Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

0634

Citaat van: Maikel0230 op 27 januari 2014 - 20:05:56
Quote of the day: Sebastian Vettel: "Our car looks better than everything I've seen so far."

Ik ben benieuwd..., Vergne vond zijn auto ook de mooiste vorige week :o

Het lijkt me sterk. Die wanstaltige livery van hen verpest iedere wagen bij voorbaat al.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

McLaren_über_alles

Ook opmerkelijk: Ferrari is tot nu toe ook het enige team waarbij de neus niet een stuk langer is dan de voorvleugel.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Jehoentelaar

Oh mijn gruwelijke god, die Toro Rosso.

Mijn F1-hart doet pijn.

Jehoentelaar

Oh, en Sauber heeft ook een duidelijkere foto van de neus zo te zien. Vind ik nog wel prima eigenlijk.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 28 januari 2014 - 00:06:55
Oh mijn gruwelijke god, die Toro Rosso.

Mijn F1-hart doet pijn.


Zo misschien beter, Jehoentelaar?




;D ;D ;D ;D

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kronos

Ik denk echt dat de Mercedes de mooiste oplossing tot nu toe heeft gevonden voor het neuzenprobleem!

Gerard

mwah, de RedBull lijkt ook redelijk normaal

De Force India.... OMG!!!

Kronos

Citaat van: Gerard op 28 januari 2014 - 09:27:26
mwah, de RedBull lijkt ook redelijk normaal

De Force India.... OMG!!!

Als er ooit nog een konijn het in zijn hoofd haalt om het circuit over te steken en er komt net een Force India aan dan heb je een piekfijn spiesje voor op de BBQ!!!

T.Nuvolari

Citaat van: Kronos op 28 januari 2014 - 09:26:21
Ik denk echt dat de Mercedes de mooiste oplossing tot nu toe heeft gevonden voor het neuzenprobleem!

Volledig mee eens. Red Bull heeft ook een mooie oplossing lijkt me.

Kronos

Citaat van: M@rc op 28 januari 2014 - 09:37:32
Citaat van: Kronos op 28 januari 2014 - 09:26:21
Ik denk echt dat de Mercedes de mooiste oplossing tot nu toe heeft gevonden voor het neuzenprobleem!

Volledig mee eens. Red Bull heeft ook een mooie oplossing lijkt me.

Ik kan het niet zo goed zien bij de Red Bull maar komt het niet gewoon door het zwart waardoor het minder rigoreus lijkt dan bij de rest?

Sphinx

Zowel de Force India als de STR (en vooral de  STR), doen met die spies vooraan de Hunley Onderzeeër eer aan



Leuk concept voor de F1, kleine explosieve ladingen in die nosecones  ;D

Red Bull heeft tot nu toe de mooiste auto, Mercedes is een goede tweede, Sauber vind ik met zijn Dolf-neus  :P ook wel wat hebben
STR should be killed with fire, liefst voor ie de Lotus auto tegenkomt en kleine kartjes wil maken  ;D
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Kronos

Het lijkt bijna een wedstrijdje te worden wie de grootste heeft! ;)

SDG

Stel dat bij een kop/staart-aanrijding die penis afbreekt, mogen de coureurs dan gewoon verder rijden of moeten ze verplicht hun voorvleugel laten vervangen omdat de auto dan niet langer conform de regels is?