Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Gerard

Misschien waren de achtervleugels altijd al zo smal, maar het viel me op bij die foto van bovanaf genomen...

Misschien optisch bedrog...[optisch gedrocht] ;D

lieven

ik zag deze voorbij komen...



zo kan je wel extra F1 autotjes krijgen ;)

Jehoentelaar

:')!

Maar alles bij elkaar vind ik het stukken beter dan hoe het de afgelopen jaren was. Die lage neuzen vind ik zoveel leuker dan die rare (getrapte) snavelbekken van de afgelopen jaren.

Again: onder voorbehoud van wijzigingen.

Sabai

Citaat van: Gerard op 24 januari 2014 - 14:41:12
Misschien waren de achtervleugels altijd al zo smal, maar het viel me op bij die foto van bovanaf genomen...

Misschien optisch bedrog...[optisch gedrocht] ;D

De achtervleugels zijn volgens mij wel degelijk verandert en lijken daardoor nog kleiner dan dat ze al waren.

Sabai

Ben bang dat ik de auto's van de Indycar dit jaar mooier ga vinden dan een F1 auto  :-\. En dat heb ik nog niet eerder gehad.

Kronos

Citaat van: Sabai op 24 januari 2014 - 15:10:00
Citaat van: Gerard op 24 januari 2014 - 14:41:12
Misschien waren de achtervleugels altijd al zo smal, maar het viel me op bij die foto van bovanaf genomen...

Misschien optisch bedrog...[optisch gedrocht] ;D

De achtervleugels zijn volgens mij wel degelijk verandert en lijken daardoor nog kleiner dan dat ze al waren.

Volgens mij is dat ook zo en zijn ze inderdaad kleiner geworden. Dit in samenwerking met die belachelijke voorvleugel van McLaren is het contrast zo groot dat het lelijk is geworden. Op twitter gaat al de grap dat er nu meer onderdelen op de voorvleugel van de McLaren zitten dan op een gehele Formule 1 wagen van de jaren tachtig.

Tuesday

Citaat van: Kronos op 24 januari 2014 - 15:18:13
Citaat van: Sabai op 24 januari 2014 - 15:10:00
Citaat van: Gerard op 24 januari 2014 - 14:41:12
Misschien waren de achtervleugels altijd al zo smal, maar het viel me op bij die foto van bovanaf genomen...

Misschien optisch bedrog...[optisch gedrocht] ;D

De achtervleugels zijn volgens mij wel degelijk verandert en lijken daardoor nog kleiner dan dat ze al waren.

Volgens mij is dat ook zo en zijn ze inderdaad kleiner geworden. Dit in samenwerking met die belachelijke voorvleugel van McLaren is het contrast zo groot dat het lelijk is geworden. Op twitter gaat al de grap dat er nu meer onderdelen op de voorvleugel van de McLaren zitten dan op een gehele Formule 1 wagen van de jaren tachtig.
de achtervleugel is niet smaller geworden, maar de beam wing is weg waardoor er een heel groot gat onstaat waardoor de achtervleugel smaller lijkt. Maar dat is dus slechts optisch bedrog.

Perton

#202


De neusdingen zijn niet eens van gelijke afmeting.


Perton

Er zal vast een aërodynamische reden achter zitten, als in de meeste circuits hebben meer rechterbochten. Als dat het is vraag ik me af of ze ook een 'omgekeerde' voorvleugel hebben voor de linksdraaiende circuits.

Als dat de reden niet is, snap ik niet waarom ze dit zo hebben.

Wings

Wel leuk om te zien dat iedereen met een eigen ontwerp komt. In het verleden leek de Formule 1 uitontwikkeld en werd het meest succesvolle ontwerp gekopieerd.

Maikel0230



Aan de zijkant valt het nog reuze mee.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 24 januari 2014 - 15:07:53
:')!

Maar alles bij elkaar vind ik het stukken beter dan hoe het de afgelopen jaren was. Die lage neuzen vind ik zoveel leuker dan die rare (getrapte) snavelbekken van de afgelopen jaren.

Again: onder voorbehoud van wijzigingen.

Eens.

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 24 januari 2014 - 17:20:34

Aan de zijkant valt het nog reuze mee.


Dat zegt men ook van een lelijke vrouw... :P ;D :P
;)


Jozef

Die McLaren-neus is veel mooier dan ik had verwacht, ik vind het tof. De livery is wel saai, een echte grijze muis. Wordt ook lastig te onderscheiden van de Mercedes zo.

Wat de voorvleugel betreft: ik denk dat het jaren geleden is dat er überhaupt 1 team was dat in Melbourne startte met dezelfde voorvleugel als op de launch. Dus ik zou me daar niet zo druk over maken, dit is zandstrooierij.

De Lotus is wel bizar, is dit echt? Ze zouden hun auto toch pas later presenteren?