Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Fabian

Citaat van: Tuesday op 26 januari 2014 - 20:11:59
Citaat van: Fabian op 26 januari 2014 - 20:08:21
En volgens mij is Force India ook morgen...
is al geweest ;)
Dat weet ik. Die foto heb ik zelf geplaatst, maar dat was slechts het vrijgeven van een foto. Morgen om 8.50 doen ze nog wat.

Tuesday

Citaat van: Fabian op 26 januari 2014 - 20:13:00
Citaat van: Tuesday op 26 januari 2014 - 20:11:59
Citaat van: Fabian op 26 januari 2014 - 20:08:21
En volgens mij is Force India ook morgen...
is al geweest ;)
Dat weet ik. Die foto heb ik zelf geplaatst, maar dat was slechts het vrijgeven van een foto. Morgen om 8.50 doen ze nog wat.
ah ok, ik zie het idd. Dinsdagmorgen trouwens. Maar op de foto's uit het paddock van Jerez is de FI ook al goed te zien, die hebben niks meer te verbergen. Dus die presentatie van dinsdag is wel een beetje een wassen neus.

Fabian

Citaat van: Tuesday op 26 januari 2014 - 20:22:24
Citaat van: Fabian op 26 januari 2014 - 20:13:00
Citaat van: Tuesday op 26 januari 2014 - 20:11:59
Citaat van: Fabian op 26 januari 2014 - 20:08:21
En volgens mij is Force India ook morgen...
is al geweest ;)
Dat weet ik. Die foto heb ik zelf geplaatst, maar dat was slechts het vrijgeven van een foto. Morgen om 8.50 doen ze nog wat.
ah ok, ik zie het idd. Dinsdagmorgen trouwens. Maar op de foto's uit het paddock van Jerez is de FI ook al goed te zien, die hebben niks meer te verbergen. Dus die presentatie van dinsdag is wel een beetje een wassen neus.
O toch dinsdag. Zag een tweet voorbij komen maar las hem niet vol aandacht en zag niet zo snel een dat staan. Alleen de neus van de FI is iets om naar uit te kijken.

Maikel0230



De nieuwe Silberpfeil bevat toch wel heel veel zwart, ze moeten wel nu er een McLaren kloon rondrijdt :P

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Dus dan is de McLaren zilver en de Mercedes zwart/zilver. Duurt het weer vier races voor ik het aan m'n ouders heb uitgelegd. :P

Jozef

Trouwens, Giedo komt uit de buurt van Arnhem/Nijmegen toch? Er staat nu in grote letters NEC op z'n auto, ik hoop maar dat ie niet voor Vitesse supportert. ;D ;D

robbert

alé nog een lelijke wagen op komst dus ;)

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 27 januari 2014 - 02:13:22
Trouwens, Giedo komt uit de buurt van Arnhem/Nijmegen toch? Er staat nu in grote letters NEC op z'n auto, ik hoop maar dat ie niet voor Vitesse supportert. ;D ;D

Veenendaal komt ie vandaan. Maar de support aan NEC zit wel goed denk ik  ;) Zijn schoonvader Boekhoorn heeft al vele miljoenen in NEC gestoken  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Iemand enig idee hoe laat die STR-presentatie is?

Jehoentelaar

5:30 pm CET, aldus STR op Twitter.

Perton


SDG

Citaat van: Tuesday op 26 januari 2014 - 20:22:24
ah ok, ik zie het idd. Dinsdagmorgen trouwens. Maar op de foto's uit het paddock van Jerez is de FI ook al goed te zien, die hebben niks meer te verbergen. Dus die presentatie van dinsdag is wel een beetje een wassen neus.

En een lelijke neus zal het wellicht ook wel worden...  :P

SDG

Citaat van: Kootje op 26 januari 2014 - 18:35:30
Vraag is uiteindelijk welke neus het minst lelijk is, deze zal waarschijnlijk de meeste stemmen krijgen. Bij gelijksoortige neuzen zal naar verwachting de livery 'n doorslaggevende factor worden, en dan krijgt Sauber m'n stem alvast niet. Zooooo saai zeg, gatver !!!

Vrijdag (autosalon Brussel) stond ik toevallig oog in oog met een Red Bull RB7 uit 2011 en ik vind de wagens uit dat jaar eigenlijk nog steeds de mooiste sedert de reglementsveranderingen die in 2009 ingevoerd werden. Geen haaienvinnen meer en ook nog geen getrapte- of mierenterneuzen. Die auto's zagen er tenminste normaal uit.

Gerard


Fabian