Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Perton

Per eind juli werkt ie daar he? Hmm het hele concept van de auto was toen natuurlijk allang gemaakt. Allison zal in dat laatste half jaar ongetwijfeld nog wel allerlei dingen gefinetuned hebben, maar een rigoureuze verandering aan de voorkant? Ik weet niet in hoeverre Allison invloed heeft gehad op het hele concept. Let wel: dat is wat anders dan de uiteindelijke vorm natuurlijk, want daar zal hij ongetwijfeld nog wel wat ideeën over hebben gehad.

Maakt ook verder niet zo uit natuurlijk of dit daadwerkelijk een Allison-creatie is of niet. Zolang het maar werkt. Niet al te goed, want Mercedes moet kampioen worden, maar dat spreekt natuurlijk voor zich.

Franky R.

Citaat van: NielsD op 25 januari 2014 - 08:30:04
Bizar om te zien dat een klein beetje zwart, een wereld van verschil maakt.


Bizar om te zien dat die 'knappe koppen' bij McLaren niet op een dergelijke oplossing konden komen...

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Damn! Zelfs van opzij ziet die F14T er niet uit...

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 25 januari 2014 - 17:59:43
Citaat van: NielsD op 25 januari 2014 - 08:30:04
Bizar om te zien dat een klein beetje zwart, een wereld van verschil maakt.


Bizar om te zien dat die 'knappe koppen' bij McLaren niet op een dergelijke oplossing konden komen...

U vraagt, Mercedes draait ;)


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Je begint je op de duur toch af te vragen hoe het in godsnaam komt dat fans van MotoGP, WRC, Le Mans, DTM... ja zelfs Indycars zich in het tussenseizoen nooit zorgen moeten maken dat de nieuwe bolides er aartslelijk zullen uitzien, terwijl het gros van de F1-liefhebbers iedere winter weer zijn hart vasthoudt...  ::)

Perton

Omdat in die raceklassen natuurlijk voldoende maatregelen zijn genomen om het racen aantrekkelijk te houden (naja ik vind DTM retesaai, maar genoeg mensen die het wel leuk vinden), terwijl bij de Formule 1 elke keer opnieuw het wiel moet worden uitgevonden. Ze moeten gewoon eens duidelijk weten wat ze willen en daar een reglement omheen maken ipv denken: het huidige reglement werkt niet, wat kunnen we eraan aanpassen om het wel te laten werken. Dan krijg je natuurlijk allemaal van die wandingen als getrapte neuzen, haaienvinnen en piemelneuzen.

Tevens is voor mij een motor een motor, ik zou niet weten hoe je zo'n ding lelijk kan maken, maar een echte motorliefhebber zal daar ongetwijfeld anders over denken.

Perton



Kwam deze op het Autosport-forum tegen. Gaat natuurlijk nooit gebeuren deze livery, maar wauw.

robbert

Citaat van: Franky R. op 25 januari 2014 - 18:03:28
Damn! Zelfs van opzij ziet die F14T er niet uit...

ja de lelijkste ooit. Maar ja, de schoonheid van de wagens telt niet, maar de snelste van de wagens. dus ik maak mij niet druk omdat de wagens er nu lelijk uitzien, dat is toch al jaren zo

SDG

De fans geven McLaren nu toch echt wel de pap in de mond om er iets moois van te maken. Hopelijk doen ze er ook iets mee; het ontwerp nodigt echt uit om er een mooie bolide van te maken. Bij de Ferrari is dat een stuk minder evident...  :P

Maikel0230

Doen ze niet, dat ding blijft grijs met de namen op de zijkant waar nu nog de naam van het ding staat.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 25 januari 2014 - 18:28:39
Doen ze niet, dat ding blijft grijs met de namen op de zijkant waar nu nog de naam van het ding staat.
ik vind m zo ook wel stoer eigenlijk, mooier als alle alternatieve plaatjes die ik tot nu heb gezien.

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 25 januari 2014 - 18:28:39
Doen ze niet, dat ding blijft grijs met de namen op de zijkant waar nu nog de naam van het ding staat.

Ik supporter dit jaar hoe dan ook voluit voor het team met de mooiste auto. Indien dit Red Bull zou blijken te zijn, het zij zo.

Maikel0230



Lijkt erop dat zij ook zo'n knik hebben zoals Ferrari

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Perton op 25 januari 2014 - 14:35:14
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH WHAT THE FUCK IS DAT VOOR GEDROCHT?

Tevens ben ik totaaaal geen fan van dat zwarte.

Is UPS trouwens nieuwe sponsor of hadden ze die al?

Brrr... inderdaad zeg... ik ken weinig lelijkere wagens dan deze... :'(