Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Fabian

En nu zie ik zoiets van Mercedes voorbij komen. Is slechts een 'gelekt' fotootje dus niet heel serieus te nemen!


Perton

Mercedes had vorig jaar natuurlijk wel een gepland lek, dat die garagedeur telkens iets meer omhoog ging, wat grandioos faalde. Dus het zou me niks verbazen als dit nu een lek van Mercedes zelf afkomstig is. Maar die neus is te mooi om echt te kunnen zijn, dus ik vrees dat we bij de presentatie iets anders gaan zien.

Jehoentelaar

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vind het helemaal niet zo lelijk. Hooguit een beetje vreemd met die typische knik in de neus.

De Ferrari dus.

Breaktest

Ik vind het er goed uitzien. De een mag dan nog lelijker zijn dan de ander, eindelijk krijgen de auto's weer een eigen smoelwerk en zijn ze van elkaar te onderscheiden. "Personality"noemen we dat, toch? Maar voor hoe lang, daar maak ik me niet al te veel illusies over. Het zou best kunnen dat na een GP of vier iedereen elkaar gaat kopiëren en er een "beste neus" komt bovendrijven.

Fabian

Citaat van: Perton op 25 januari 2014 - 14:51:33
Mercedes had vorig jaar natuurlijk wel een gepland lek, dat die garagedeur telkens iets meer omhoog ging, wat grandioos faalde. Dus het zou me niks verbazen als dit nu een lek van Mercedes zelf afkomstig is. Maar die neus is te mooi om echt te kunnen zijn, dus ik vrees dat we bij de presentatie iets anders gaan zien.
Yup. Maar op de foto hebben ze hetzelfde idee met de neus als dat Ferrari heeft, mocht er ook zo'n dergelijke neus op de Ferrari zitten.

robbert

man man man wat een klucht, die nieuwe regels. Het wordt erger en erger. Je ziet dan welke belachelijke wagens er getoond worden. Die ferrari trekt nu helemaal op niks é

Jehoentelaar


Jehoentelaar

Mooie vergelijking van waar het echt om lijkt te gaan dit jaar.

SDG

Doet me wat denken aan de slurf van een stofzuiger...

rafael25


Tuesday

Ferrari kan verwijderd worden uit de poll ;)


Wings

Op de misvormde voorvleugel na vind ik de bolide niet oneven.

Fabian

Citaat van: Wings op 25 januari 2014 - 15:20:01
Op de misvormde voorvleugel na vind ik de bolide niet oneven.
Yup. Hier ben ik het helemaal mee eens.