Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

0634

Citaat van: Franky R. op 28 januari 2014 - 16:08:24
Laat ik eerlijk zijn....lelijk of niet, ik vind het geweldig dat de F1-auto zo verschrikkelijk van elkaar verschillen. Laten we dat moment koesteren, voordat de teams langzaam naar een norm toe groeien...
Hier sluit ik me bij aan. Dat vind ik ook leuk.


T.Nuvolari

#496


Zit er nu nog iets in die neus of zou de louter lucht inlaat zijn?

0634

Bij Red Bull maakt het niet eens uit, een lelijke neus of een mooie. Die wanstaltig schreeuwerige livery met het voltallige kleurenpallet erop maakt ieder design ugly als Sugar Lee Hooper.

T.Nuvolari

Same here, maar van Red Bull verwacht ik niks anders. Lelijke blikjes met een wansmakelijke inhoud.

0634

Die jongens snappen er gewoon niks van ;).

T.Nuvolari

Ik ga proberen voorbij de neuzen te kijken, veel meer auto dan enkel die uitsteeksels. Wacht nog ff op de Marussia om mijn stem te maken.

Sabai

#501
Citaat van: Jeroen op 28 januari 2014 - 21:20:33
Bij Red Bull maakt het niet eens uit, een lelijke neus of een mooie. Die wanstaltig schreeuwerige livery met het voltallige kleurenpallet erop maakt ieder design ugly als Sugar Lee Hooper.

Smaken verschillen daarin. Ik vind het juist de mooiste livery samen met die van str.Mercedes vind ik bv de mooiste auto maar heeft voor mij een hele saaie livery net als McLaren

Fabian

Sommige teams hebben een penisneus en Red Bull maakt er gewoon een soort van balzak van.

SDG

Voor mooie auto's gaan we dit jaar helaas niet in de F1 moeten zijn, daar heb ik me al bij neergelegd ondertussen. Gelukkig zijn er voor de mooie plaatjes nog andere raceklassen.  ;)

SanderD

Ik heb net wat foto's van die Ferrari in Jerez gezien en ik vond hem niet bepaald onaardig, hetzelfde geldt voor Mercedes die ik misschien nog mooier vind.

Maikel0230

Voor de techno-geeks onder ons

Er was me vandaag opgevallen dat Ferrari een nieuw stuur had met een scherm in het midden, op de autosport forums konden ze me vertellen dat de meeste teams dit hadden, allemaal aangekocht bij McLaren. Iedereen heeft hetzelfde scherm aangekocht omdat deze perfect gelinkt is aan de ECU, ook van McLaren natuurlijk.


STR

Ferrari

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

ben benieuwd of RBR dat ook gaat gebruiken, Newey wil altijd graag een dashboard aan de cockpitrand en dus niet op het stuur.

Maikel0230

Citaat van: Tuesday op 28 januari 2014 - 22:39:41
ben benieuwd of RBR dat ook gaat gebruiken, Newey wil altijd graag een dashboard aan de cockpitrand en dus niet op het stuur.

http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/redb-vett-jere-2014-2.jpg

Blijkbaar RB niet, ziet er nog steeds uit als het stuur uit 2013

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Dat is ook echt Newey's handelsmerk. Denk niet dat hij daar vanaf zal stappen.

Jozef

Vettel reed dus op inters, had ik ook nog niet gehoord. Nuja, hij heeft toch geen getimede ronde gereden dus veel vertelt het ons niet. :(

Edit: En er zit een luchtuitlaat ter hoogte van Vettels tenen, wat doet dat ding daar? ???