn argument kracht bij te zetten, maar de filmliefhebber begrijpt wel wat ik bedoel.) Ik heb overigens het idee dat de Caterham qua aerodynamische efficiĆ«ntie de plank nog het meest misslaat. Misschien is de naam "Caterpillar" zo gek nog niet...


Watte?! De Lotus 72 lelijk? Zo'n klassieke schoonheid? Echt niet, jongen... ;D


OT: Stiekem vind ik die Caterham CT05 best een stoere bak...zo afwijkend, waar Ferrari en Mercedes vrij conservatief zijn, Red Bull een typische 'Newey-oplossing' heeft en de rest letterlijk voor lul staat/rijdt.




Breaktest


Watte?! De Lotus 72 lelijk? Zo'n klassieke schoonheid? Echt niet, jongen... ;D
[/quote]
Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik vind de Lotus 72 juist een van de mooiste ooit (net als de 79). En hun schoonheid straalt des te sterker als je de hooivorklotus ernaast zet.


Franky R.

Citaat van: Breaktest op 29 januari 2014 - 13:02:09

Watte?! De Lotus 72 lelijk? Zo'n klassieke schoonheid? Echt niet, jongen... ;D
Citaat
Volgens mij begrijp je me verkeerd. Ik vind de Lotus 72 juist een van de mooiste ooit (net als de 79). En hun schoonheid straalt des te sterker als je de hooivorklotus ernaast zet.



Ok, ik begrijp je reactie nu beter. Ik schrok al... :)